Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die lopen te zeiken op de berichtgeving er geen problemen mee hebben dat er op de NPO gekort word, waardoor deze simpelweg het budget niet heeft om alles live en professioneel over twee kanalen te verdelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd, maar maak dat de mensen van de NOS maar eens wijs. Zal nog verdomd lastig worden is mijn donkerbruin vermoeden.
Eens. Sporza en zéker de BBC vind ik toch wel interessante alternatieven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom is dat Service hè ook zo vreselijk misplaatst arrogant van de NOS. Nou ja deze OS is het vooral de NOT.
Nee, want dat vervangt atletiek gewoon het zwemmen. Al duurt dat wel wat langer dus hebben ze dan idd wel meer live sport in minuten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hooguit als er nederlanders zijn die medaillekansen hebben, en ik denk dat het beter word wanneer het atletiek ook begint.
Ga toch weg met die streams. Mijn moeder van 72 is sportfanaat en heeft geen PC.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
NL1 is niet belangrijk he. Ze hebben streams van alle sporten, zie ondertitel.
En als de NOS herhaalt, dan doen de sporters gewoon hetzelfde trucje nog een keerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt niet meer gesport in Londen. Als de NOS ermee stopt, stoppen ze ook in Londen.
Ik wil alle atletiek zien. Dat wordt idd zappen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, want dat vervangt atletiek gewoon het zwemmen. Al duurt dat wel wat langer dus hebben ze dan idd wel meer live sport in minuten.
Maar gezien dat ook London Live als programma is, vrees ik dat ze er ook tussendoor steeds uit gaan naar de studio om te praten met twee atleten en Henri. Kortom dan zeker naar Eurosport kijken.
Grueter houdt van uitslapen ;')quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo, het is 11:00 en de NOS gaat eindelijk iets live uitzenden
Ik kan zelf ook de stream zien. Maar zonder commentaar en minder dan tv beeld, dus gewoon minder leuk en interessant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga toch weg met die streams. Mijn moeder van 72 is sportfanaat en heeft geen PC.
4 en 8 jaar geleden, toen de PO nog niet gekort was, was het beter?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die lopen te zeiken op de berichtgeving er geen problemen mee hebben dat er op de NPO gekort word, waardoor deze simpelweg het budget niet heeft om alles live en professioneel over twee kanalen te verdelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
4 en 8 jaar geleden, toen de PO nog niet gekort was, was het beter?Heb ik ook een keer gezegd. Maar ja, het is zo'n lekker excuus voor de NOS hè. Terwijl het gewoon niet klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
I.p.v. Van Gaalen en Toppie Joppie in te huren misschien je geld gewoon aan commentators besteden zodat je op de streams en Sport24 gewoon commentaar hebt.
Die streams is leuk maar anno 2012 niet iets om je voor op je borst te kloppen. Als de streams gewoon commentaar hadden dan hadden ze zich op de borst mogen kloppen.
Idd, zo'n stream zonder commentaar is, zeker als je niet zo veel van de sport weet, wat saai.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef TargaFlorio het volgende:
I.p.v. Van Gaalen en Toppie Joppie in te huren misschien je geld gewoon aan commentators besteden zodat je op de streams en Sport24 gewoon commentaar hebt.
Die streams is leuk maar anno 2012 niet iets om je voor op je borst te kloppen. Als de streams gewoon commentaar hadden dan hadden ze zich op de borst mogen kloppen.
Sporza doet het ook op een kanaal, en zonder reclames, dus minder inkomsten. Zijn goed gericht op de Belgische deelnemers maar zenden veel meer livesport uit. Het heeft niet zoveel met geld te maken, maar met keuzes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat 80% van de mensen die lopen te zeiken op de berichtgeving er geen problemen mee hebben dat er op de NPO gekort word, waardoor deze simpelweg het budget niet heeft om alles live en professioneel over twee kanalen te verdelen.
Logisch toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:44 schreef megamandy het volgende:
En ze wijzen mensen bijna letterlijk naar de streams
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister nu voor het eerst tijdens de OS naar de Sportzomer op radio 1.... lekker oldschool
Wat saaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo'n stream zonder commentaar is, zeker als je niet zo veel van de sport weet, wat saai.
Van het Hek, van Gelder, Gio Lippens, Meurders, Dione Onkenhout. Echte radiomansen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef TheVulture het volgende:
ja het bevalt prima tot nu toe... heb bewust een rustig plekje opgezocht op mijn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |