Zoek in godsnaam een andere tandarts, want dit klinkt niet normaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef CryinWolf het volgende:
[..]
mijn tandarts word de slager genoemd..dus jabij mij liet hij ook de getrokken kies in mijn keel vallen en zelfs toen hij achterin moest boren liet dat boortje los en kreeg ik in mijn mond. zie dat maar eens uit te spugen met een verlamde mond! ohh..en het hechten van de wond ging hem niet zo goed af dus zette hij letterlijk zijn knie op me en zat te gvd'en terwijl al het bloed overal zat ondertussen.
ohh..ik ga niet graag naar de tandarts
Je onderste gat?!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Wat staat er in de info die je hebt meegekregen? Het kan wel een paar dagen duren.
Heb je ook een spoeling en een spuitje om het onderste gat een beetje schoon te houden?
I know..maar ik zit bij hem met het hele gezin. me broers, zussen en me ouders en ben te schijterig om in me eentje over te stappen. maar als ik getrouwd ben volgend jaar (als het allemaal gaat volgens planquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoek in godsnaam een andere tandarts, want dit klinkt niet normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |