Nee dat gaat wel wat ver. Je kunt er nog best lang een beetje last van hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef elpeos het volgende:
3 dagen na het trekken van mijn verstandskiezen lig ik nogsteeds plat met pijn en een enorm dikke wang. Is dit normaal?
10x niets snelle deal. ik wil het ook graagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:18 schreef J.Appleseed het volgende:
7x niets dan. Ik ben er echt dringend naar op zoek!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:19 schreef elpeos het volgende:
Ok RGS18, aan jou verkocht voor 1 euro! Sorry J.Appleseed..
Dat is voor het kopen en verkopen van productenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:23 schreef elpeos het volgende:
Oh ik dacht dat er Vraag en Antwoord stond..
Ja ik heb zo's spuitje meegekregen. Meestal is men de volfende dag beetje suf, maar gaat het steeds beter. Ik heb ook bloed in mijn rechterneusholte zitten en komt er als stolaels uit.. Maar wellicht dat ik beter een tandarts kan bellen, die vertrouw ik wat meer dan de meeste op fok XDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat staat er in de info die je hebt meegekregen? Het kan wel een paar dagen duren.
Heb je ook een spoeling en een spuitje om het onderste gat een beetje schoon te houden?
Heel goed van je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef elpeos het volgende:
[..]
Ja ik heb zo's spuitje meegekregen. Meestal is men de volfende dag beetje suf, maar gaat het steeds beter. Ik heb ook bloed in mijn rechterneusholte zitten en komt er als stolaels uit.. Maar wellicht dat ik beter een tandarts kan bellen, die vertrouw ik wat meer dan de meeste op fok XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |