abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:20:08 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114922837
Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Poeke op 01-08-2012 00:05:50 ]
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:20:46 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114922872
Aangezien er geen nieuw deel is geopend, ben ik zo vrij geweest.
Uit Eindhoven
pi_114924755
Met een beduidend betere TT. :)
Is dat zo?
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:56:40 #4
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114924938
Dank u. Ik zal de OP ook even updaten.
Uit Eindhoven
pi_114926138
quote:
Estelle Guillit zoekt nieuwe geldbronnen

Volgens recente berichten heeft Estelle Guillit tijdelijk geen toegang tot de bankrekeningen van Bad Hari, aangezien Bad Hari tijdelijk vastzit.

Ook klaagt Estelle Guillit de laatste tijd over aanhoudende droogte in haar schaamstreek. Hierdoor zou Estelle Guillit volgens bronnen dichtbij Estelle Guillit inmiddels de overstap naar Alistair Overeem aan het overwegen.
Bron: mijn grote zwerende dikke duim.

[ Bericht 26% gewijzigd door KeimpeHart op 01-08-2012 00:46:58 ]
  woensdag 1 augustus 2012 @ 00:44:04 #6
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_114927866
opvallend veel vrouwen die dit topic met groot enthousiasme volgen

denk trouwens dat de PVV hier enorm garen bij spint
pi_114928091
quote:
4s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:16 schreef KeimpeHart het volgende:

[..]

Bron: mijn grote zwerende dikke duim.
Ali zit in florida met zijn miss sweden!
pi_114928433
quote:
3s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:44 schreef SuperImposed het volgende:
denk trouwens dat de PVV hier enorm garen bij spint
Denk het niet.
pi_114929714
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 00:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ali zit in florida met zijn miss sweden!
Zijn miss sweden zit in sweden. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 augustus 2012 @ 12:32:04 #10
22592 crew  Ole
pi_114941945
Er is weer 'nieuws' van mijn favorite site crime-bron.nl
quote:
Team ABC achter arrestatie en hetze Badr Hari?
31 juli 2012
By crimebron

1

Badr Hari met Gwenette op zijn shirt
We kregen wat tips binnen over het Amsterdamse Super Cops team bij Sloterdijk.
Het Team ABC zoals ze officieel heten zouden 24 uur per dag en met gebruikmaking van alle mogelijke opsporingsmiddelen behoorlijk jagen op DE kopstukken van de Amsterdams Nederlandse Misdaad Syndicaten.

Alle grote jongens hebben wel een linkje met elkaar.
En al deze linken staan op de lijst.
Badr staat ook op die lijst,zo lieten wij ons influisteren.

Gwenette Martha stond ook erg hoog op die lijst.Wegens zijn ongrijpbaarheid en zijn naamsbekendheid in het Amsterdamse.
En Gwenette was een zeer goede vriend van Badr dus ,een en een is twee.

Ook Rodney Geijssen staat behoorlijk hoog op de lijst (wat zouden wij die lijst graag willen inzien zeg )
Rodney word gezien door het team ABC als een supergangster die de Opsporingseenheden al jaren te slim af is.
Zonder bewijs maar met verzonnen aanklachten word hem het leven in Amsterdam zuur gemaakt.
Dus het komt het ABC team niet slecht uit,dat Badr tussen vier muren zit.
Wat waren die woorden van hun teamchef ook alweer?
Een omhooggevallen Marokkaanse crimineel, noemde de diender Badr, tussen neus en lippen weliswaar.
Er staan enorm veel mocro’s op die lijst,allemaal jongens die miljoenen lijken te verdienen en waar Vrouwe Justitia totaal geen grip op lijkt te hebben.
De grote baas zit vast ,maar de jonge garde lijkt de macht al weer overgenomen te hebben.
De Nederlandse misdaad journalisten hebben totaal geen notie van wat er allemaal daadwerkelijk gebeurd op de straat.
Maar is misschien wel beter ook,want anders zouden er zeer snel veel slachtoffers vallen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:33:58 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114942014
Wat een naar stukje en die afsluiting: is dat nou een onverholen dreigement?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:34:45 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114942052
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef Copycat het volgende:
nee joh, hoe kom je erbij? Er is niets aan de hand verder :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114942157
quote:
11s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:33 schreef Copycat het volgende:
Verkapte verkooppraatjes voor volautomatische pistolen denk ik.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114942251
Zou de webmaster van crimesite ook op die ABC lijst staan, wat een vooringenomenheid, nog erger als de telegraaf. :')
pi_114942278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:
Zou de webmaster van crimesite ook op die ABC lijst staan, wat een vooringenomenheid, nog erger als de telegraaf. :')
Hij zou het zeker op zn weblog zetten als dat zo was vermoed ik.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114942362
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee joh, hoe kom je erbij? Er is niets aan de hand verder :).
Maar: 'De Nederlandse misdaad journalisten hebben totaal geen notie van wat er allemaal daadwerkelijk gebeurd op de straat.'

En zij hebben geen notie van vervoegen. Ja, aan het bureau.
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 augustus 2012 @ 12:43:27 #17
22592 crew  Ole
pi_114942374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef Basp1 het volgende:
crime-bron is het, crimesite is wat anders hoor!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 13:07:14 #18
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_114943378
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:32 schreef Ole het volgende:
Er is weer 'nieuws' van mijn favorite site crime-bron.nl

Ook Rodney Geijssen staat behoorlijk hoog op de lijst
quote:
wat zouden wij die lijst graag willen inzien zeg
Journalistiek gebaseerd op geruchten. Is die site soms onderdeel van Telegraaf Media Groep?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 1 augustus 2012 @ 14:49:23 #19
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_114948459

Nuff said. :)

Daarnaast was Badr ook het mannetje van Holleeder.
(voor de K1 periode werd hij vaak in A'dam noord gezien met de BMW 7 serie van Willem Holleeder)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 augustus 2012 @ 14:53:44 #20
163650 Greys
pi_114948630
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]

(voor de K1 periode werd hij vaak in A'dam noord gezien met de BMW 7 serie van Willem Holleeder)
Lekker mannetje idd die Gwenette, waar Badr zo'n fan van is kennelijk dat hij hem zo openlijk adoreert via zijn shirt :{
Hier een 'mooi' overzicht van wat die Gwenette allemaal op zijn kerfstok heeft. Gewapende overvallen, (aanzetten tot) moord, vluchten uit de gevangenis etcetc.

http://www.camilleri.nl/2010/01/gwenette-martha-1974/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114949230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Ow sorry
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 augustus 2012 @ 15:13:25 #22
22592 crew  Ole
pi_114949447
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow sorry
Geeft niet :) heb nog zo'n site gevonden. Schijnt van een crimineel te zijn ook http://www.crimescene.pro/index.html
  woensdag 1 augustus 2012 @ 15:25:57 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114950013
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:43 schreef Ole het volgende:

[..]

De naam geeft iig al aan dat ze de bron van al het kwaad zijn...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114956826
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:49 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]

en Holleeder zelf op de scooter :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 augustus 2012 @ 18:08:53 #25
163650 Greys
pi_114956933
Recent werd ie samen met Estelle ook nog met Holleeder gezien hoor :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_114957115
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een hoer die Estelle. Hoe kun je je vrijwillig tussen dat soort mensen begeven?
pi_114958029
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Snap echt niet wat die Estelle nou in dat criminele wereldje zoekt hoor!
pi_114958095
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef eskil het volgende:

[..]

Ja, maar ja, je kent Estelle toch? Daar heeft ze Willem heus wel even direct naar gevraagd hoor, dat omleggen en dat afpersen. Nou dat bleek allemaal gewoon schaamteloos overdreven te zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114958239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar ja, je kent Estelle toch? Daar heeft ze Willem heus wel even direct naar gevraagd hoor, dat omleggen en dat afpersen. Nou dat bleek allemaal gewoon schaamteloos overdreven te zijn!
Ja dat zal het zijn! Ze had dan beter haar kop in het zand kunnen steken bij Ruud zijn vrijerijtjes.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 augustus 2012 @ 19:05:30 #30
163650 Greys
pi_114958978
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef eskil het volgende:

[..]

Ja maar... hij is zo lief voor de kinderen *;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')