Wat een hoer die Estelle. Hoe kun je je vrijwillig tussen dat soort mensen begeven?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Recent werd ie samen met Estelle ook nog met Holleeder gezien hoor
[ afbeelding ]
Snap echt niet wat die Estelle nou in dat criminele wereldje zoekt hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:08 schreef Greys het volgende:
Recent werd ie samen met Estelle ook nog met Holleeder gezien hoor
[ afbeelding ]
Ja, maar ja, je kent Estelle toch? Daar heeft ze Willem heus wel even direct naar gevraagd hoor, dat omleggen en dat afpersen. Nou dat bleek allemaal gewoon schaamteloos overdreven te zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Snap echt niet wat die Estelle nou in dat criminele wereldje zoekt hoor!
Ja dat zal het zijn! Ze had dan beter haar kop in het zand kunnen steken bij Ruud zijn vrijerijtjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je kent Estelle toch? Daar heeft ze Willem heus wel even direct naar gevraagd hoor, dat omleggen en dat afpersen. Nou dat bleek allemaal gewoon schaamteloos overdreven te zijn!
Ja maar... hij is zo lief voor de kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Spanning aan de ene kant, 'zekerheid' aan de andere kant. Plus dit soort mensen hebben macht, dat trekt ook aan natuurlijk..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef eskil het volgende:
[..]
Alleen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef THEFXR het volgende:
ik zie Ruud al de voogdij over de kinderen krijgen!
Ze was vrij jong al moeder en getrouwd en heeft denk ik nooit echt de tijd gehad om haar wilde haren kwijt te raken. Nu wil ze lekker feesten en flirten met de bad boys. Bovendien kwam ze al veel langer onderwereld figuren tegen op allerlei cocktail party's e.d. Het is niet zo dat ze zich nu opeens in hele andere kringen begeeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Spanning aan de ene kant, 'zekerheid' aan de andere kant. Plus dit soort mensen hebben macht, dat trekt ook aan natuurlijk..
Ze zal ook wel niet de meest snuggere zijn.
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat het me niks zou verbazen als die Everink bepaalde mensen nog wat geld verschuldigd is. Maar om het dan op een groot feest te doen met zoveel getuigen...ik kan in ieder geval niet geloven dat hij zonder enige aanleiding door 3 man helemaal de tyfus is geslagen. Meneer de miljonair verbergt iets.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef eskil het volgende:
Was Badr Hari toch nog een klusje verschuldigd aan Holleeder? Volgens de advocaat van Everink had de beste man helemaal niks gezegd. Moet er ineens aan denken nu ik die foto zie.
Precies, met drie man nog wel. En echt niet alleen omdat hij in "hun"zone kwam. En dan de kuienlatte nemen geholpen door een beveiliger.... of draaf ik een beetje doorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat het me niks zou verbazen als die Everink bepaalde mensen nog wat geld verschuldigd is. Maar om het dan op een groot feest te doen met zoveel getuigen...ik kan in ieder geval niet geloven dat hij zonder enige aanleiding door 3 man helemaal de tyfus is geslagen. Meneer de miljonair verbergt iets.
Bij mijn weten heeft Everink dat verklaard aan de politie.Die derde man is dan nog zoek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe komen jullie bij drie man? Er was toch pas een tweede verdachte opgepakt?
En een vibrerend ei voor de aankomende weken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:16 schreef Mylene het volgende:
Ik las in een van de bladen dat Estelle 15.000 euro alimentatie en de woning eist.
Dat ze 15 ruggen wil geeft al aan dat ze voorlopig niet van plan is te trouwen/samen te wonen (geregistreerd).quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoe de verdeling kinderalimentatie/partneralimentatie is....
Dat laatste kan hij snel genoeg weer vanaf zijn (zodra zij weer trouwt of gaat samenwonen).
Handlanger van Holleeder en Soerel. Ook wel 's met Badr gesignaleerd in A'dam.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef Smallish het volgende:
Die Gwenette M. die op de frontpagina staat, is dat het vriendje van Badr?
Als je verse verkering vastzit zou ik ook nog even niet dat soort plannen maken...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat ze 15 ruggen wil geeft al aan dat ze voorlopig niet van plan is te trouwen/samen te wonen (geregistreerd).
Dat bedrag komt niet ui de lucht vallen, daar zat ze waarschijnlijk een maand of 6 geleden aan de witte keukentafel al aan te denken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je verse verkering vastzit zou ik ook even niet dat soort plannen maken...
Ik vermoed dat een advocaat gewoon een standaard berekeningetje heeft losgelaten op het inkomen/vermogen dat Ruud volgens Estelle heeft.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat bedrag komt niet ui de lucht vallen, daar zat ze waarschijnlijk een maand of 6 geleden aan de witte keukentafel al aan te denken.
Nou wordt de positie van Willem H. ook wel echt overdreven, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar ja, je kent Estelle toch? Daar heeft ze Willem heus wel even direct naar gevraagd hoor, dat omleggen en dat afpersen. Nou dat bleek allemaal gewoon schaamteloos overdreven te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |