Sporza doet het ook op een kanaal, en zonder reclames, dus minder inkomsten. Zijn goed gericht op de Belgische deelnemers maar zenden veel meer livesport uit. Het heeft niet zoveel met geld te maken, maar met keuzes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die lopen te zeiken op de berichtgeving er geen problemen mee hebben dat er op de NPO gekort word, waardoor deze simpelweg het budget niet heeft om alles live en professioneel over twee kanalen te verdelen.
Logisch toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:44 schreef megamandy het volgende:
En ze wijzen mensen bijna letterlijk naar de streams
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister nu voor het eerst tijdens de OS naar de Sportzomer op radio 1.... lekker oldschool
Wat saaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo'n stream zonder commentaar is, zeker als je niet zo veel van de sport weet, wat saai.
Van het Hek, van Gelder, Gio Lippens, Meurders, Dione Onkenhout. Echte radiomansen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
ja het bevalt prima tot nu toe... heb bewust een rustig plekje opgezocht op mijn werk
praten over judo is veel belangrijker voor de nosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef TheArt het volgende:
NOS ga je schamen, de mannen 8 finale is al begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |