Tja veel moeilijker hoeft het niet te zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Casos het volgende:
Waar word je geil van? Een keiharde lul of een sappig kutje?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Val je op mannen of vrouwen? Heb je relaties gehad?
Dit zijn de juiste vragen. Niet hoe je loopt / praat of wat je hobby's zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:46 schreef Casos het volgende:
Waar word je geil van? Een keiharde lul of een sappig kutje?
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Wel tot vrouwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:47 schreef Bill_E het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn de juiste vragen. Niet hoe je loopt / praat of wat je hobby's zijn.
Conclusie: Dan ben je geen homoseksueel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Wel tot vrouwen.
Ben jij nu ineens TS?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een man. Wel tot vrouwen.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Godver, das lang geleden dat ik zoveel vooroordelen over homo's heb gelezen in één OP!
Ik mis nog de handtas en wapper-handjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Godver, das lang geleden dat ik zoveel vooroordelen over homo's heb gelezen in één OP!
Op zich is het niet abnormaal, maar als iemand zó veel redenen verzint waarom 'ie geen homo zou zijn is de conclusie wel duidelijk: Kasthomo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:45 schreef mr.anders het volgende:
Sinds een maand zit ik met de vraag of ik hetero of homo ben. Waar dit vanaf kwam weet ik eigenlijk niet. Het kwam eigenlijk van de een op de andere dag. Maar ik zit er wel een beetje mee.
Vorig schooljaar zat er een homo bij mij in de klas, maar ik verschil als dag en nacht van hem (niet dat ik iets tegen homo's heb):
- Als ik videobeelden van mezelf terug kijk (op school worden lezingen die gehouden worden door studenten opgenomen om ze later zelf terug te kijken en te evalueren) dan merk je niks aan mijn stem. Vaak kun je aan het praten al horen of iemand homo is.
- Mijn hobby's zijn typische hobby's voor mannen. Mijn hobby's zijn auto's en autosport. Ik ben ook regelmatig op het circuit of op de kartbaan te vinden Hobby's die bekend staan als hobby's voor vrouwen en homo's, bijvoorbeeld mode, interesseren mij totaal niks.
- Ik ken een paar homo's die continue muziek van Shakira, Beyonce, Christina Aguliera luisteren, typisch muziek voor vrouwen. Ik luister daar nooit naar. Ik zet gewoon de radio aan en wat er voorbij komt interesseert mij niks, zolang het maar geen hardcore is. Ik moet wel zeggen dat ik goed kan luisteren naar muziek van Kelly Clarkson, maar echt niet de hele dag. Hooguit een liedje of 3 per dag.
- Kleding die blijkbaar vaak gedragen wordt door homo's, bijvoorbeeld gele en groene broeken en blinkende schoenen, daar zul je mij dus echt niet mee zien lopen. Ik draag niks liever als een gewone spijkerbroek met een overhemd of een t-shirt en bruine of zwarte nette schoenen.
- De opleiding die ik volg staat er echt niet om bekend dat daar veel vrouwen / homo's opzitten. Ik volg nu de opleiding tot accountmanager. In totaal zitten er 3 meisjes op die opleiding. Opleidingen die wel bekend staan om het groot aantal homoseksuele studenten (kapper, uiterlijke verzorging, mode), dat zijn echt de laatste opleidingen die ik zou volgen.
Ik heb eens gelezen dat vrouwen rond mijn leeftijd (ik ben nu 19) vaak hetzelfde hebben. Vrouwen van 17 / 18 / 19 / 20 / 21 jaar zouden vaak met de vraag zitten of ze lesbisch of hetero zijn.Of mannen hetzelfde hebben weet ik nu niet.
Mij heeft ook nog nooit iemand de vraag gesteld of ik homo of hetero ben. Niemand zal iets raars aan mij merken, maar ik zit er toch mee.
Is het voor een man ook normaal om met deze vraag te zitten?
Ik heb nog nooit iets voor een man gevoeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef AlexanderC het volgende:
Waar komt de vraag dan vandaan TS? Voel je wat voor mannen?
Waar maak je je dan druk om? Waar maak je je überhaupt druk om?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef mr.anders het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets voor een man gevoeld.
En wel voor vrouwen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:54 schreef mr.anders het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets voor een man gevoeld.
Kloon ontmaskerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:49 schreef Wesley92 het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kloon ontmaskerd![]()
Man man man wat een vooroordelen in de OP. Ik ken ook homo's die exact het tegenovergestelde zijn, dus om je geaardheid er nou van af te laten hangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |