SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Als het goed is hebben wij ook watermeloen.quote:
Kom langs, ik ben net Jezus ik deel.quote:
's Middags?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Tevens ga ik voortaan eerder naar bed.
Uur of 4.
Wrm niet half 5 ;$quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Tevens ga ik voortaan eerder naar bed.
Uur of 4.
Kan ook maar moet werken rip.quote:
Omdat het dan 5 uur wordt en dan half 6 en dan 6 uurquote:
Gedaan.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Beach het volgende:
je broertje van 5 zit allemaal pron te torrenten denk ik
is niet zo moeilijk op vmbo hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Ik krijg blijkbaar wel wiskunde dit jaar wtf![]()
lachen tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Snowbells het volgende:
Hopelijk gaat dat goed samen met je autisme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef Beach het volgende:
je broertje van 5 zit allemaal pron te torrenten denk ik
Ik stond 3 voor wiskunde en daarop ben ik dus naar vmbo gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat goed samen met je autisme.
Kies een ander profiel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stond 3 voor wiskunde en daarop ben ik dus naar vmbo gegaan
krijg je niet sowieso standaard wiskunde op het vmbo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je met biologie (sector) standaard wiskunde?
Je kan het laten vallen. Hopelijk is het een foutje anders ben ik niet zo zeker van mijn examen meerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg je niet sowieso standaard wiskunde op het vmbo?{
A of B?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je met biologie (sector) standaard wiskunde?
Dat weet ik dus nietquote:
Geen idee, ik heb nooit VMBO gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op vmbo heb je geen A of B toch
Nee inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op vmbo heb je geen A of B toch
Gewoon stoppen en gaan werken in de kolenmijnen van Limburgquote:
hah, grapje hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef leeell het volgende:
kijk voor de grap eens naar vmbo-wiskunde examens
als je dat niet kan halen verdien je het niet te leven.
janquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee inderdaadgewoon wiskunde geen kapsones
Ik zei toch dat je hier niet mocht posten mannquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
janmeet vannacht was baas he whwhwhaa jij helemaal lam na 20 bier xddd
oh sry gquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je hier niet mocht posten mann![]()
dat was tussen ons
maar was geniaal ja haha jij over dat hoertje braken en toen wegrennen zonder te betalen
![]()
RIP in vrede.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je hier niet mocht posten mann![]()
dat was tussen ons
maar was geniaal ja haha jij over dat hoertje braken en toen wegrennen zonder te betalen
![]()
Ik dacht dat wij hadden afgesprokenquote:
quote:
En kpop luisteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Autistisch naar elkaar kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik krijg emails van gaypride
Ze weten het.
En Ben jaquote:
Ben bang.quote:
Ga als Guy Fawkes maar dan de gay version, dus alleen de hoed en het masker. Niemand herkent jequote:
Zeker een piemel bovenop getekend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga als Guy Fawkes maar dan de gay version, dus alleen de hoed en het masker. Niemand herkent je
Die hele entourage is niks voor mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die staat toch op een boot, heb je geen last van.
Dat was mijn planquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die staat toch op een boot, heb je geen last van.
Zou je wel goed doen, daar rondlopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Die hele entourage is niks voor mijik bedank.
Zelfs niet als je mij kan zien?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Die hele entourage is niks voor mijik bedank.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zou je wel goed doen, daar rondlopen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Tussen alle naakte mannen val jij toch niet op.
ik ben het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wie
[..]
is die knappe jongeman daar!
Dat zou iedereen moeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar aan moeten wennen dan
Omdat ze je gaan schuren en naar beneden drukkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar aan moeten wennen dan
kloptquote:
ervaring mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat ze je gaan schuren en naar beneden drukken
quote:
Ik kom zo langs hoor, geen probleem.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom zo langs hoor, geen probleem.
Ja hoor, alleen een kwestie van adres opzoeken.quote:
Zul je niet vinden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen een kwestie van adres opzoeken.
Wat's dat?quote:
Fergalicious definitionquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fergalicious definition
Make them boys go loco
They want my treasure
So they get their pleasures from my photo
Snowbells bevestigd voor makkelijk te zijn.quote:
I ain't easy, I ain't sleazyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Snowbells bevestigd voor makkelijk te zijn.
e sloeriequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Oh vandaar dat constante gemeen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I ain't easy, I ain't sleazy
I got reasons why I tease 'em
En naaktfoto's ook zo te zien voor de paar jongens die haar niet kunnen krijgenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
And can't no other lady put it down like mequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh vandaar dat constante gemeen zijn
Nee jij bent de liefste tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
And can't no other lady put it down like me
I just wanna say it now I ain't tryin’ to round up dramaquote:
quote:1 653 Oceanview 4.27%
2 576 wietparkiet 3.77%
3 464 2Happy4U 3.04%
Oh dat zegt al genoegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I just wanna say it now I ain't tryin’ to round up drama
Little mama I don't wanna take your man
Hoeveel posts ik vandaag heb.quote:
Story of my life.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:19 schreef JanPiraat het volgende:
Sudokuutje plegen
wordt dit een 1 een 9 of een 8
sudokuutje plegen
helaaa dit had ik niet verwacht
sudokuutje plegen
godverdomme 2 keer 9 in zelfde vak
sudokuutje plegen
waar komt die 1 vandaan what the fuck
sudokuutje plegen
game over, huilen en schreeuwen, ongeloof
sudokuutje plegen
kogel door mn hoofd
had zo een tekst van de JvT kunnen zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:19 schreef JanPiraat het volgende:
Sudokuutje plegen
wordt dit een 1 een 9 of een 8
sudokuutje plegen
helaaa dit had ik niet verwacht
sudokuutje plegen
godverdomme 2 keer 9 in zelfde vak
sudokuutje plegen
waar komt die 1 vandaan what the fuck
sudokuutje plegen
game over, huilen en schreeuwen, ongeloof
sudokuutje plegen
kogel door mn hoofd
Herkenbaar, onder de douche ook altijd zo veelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Beach het volgende:
ik haat schoonmakenik kan nooit tegen al die losse haren die je dan tegenkomt
latex handschoentjes aan tochquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef Beach het volgende:
ik haat schoonmakenik kan nooit tegen al die losse haren die je dan tegenkomt
Die Zuid-Koreaan kan beter een kimono gaan naaien want ze is te zwak voor judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:51 schreef Beach het volgende:
jmr Nederland brons met judo en niet Zuid-Korea
Jason Satham deed vroeger ook aan schoonspringen. En kijk wat voor actieheld hij nu is. Don't fuck with schoonspringers.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom kijk ik het schoonspringen? Ohja lekkere jongens/mannen..
Waarom weet jij dit?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Jason Satham deed vroeger ook aan schoonspringen. En kijk wat voor actieheld hij nu is. Don't fuck with schoonspringers.
Omdat China.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En hoezo heeft China al 23 medailles?
Nee dankje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:58 schreef Beach het volgende:
Cosmo, zaterdag wel goed rondkijken of je Paul en Juicyhil ziet.
Altijd leuk kijken naar minderjarige meisjes in strakke pakjes.quote:
Mannen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd leuk kijken naar minderjarige meisjes in strakke pakjes.
neem hetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ja doen, dat kapsel is
[ afbeelding ]
Dit is mooi, hebben plz
mijn zit altijd raarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haten op golvend/krullend haar.
inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat je er niet mee om kan gaan.
Ik heb er geen, mijn haar is van nature erg rustig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
ik ben te arm kan ik de jouwe niet lenen?
Doet de Koreaanse ploeg mee? Zo ja, dan ga ik wel ff kijken.quote:
Geen idee. maar die doen toch overal aan mee?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Doet de Koreaanse ploeg mee? Zo ja, dan ga ik wel ff kijken.
jammer, zal ik maar moeten werken voor mijn stijltangquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb er geen, mijn haar is van nature erg rustig.
Geen idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee. maar die doen toch overal aan mee?
Leen die van je zusje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer, zal ik maar moeten werken voor mijn stijltang
die heeft er geenquote:
Sorry dat ik te laat was met 3e ronde ruzzle #leugentjeombestwilquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga denk ik ook turnen dan krijg ik ook zo'n bruut lijf.
Zon ding is toch 20 euro ofwat ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer, zal ik maar moeten werken voor mijn stijltang
heeft geen doekoequote:
ik ben skeere boyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zon ding is toch 20 euro ofwat ?
Viel me van je tegen inderdaad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry dat ik te laat was met 3e ronde ruzzle #leugentjeombestwil
Dat ervaar ik dagelijks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Friendzonemeisje is verliefd op haar homo vriend.
Jij bent verliefd op mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Friendzonemeisje is verliefd op haar homo vriend.
jammer genoeg niet homoquote:
Gooi een eitje op iemand vanuit je raamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Regen buiten, samen met een mooie kleur grijs..
Al mijn ramen hebben uitzicht op de binnentuin, daar is nooit iemand.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gooi een eitje op iemand vanuit je raam
Fuck yea komt hier zo ook hopelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Het gaat tyfushard tekeer hier. Go regen! Go wind!
Voor de buitenwereld kom je alsnog standvastig overquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dan het nut van vasten Beach?
Ja gisteren in trein en bus, zoek altijd sletjes op in het OV en die ga ik dan met een breinaald prikken en tegen ze schreeuwenquote:
Sure thing.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
heb schijt, ga mee naar frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |