Nee dat gaat wel wat ver. Je kunt er nog best lang een beetje last van hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef elpeos het volgende:
3 dagen na het trekken van mijn verstandskiezen lig ik nogsteeds plat met pijn en een enorm dikke wang. Is dit normaal?
10x niets snelle deal. ik wil het ook graagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef J.Appleseed het volgende:
7x niets dan. Ik ben er echt dringend naar op zoek!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef elpeos het volgende:
Ok RGS18, aan jou verkocht voor 1 euro! Sorry J.Appleseed..
Dat is voor het kopen en verkopen van productenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef elpeos het volgende:
Oh ik dacht dat er Vraag en Antwoord stond..
Ja ik heb zo's spuitje meegekregen. Meestal is men de volfende dag beetje suf, maar gaat het steeds beter. Ik heb ook bloed in mijn rechterneusholte zitten en komt er als stolaels uit.. Maar wellicht dat ik beter een tandarts kan bellen, die vertrouw ik wat meer dan de meeste op fok XDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat staat er in de info die je hebt meegekregen? Het kan wel een paar dagen duren.
Heb je ook een spoeling en een spuitje om het onderste gat een beetje schoon te houden?
Heel goed van je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef elpeos het volgende:
[..]
Ja ik heb zo's spuitje meegekregen. Meestal is men de volfende dag beetje suf, maar gaat het steeds beter. Ik heb ook bloed in mijn rechterneusholte zitten en komt er als stolaels uit.. Maar wellicht dat ik beter een tandarts kan bellen, die vertrouw ik wat meer dan de meeste op fok XD
De wond bloedt niet meer, ik durf alleen mijn neus niet te snuiten, daar zittens steeds stolsels in.. Morgen gaan ze er nog even naar kijken gelukkig, want dit voelt niet okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:39 schreef Skv het volgende:
Is de wond nog open? Bloedend? Dan tandarts.
Meervoud, dus ik vermoed boven en onder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:08 schreef Hyperdude het volgende:
Verstandskies uit bovenkaak of onderkaak gehaald?
Gok de bovenkaak door je opmerkingen over bloedstolsels in je neusholte.
Is onder meteen getrokken of moest er in je kaak gehakt worden voordat de kies kon worden getrokken?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef elpeos het volgende:
Boven en onder de kiezen getrokken inderdaad. Morgenochten gaan ze nog even controleren. Ik merk zelf niets als ik dat truucje doe van Hyperdude
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Curiosity het volgende:
Ik lees vaker dat mensen last hebben en napijn.
Ik heb al mijn verstandkiezen laten trekken en eigenlijk nooit geen last gehad.
Ik begin ook heel snel met water drinken na de ingreep, dus half uur op een gaasje bijten en dan even uurtje wachten, maar dan gewoon water drinken en 's avonds iets van soep eten.
En ze gingen er echt niet makkelijk uit, dus dat is het niet.
Hoe kan het dat er zoveel verschil is?, zitten er slagers tussen die denken, het is toch verdoofd ik leef me uit.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Leukste vond ik na de operatie dat de kaakchirurg tegen zijn collega zei: "zo, die zaag was wel erg bot zeg!"..
Maak je maar niet ongerust, bij mij heeft het 7 dagen aangehouden. Het leek wel alsof ik een tumor aan me wang had hangen haha. Ik kon 7 dagen alleen maar vloeibaar eten en die week daarna was me volgende wang aan de buurt. precies hetzelfde verhaal! maar het trekt uiteindelijk vanzelf bij hoor. sterkte met de pijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef elpeos het volgende:
3 dagen na het trekken van mijn verstandskiezen lig ik nogsteeds plat met pijn en een enorm dikke wang. Is dit normaal?
mijn tandarts word de slager genoemd..dus jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:09 schreef Curiosity het volgende:
Ik lees vaker dat mensen last hebben en napijn.
Ik heb al mijn verstandkiezen laten trekken en eigenlijk nooit geen last gehad.
Ik begin ook heel snel met water drinken na de ingreep, dus half uur op een gaasje bijten en dan even uurtje wachten, maar dan gewoon water drinken en 's avonds iets van soep eten.
En ze gingen er echt niet makkelijk uit, dus dat is het niet.
Hoe kan het dat er zoveel verschil is?, zitten er slagers tussen die denken, het is toch verdoofd ik leef me uit.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
mijn tandarts word de slager genoemd..dus jabij mij liet hij ook de getrokken kies in mijn keel vallen en zelfs toen hij achterin moest boren liet dat boortje los en kreeg ik in mijn mond. zie dat maar eens uit te spugen met een verlamde mond! ohh..en het hechten van de wond ging hem niet zo goed af dus zette hij letterlijk zijn knie op me en zat te gvd'en terwijl al het bloed overal zat ondertussen.
ohh..ik ga niet graag naar de tandarts
Zoek in godsnaam een andere tandarts, want dit klinkt niet normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
mijn tandarts word de slager genoemd..dus jabij mij liet hij ook de getrokken kies in mijn keel vallen en zelfs toen hij achterin moest boren liet dat boortje los en kreeg ik in mijn mond. zie dat maar eens uit te spugen met een verlamde mond! ohh..en het hechten van de wond ging hem niet zo goed af dus zette hij letterlijk zijn knie op me en zat te gvd'en terwijl al het bloed overal zat ondertussen.
ohh..ik ga niet graag naar de tandarts
Je onderste gat?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat staat er in de info die je hebt meegekregen? Het kan wel een paar dagen duren.
Heb je ook een spoeling en een spuitje om het onderste gat een beetje schoon te houden?
I know..maar ik zit bij hem met het hele gezin. me broers, zussen en me ouders en ben te schijterig om in me eentje over te stappen. maar als ik getrouwd ben volgend jaar (als het allemaal gaat volgens planquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek in godsnaam een andere tandarts, want dit klinkt niet normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |