abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114950792
Sinds een maand zit ik met de vraag of ik hetero of homo ben. Waar dit vanaf kwam weet ik eigenlijk niet. Het kwam eigenlijk van de een op de andere dag. Maar ik zit er wel een beetje mee.

Vorig schooljaar zat er een homo bij mij in de klas, maar ik verschil als dag en nacht van hem (niet dat ik iets tegen homo's heb):

- Als ik videobeelden van mezelf terug kijk (op school worden lezingen die gehouden worden door studenten opgenomen om ze later zelf terug te kijken en te evalueren) dan merk je niks aan mijn stem. Vaak kun je aan het praten al horen of iemand homo is.

- Mijn hobby's zijn typische hobby's voor mannen. Mijn hobby's zijn auto's en autosport. Ik ben ook regelmatig op het circuit of op de kartbaan te vinden Hobby's die bekend staan als hobby's voor vrouwen en homo's, bijvoorbeeld mode, interesseren mij totaal niks.

- Ik ken een paar homo's die continue muziek van Shakira, Beyonce, Christina Aguliera luisteren, typisch muziek voor vrouwen. Ik luister daar nooit naar. Ik zet gewoon de radio aan en wat er voorbij komt interesseert mij niks, zolang het maar geen hardcore is. Ik moet wel zeggen dat ik goed kan luisteren naar muziek van Kelly Clarkson, maar echt niet de hele dag. Hooguit een liedje of 3 per dag.

- Kleding die blijkbaar vaak gedragen wordt door homo's, bijvoorbeeld gele en groene broeken en blinkende schoenen, daar zul je mij dus echt niet mee zien lopen. Ik draag niks liever als een gewone spijkerbroek met een overhemd of een t-shirt en bruine of zwarte nette schoenen.

- De opleiding die ik volg staat er echt niet om bekend dat daar veel vrouwen / homo's opzitten. Ik volg nu de opleiding tot accountmanager. In totaal zitten er 3 meisjes op die opleiding. Opleidingen die wel bekend staan om het groot aantal homoseksuele studenten (kapper, uiterlijke verzorging, mode), dat zijn echt de laatste opleidingen die ik zou volgen.

Ik heb eens gelezen dat vrouwen rond mijn leeftijd (ik ben nu 19) vaak hetzelfde hebben. Vrouwen van 17 / 18 / 19 / 20 / 21 jaar zouden vaak met de vraag zitten of ze lesbisch of hetero zijn.Of mannen hetzelfde hebben weet ik nu niet.

Mij heeft ook nog nooit iemand de vraag gesteld of ik homo of hetero ben. Niemand zal iets raars aan mij merken, maar ik zit er toch mee.

Is het voor een man ook normaal om met deze vraag te zitten?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:46:46 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_114950831
Val je op mannen of vrouwen? Heb je relaties gehad?
pi_114950833
Waar word je geil van? Een keiharde lul of een sappig kutje?
pi_114950862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Casos het volgende:
Tja veel moeilijker hoeft het niet te zijn :P En beide is bi, ook prima toch.
pi_114950865
Stop je je piemel liever in een kut of een kont van een man?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:47:54 #6
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_114950874
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Val je op mannen of vrouwen? Heb je relaties gehad?
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Casos het volgende:
Dit zijn de juiste vragen. Niet hoe je loopt / praat of wat je hobby's zijn.
pi_114950922
Wil je worsten zuigen of tapijtjes likken?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_114950951
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef Bill_E het volgende:

[..]

[..]

Dit zijn de juiste vragen. Niet hoe je loopt / praat of wat je hobby's zijn.
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Wel tot vrouwen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:50:22 #9
203089 Scuidward
pi_114950981
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Wesley92 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Wel tot vrouwen.
Conclusie: Dan ben je geen homoseksueel.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:50:41 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_114950991
quote:

[..]

Ben jij nu ineens TS?
pi_114950995
Tja, je hoeft niet al de stereotypen te voldoen om homo te zijn... Tja, voor mij was het altijd al heel snel duidelijk dat ik (begin puberteit) jongens leuker vond dan meisjes. Daarna heb ik het nog geprobeerd om meisjes leuk te vinden maar dat werd het ook niet. Als al mijn vrienden een lekker ding voorbij zag lopen dan zag ik haar gewoon niet. Een leuke jongen had ik gelijk in het visier :P Aan het uiterlijk kan je wel de handtasjes herkennen maar er zijn genoeg straightlooking gays.
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:50:52 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_114951001
Godver, das lang geleden dat ik zoveel vooroordelen over homo's heb gelezen in één OP!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:51:05 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_114951011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Godver, das lang geleden dat ik zoveel vooroordelen over homo's heb gelezen in één OP!
_O-
pi_114951053
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Ben jij nu ineens TS?
Nee. Ik beantwoord gewoon de vragen die aan TS gesteld worden.
pi_114951062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik mis nog de handtas en wapper-handje ;)
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
pi_114951091
Waar komt de vraag dan vandaan TS? Voel je wat voor mannen?
Nosce te ipsum.
pi_114951124
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef mr.anders het volgende:
Sinds een maand zit ik met de vraag of ik hetero of homo ben. Waar dit vanaf kwam weet ik eigenlijk niet. Het kwam eigenlijk van de een op de andere dag. Maar ik zit er wel een beetje mee.

Vorig schooljaar zat er een homo bij mij in de klas, maar ik verschil als dag en nacht van hem (niet dat ik iets tegen homo's heb):

- Als ik videobeelden van mezelf terug kijk (op school worden lezingen die gehouden worden door studenten opgenomen om ze later zelf terug te kijken en te evalueren) dan merk je niks aan mijn stem. Vaak kun je aan het praten al horen of iemand homo is.

- Mijn hobby's zijn typische hobby's voor mannen. Mijn hobby's zijn auto's en autosport. Ik ben ook regelmatig op het circuit of op de kartbaan te vinden Hobby's die bekend staan als hobby's voor vrouwen en homo's, bijvoorbeeld mode, interesseren mij totaal niks.

- Ik ken een paar homo's die continue muziek van Shakira, Beyonce, Christina Aguliera luisteren, typisch muziek voor vrouwen. Ik luister daar nooit naar. Ik zet gewoon de radio aan en wat er voorbij komt interesseert mij niks, zolang het maar geen hardcore is. Ik moet wel zeggen dat ik goed kan luisteren naar muziek van Kelly Clarkson, maar echt niet de hele dag. Hooguit een liedje of 3 per dag.

- Kleding die blijkbaar vaak gedragen wordt door homo's, bijvoorbeeld gele en groene broeken en blinkende schoenen, daar zul je mij dus echt niet mee zien lopen. Ik draag niks liever als een gewone spijkerbroek met een overhemd of een t-shirt en bruine of zwarte nette schoenen.

- De opleiding die ik volg staat er echt niet om bekend dat daar veel vrouwen / homo's opzitten. Ik volg nu de opleiding tot accountmanager. In totaal zitten er 3 meisjes op die opleiding. Opleidingen die wel bekend staan om het groot aantal homoseksuele studenten (kapper, uiterlijke verzorging, mode), dat zijn echt de laatste opleidingen die ik zou volgen.

Ik heb eens gelezen dat vrouwen rond mijn leeftijd (ik ben nu 19) vaak hetzelfde hebben. Vrouwen van 17 / 18 / 19 / 20 / 21 jaar zouden vaak met de vraag zitten of ze lesbisch of hetero zijn.Of mannen hetzelfde hebben weet ik nu niet.

Mij heeft ook nog nooit iemand de vraag gesteld of ik homo of hetero ben. Niemand zal iets raars aan mij merken, maar ik zit er toch mee.

Is het voor een man ook normaal om met deze vraag te zitten?
Op zich is het niet abnormaal, maar als iemand zó veel redenen verzint waarom 'ie geen homo zou zijn is de conclusie wel duidelijk: Kasthomo.
pi_114951152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef AlexanderC het volgende:
Waar komt de vraag dan vandaan TS? Voel je wat voor mannen?
Ik heb nog nooit iets voor een man gevoeld.
pi_114951189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef mr.anders het volgende:

[..]

Waar maak je je dan druk om? Waar maak je je überhaupt druk om?
pi_114951217
TS is gewoon biseksueel.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:56:17 #21
203089 Scuidward
pi_114951227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef mr.anders het volgende:

[..]

En wel voor vrouwen?

Heb het bij mezelf ook wel eens afgevraagd, maar als ik na 10 seconden al tot de conclusie kom dat ik me niet seksueel aangetrokken voel tot mannen blijft er of een puur platonische relatie over of gewoon een relatie met een vrouw :)
pi_114951293
Ik vind het best wel erg om te lezen dat ik een homo ken die werkelijk aan alle vooroordelen uit de OP voldoet :'). Ik vind hem daarom ook tamelijk irritant.

Maar ken er ook een daarvan zal niemand het snel denken op een paar heel subtiele trekjes na.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:00:36 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_114951393
quote:

[..]

Kloon ontmaskerd :')

Man man man wat een vooroordelen in de OP. Ik ken ook homo's die exact het tegenovergestelde zijn, dus om je geaardheid er nou van af te laten hangen...
pi_114951453
LOL wat een OP.

zo wat dat je misschien wat vrouwelijke trekjes heb, maakt je niet minder man of gelijk Homofiel of bi...
  woensdag 1 augustus 2012 @ 16:02:30 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_114951460
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Kloon ontmaskerd :')

Man man man wat een vooroordelen in de OP. Ik ken ook homo's die exact het tegenovergestelde zijn, dus om je geaardheid er nou van af te laten hangen...
Goeie!
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')