Stiekem maak je me een beetje nieuwsgierig..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Van alles he
Soms is het ook wel even lekker
quote:
Sterkte pikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Depressief, me hond van 11 jaar afgelopen weekend dood aangetroffen, kan mezelf er niet overheen zetten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Depressief, me hond van 11 jaar afgelopen weekend dood aangetroffen, kan mezelf er niet overheen zetten.
Dank!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, hier ongeveer hetzelfde
Je moet gewoon terug naar wat meer relaxed zijn rondom dr, even met rust laten, vooral vriendschappelijk benaderen. Dan na een tijdje weer wat flirten erin brengen. Je moet niet alleen maar spanning hebben maar ook verdieping. Tenminste dat is mijn nieuwe strategie.
gecondoleerdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:03 schreef MeneerLogica het volgende:
Ja bedankt, ik mis hem echt enorm. Heb het ook het gevoel dat hij straks gewoon lekker buiten ligt als ik thuiskom. Ik weet dat hij er niet meer is maar ik besef het niet denk ik. Bedankt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
gecondoleerdeen huisdier verlieren is heel zwaar. Het is me de afgelopen anderhalf jaar helaas 3 keer voorgekomen. Heel ongelukkig allemaal, sterkte..
OT: verkoop gaat weer lekker! Ik krijg soms zelfs complimenten van de klantenen dat geeft een goed gevoel.
Dankquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]vind ik niet leuk *hug*
OT: erg moe, moet binnen nu en 10 mins mijn bed uit en dat gaat nog een opgave worden
Rucola als in sla, of Ricola?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef sararaats het volgende:
Ik voel me zo goed dat ik RUCOLA wil roepen
Rucola is![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:15 schreef Skitzofrenix het volgende:
Klote, wordt waarschijnlijk morgen opgenomen
Sterktequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:15 schreef Skitzofrenix het volgende:
Klote, wordt waarschijnlijk morgen opgenomen
das niet zo slim heh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
Behoorlijk slecht.Nieuwe telefoon laten vallen en het scherm is in honderden stukjes.
Nopequote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
das niet zo slim heh.
ot: goed. lekker relax, en heerlijk weer.
morgen beginnen met mijn nieuwe baan.
Kut is dat altijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef Fredo55 het volgende:
Sinds gisteren een relatie.
![]()
Zaterdag 2 weken op vakantie, zal haar wel gaan missen aangezien ze niet mee kan.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef zwartedoos het volgende:
Leuke dag/avond gehad met zon zwembad vrienden en wijnWat wil een mens nog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]Mwah kan me gestolen worden zolang ik er geen last van hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
Onweer is hier net in Groningen aangekomen. Flitst behoorlijk, maar ommeunig hard donderen doet het hier niet.quote:
Het komt hier (nrd-Overijssel)steeds dichterbij, bah!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:49 schreef De_Sosjaalist het volgende:
[..]
Onweer is hier net in Groningen aangekomen. Flitst behoorlijk, maar ommeunig hard donderen doet het hier niet.
intouchables!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen zak gedaan vandaagWou vandaag gaan sporten maar de OS hield me in haar greep
Vanavond eens een goede film opzetten, biertje erbij, bakje borrelnootjes erbijIemand nog ideeën voor een film?
Daar hoor ik echt iedereen overquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
intouchables!!!
OT: fijn begin van mn vakantie
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil ook wel weer eens verliefd worden, is echt al veel te lang geleden.
Heerlijk dat verliefde gevoel
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:50 schreef Luxuria het volgende:
Ik zit hier aan mijn verslag te werken terwijl ik ook kan gaan stappen met MrMonkeyman
Volgens mij is ze gewoon verlegen omdat ze met zo'n adonis als ik praat, het kan niet anders!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom?Ze hapt echt wel hoor, bijtgraag visje is die luxeria.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom?Ze hapt echt wel hoor, bijtgraag visje is die luxeria.
[..]
Je hebt me door, ik durfde nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon verlegen omdat ze met zo'n adonis als ik praat, het kan niet anders!
Ik voel me al weer een stuk beter!
Omdat ik een liefdevolle God ben, maar het ook alleen aan de top isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik durfde niet![]()
Hoe kan zo'n goddelijke man, zo'n meisje als ik nu leuk vinden
Aww, koetsie koetsiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat ik een liefdevolle God ben, maar het ook alleen aan de top is
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat ik een liefdevolle God ben, maar het ook alleen aan de top is
Jij bent voor sinterklaas aan het spelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
Durpdidurp... Vandaag 10 uur lang gedaan over 73 pakjesMe slow....
10 per uur moet toch wel te doen zijn
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij bent voor sinterklaas aan het spelen?
Ik ook. En volgende week werken en zou ik willen dat ik me eens kan vervelenquote:
Het is absoluut wederzijnds, maar verliefd worden op de beste vriendin van je zusje, is best wel apart. Zeker omdat ik haar al ken sinds haar 4equote:
Aii, nooit leukquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:38 schreef trovey het volgende:
Kut, net(20.00 uur) het derde huisdier van dit jaar moeten laten inslapen.Februari een poes(12), 28 mei jl. de oudste hond(bijna 14) en nu weer een poes van 16 jaar.
Bedanktquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:54 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Aii, nooit leuk! Sterkte ermee.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:49 schreef scrub_nurse het volgende:
echt als je deze film niks vindt...dan ben je raar! haha
super he!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kippenvel door die film. Een van de betere films die ik gezien heb.
of je liegt de hele bende bij elkaar, of de meiden waarmee je afspreekt zijn (deels) gehandicapt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:16 schreef SunTzu het volgende:
Best chill word net gebeld door een meid die wil vanavond met me in de kroeg gaan zitten.
Nigga ik snap niet waarom je haat. Omdat ik ook ooit gedumpt ben en daar niet blij mee was?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
of je liegt de hele bende bij elkaar, of de meiden waarmee je afspreekt zijn (deels) gehandicapt.
Jij
OT: vandaag lekker sporten, kadootjekopen voor m'n broertje en straks weer werken. Morgen groot BBQ feest
1. omdat je het over niets anders dan meiden hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:27 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nigga ik snap niet waarom je haat. Omdat ik ook ooit gedumpt ben en daar niet blij mee was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |