Hoe groot is in godsnaam zo'n vip-box. Niks gezien!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eigenaar: ABN Amro?
Huurder: Miljonair Peter Steenbakkers, die afgelopen zaterdag tijdens dansfeest Sensation de vipbox huurde waarin collega selfmade miljonair Koen Everink in elkaar werd gerost, zegt niets van de vechtpartij te hebben meegekregen.
Die estelle is lelijk man kijk dat misvormde gezicht van haar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/833/612413493.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat er zelf van maakt, hoge bomen vangen veel wind, en Estelle is qua boomsoort nog hoger dan Badr.
Als zij niets heeft gezien, dan zou dat haar verklaring moeten zijn, toch? En als ze zegt dat Badr er niet bij betrokken was, omdat hij dat heeft verteld, dan is dat haar verklaring. Dus met de toevoeging dat hij dit haar heeft verteld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zomaar zijn dat ze het niet gezien heeft en hij haar heeft voorgelogen oid.
Je weet niet wat ze gezien heeft en wat ze heeft verklaard. Het is niet logisch om te denken dat ze een dame naar buiten sturen en haar aanwezig hebben laten zijn.
Ja, maar als hij haar op de mouw spelt dat hij echt niks heeft gedaan, maar bang is door zijn reputatie problemen te krijgen en een alibi te willen dan kan het voor haar als verliefd miepje een onschuldig leugentje lijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef Smallish het volgende:
[..]
Als zij niets heeft gezien, dan zou dat haar verklaring moeten zijn, toch? En als ze zegt dat Badr er niet bij betrokken was, omdat hij dat heeft verteld, dan is dat haar verklaring. Dus met de toevoeging dat hij dit haar heeft verteld.
Ik mag er hoop ik mijn eigen mening over hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:02 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat je dat er zelf van maakt, hoge bomen vangen veel wind, en Estelle is qua boomsoort nog hoger dan Badr.
Ha! Weet je wie ook een eigen mening had?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik mag er hoop ik mijn eigen mening over hebben?
Dat zou je inderdaad denken, zeker met die scheiding van Ruud op de achtergrond en de zorg voor haar kinderen. En toch ben ik er bepaald niet van overtuigd dat dit voor Estelle ook geldt.....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar als hij haar op de mouw spelt dat hij echt niks heeft gedaan, maar bang is door zijn reputatie problemen te krijgen en een alibi te willen dan kan het voor haar als verliefd miepje een onschuldig leugentje lijken.
Misschien ligt het anders, maar dit scenario lijkt mij waarschijnlijker dan dat ze getuige was en er over heeft gelogen, want je zou denken dat de verliefdheid dan wel over zou zijn...
Nou?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ha! Weet je wie ook een eigen mening had?
Het klopt dat hij dat zegt, maar dan is dat nog geen verklaring onder ede.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:47 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ze heeft haar verklaring moeten ondertekenen, en ze tekent dan voor "naar waarheid verklaard". Dat zei Van den Heuvel, volgens mij.
Ja, maar jij kent haar niet, dus dat schiet niet op...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:18 schreef Smallish het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken, zeker met die scheiding van Ruud op de achtergrond en de zorg voor haar kinderen. En toch ben ik er bepaald niet van overtuigd dat dit voor Estelle ook geldt.....
Het wordt gezien als het frustreren van een onderzoek lijkt mij...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het klopt dat hij dat zegt, maar dan is dat nog geen verklaring onder ede.
Koen Everinkquote:
Ik geloof het graag.quote:
Als hij mensen ,met rust had gelaten zou hij ook nooit deze topics gehad hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Al die topics over hem. Laat hem gewoon met rust ofzo.
we laten hem toch ook met rust? (kijk wel link uit) we lezen en typen alleen maar over hem.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
wacht maar af het volgende nieuws bericht is hoe de FOK knokploeg badgast hari het ziekenhuis in hebben geslagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Want je word gedwongen topics over hem te openen en erin te rageren.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij mensen ,met rust had gelaten zou hij ook nooit deze topics gehad hebben.
Mooi!quote:
Hee, Er zit een knop op je PC...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
W
[..]
Want je word gedwongen topics over hem te openen en erin te rageren.
Wij wel, en jij kennelijk ook....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
W
[..]
Want je word gedwongen topics over hem te openen en erin te rageren.
Nee, ik ken haar niet. Heb wel zo m'n ideeën.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar jij kent haar niet, dus dat schiet niet op...
Het échte roddelen gebeurt natuurlijk hier he! [GOLFTASGATE] Vip Boxen & Kick Boxers #8quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hee, Er zit een knop op je PC...
En als dat te moeilijk is, zelfs op dit topic stop volgen.![]()
Lekker doorroddelen over de oververhitte vechtsporter.
Dat zei Badr ook, voordat hij nu toch maar schoorvoetend verklaarde alsnog te hebben getikt.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eigenaar: ABN Amro?
Huurder: Miljonair Peter Steenbakkers, die afgelopen zaterdag tijdens dansfeest Sensation de vipbox huurde waarin collega selfmade miljonair Koen Everink in elkaar werd gerost, zegt niets van de vechtpartij te hebben meegekregen.
Dat lijkt er inderdaad te staan. Wie zou dat zo hebben geschreven?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Copycat het volgende:
Staat daar nou 'forever whit you'?
Ik zou er een tatoeage van maken!
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:59 schreef Copycat het volgende:
Staat daar nou 'forever whit you'?
Ik zou er een tatoeage van maken!
Geïnspireerd door de enthousiaste Tweets van Yolanthe?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat lijkt er inderdaad te staan. Wie zou dat zo hebben geschreven?
waar in Parijs is dit? welke brug?quote:
Pont des Arts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef EL_Presidente het volgende:
waar in Parijs is dit? welke brug?
Ja. Zeker in deze zaakquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, in SHO mag er gespeculeerd worden. In NWS beperken we ons tot de feiten.
Vaak zijn ongeloofwaardige verhalen wel de waarheid, omdat een leugenaar toch een zo goed mogelijk vehaal probeert te verzinnen. Hoe raarder hoe groter de kans dat het klopt. Maarja, badr en kopjes afwassen, tijdens een westrijd notabene, neuh, dat gaat niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:37 schreef Hathor het volgende:
Het was toch een goed poging, dat alibi met dat afwassen.
Het was tijdens Sensationquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak zijn ongeloofwaardige verhalen wel de waarheid, omdat een leugenaar toch een zo goed mogelijk vehaal probeert te verzinnen. Hoe raarder hoe groter de kans dat het klopt. Maarja, badr en kopjes afwassen, tijdens een westrijd notabene, neuh, dat gaat niet.
Sinds wanneer is Sensation een wedstrijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vaak zijn ongeloofwaardige verhalen wel de waarheid, omdat een leugenaar toch een zo goed mogelijk vehaal probeert te verzinnen. Hoe raarder hoe groter de kans dat het klopt. Maarja, badr en kopjes afwassen, tijdens een westrijd notabene, neuh, dat gaat niet.
Ow wat dom .... Ik was even in de war....quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Sensation een wedstrijd?
Tsja rijk geworden in de transportwereld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:03 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoe groot is in godsnaam zo'n vip-box. Niks gezien!
Het allooi van zijn gasten zegt ook wel wat van die man.
Zo, dat is ruim 2 topics, en dan wordt hier gemiept dat het raar is dat we over de zaak postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_Hari_bekent__.html
696 reacties!
Het is gepost om 5.30 en dan zie jequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo, dat is ruim 2 topics, en dan wordt hier gemiept dat het raar is dat we over de zaak posten
Telegraaf tokkie volk he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:58 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_Hari_bekent__.html
696 reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |