Dus even iets uitgebreider: volgepakte boekenkast erbij, spulletjes van vroeger, onheilspellende geluiden van de centrale verwarming. Oud tweepersoonsbed. Zeker zo'n plek.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg romantieieiess hoor
({)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was net te laat met de laatste post. Mijn excuses.
Jazeker! Je kent mequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Nog wat schelpjes meegenomen voor de knutsel?
Oehoehoe, maak me gek!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dus even iets uitgebreider: volgepakte boekenkast erbij, spulletjes van vroeger, onheilspellende geluiden van de centrale verwarming. Oud tweepersoonsbed. Zeker zo'n plek.
Ik heb volgens mij dat schelpje nog liggen wat je me vorig jaar hebt toegezondenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dat schelpje nog liggen wat je me vorig jaar hebt toegezonden
Ja, ik heb hem nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem nog
Brakke foto's (webcam)Oh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Awwwwquote:
De mijne ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga op bed liggen en lezen, mijne was niet boeiend Lut haha
Truste lieffies
Joe!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga op bed liggen en lezen, mijne was niet boeiend Lut haha
Truste lieffies
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga op bed liggen en slapen morgen weer werken.
Nog 6 dagen werken te gaan en dan... Vakantie here I come![]()
![]()
Doe je met me...quote:
Welke gelukkige?quote:
Oooooohquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke gelukkige?
Ik heb sinds kort een jaarkaart voor de euromast, en dinges ook. Dus bij ieder excuus gaan we daar heen, kost ons toch niets
Ik heb 5 euro betaald voor een jaarkaart omdat ik een rotterdampas hebquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooh. Ik dacht dat er -gezien het bloemetje op tafel- zich bijzonder activiteiten hebben afgespeeld
Maar dat is ook wel tof. Wil dr ooit ook eens naartoe/in.... Mooi uitzicht
Ik was vandaag in Rotterdam, nog nooit zoveel fabrieken gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb 5 euro betaald voor een jaarkaart omdat ik een rotterdampas heb
Waar de fuck in Rotterdam was je dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was vandaag in Rotterdam, nog nooit zoveel fabrieken gezien
Havengebied, ook bij Pernis geweest geloof ik (stond aangegeven op de wegwijzers in elk geval).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar de fuck in Rotterdam was je dan?
Of ben je bij Pernis geweest, met al die raffinaderijen?
Aah, ja dan zie je wel veel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Havengebied, ook bij Pernis geweest geloof ik (stond aangegeven op de wegwijzers in elk geval).
gaat snel hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:03 schreef iBenny het volgende:
Och jeetje.... het is alweer augustus!
Dat kan ik sowieso pas over een jaar omdat ik eerst weer toelatingsexamen moet doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
Over vakantie gesproken...... is het nog gelukt om dezelfde studie ergens anders te gaan doen?
Ohw. Dat is kutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso pas over een jaar omdat ik eerst weer toelatingsexamen moet doen
Freewheelen, dingen leren, motorrijbewijs halenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Dat is kut
Wat ga je tot die tijd doen dan?
Ohw.... dus die tijd valt ook wel goed te bestedenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Freewheelen, dingen leren, motorrijbewijs halen
De vraag is of me dat gaat lukken, maar de wil is er welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw.... dus die tijd valt ook wel goed te besteden
Het is al een begin....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is of me dat gaat lukken, maar de wil is er wel
ach, gezien m'n schoolloopbaan ben ik iemand die dingen nooit afmaakt, dus choose your pickquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is al een begin....
En gezien je dieet ben je ook niet iemand die zomaar dingen opgeeft
Dat kan ook natuurlijk, maar dan eindig ik straks in een programma van Yvon Jaspersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Je moet naar Frankrijk gaan en boer worden.
Volgens mij was je daar ook al aardig mee op weg..... of niet soms?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, gezien m'n schoolloopbaan ben ik iemand die dingen nooit afmaakt, dus choose your pick
Ohw ja... dat had jij toen gedaan hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
Je moet naar Frankrijk gaan en boer worden.
Nee, dat was druiven plukken. Gefaald, maar ervaring rijker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja... dat had jij toen gedaan he?
Ja, dattes. Was vorig jaar toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat was druiven plukken. Gefaald, maar ervaring rijker.
2010 geloof ik?quote:
Ik ken van Primus eigenlijk alleen Too Many Puppiesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
Nu deze:
[ afbeelding ]
voorlopig nog best abstract, het is een lange lsd trip
Zo vroeg al stof over geslachtsziektes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef Lutte het volgende:
*vloeeeeek*
Boeken voor school: 1300 euro. En dat is met 13% korting. Daarnaast een jas (30 euro), faculteit (48 euro), rekenmachine (10 euro), intro (63 euro), ov eerste anderhalve maand (ruim honderd euro), en werkboeken (tien keer ? euro).
What. The. Fuck.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken van Primus eigenlijk alleen Too Many Puppies
Ik kom net terug uit het Philips Stadion. Even bij de fandag wezen koekeloeren. Op zich wel leuk en ik kan niet wachten tot ik op 18 juli er weer echt heen magquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is de tijd van veel saai spul. Dat is niks voor shineboys.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:57 schreef Kally het volgende:
Zo al het behang eraf, luxaflex weg, maandag beginnen met verven daar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Uhuh, ik heb een kortere maar die komt op een centimeter na niet door de muur heen, en de lokale ijzerboer had alleen deze als stap omhoog in lengtequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb een kortere maar die komt op een centimeter na niet door de muur heen, en de lokale ijzerboer had alleen deze als stap omhoog in lengte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt wit, en in die opening komen mandjes
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik vind het helemaal leuk.quote:
Oh ja, dat had mijn broer ook zo'n kamerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
Maar hij is dus nodig door de constructie van deze flat, mijn kamer valt buiten de "rechthoek" van het huis, achter het trappenhuis in het portiek. Daarom zit mijn kamer in 4 buitenmuren van 25 cm gewapend beton, ipv de 8 tot 10 cm die normale muren hebben![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het schitterend, krijg nu helemaal zin om mijn kamer eens aan te pakkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal leuk.
Ik had cd-rekjes gehad, van die koloniale met van die apenmannen erop
Ik denk oh als ik die wit maak zijn ze wel tof, maar ik keek gisteren eens goed naar die mannen en die blijven lelijk
Heb die mannen er gisteren af staan slope (wat niet meeviel)
Nu zijn ze nog toffer
Nu alleen nog verven ook, maar dit is echt een hobby ding aan het worden
Wifi bereik sucks in mijn bunker, en heb nu 30 meter netwerkkabel door het huis lopen als een feestslinger. Dat mag nu door de muren heen, klinkt simpeler dan het is omdat hij wel een heel parcours moet afleggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja, dat had mijn broer ook zo'n kamer
Waarom een gat boren dan?
Ik begrijp de "simpel", dat is best een werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wifi bereik sucks in mijn bunker, en heb nu 30 meter netwerkkabel door het huis lopen als een feestslinger. Dat mag nu door de muren heen, klinkt simpeler dan het is omdat hij wel een heel parcours moet afleggen
Ik vind het boven verwachting leuk gewoonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend, krijg nu helemaal zin om mijn kamer eens aan te pakken
Oh ja leukkkkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en de plottwist, in twee van mijn muren lopen gasleidingen![]()
Nu weet ik ongeveer waar ze zitten, maar toch, zweette ook al peentjes toen ik planken moest ophangen aan die muur
Vertelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mij -persoonlijk- ontwikkelen.
??quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:42 schreef MissJ het volgende:
![]()
Zwabber, die boor![]()
Kal, goed bezig jij! Ik krijg er zelf ook bijna zin van om eens wat dingen in mijn huis aan te pakken!
whehehehequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
MissMonroe!
Ik krijg echt respect voor de knutselaars hier. Zelf denk ik niks en zin komt er ook niet.
En kijk vooral niet meer zo boos naar mij, anders kom ik gewoon niet dit weekendquote:
Ow. Ik doel op het onderwerp. Een POP is stom.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
En kijk vooral niet meer zo boos naar mij, anders kom ik gewoon niet dit weekend
Ik doe weer 3 dingen tegelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehehe![]()
Das mijn probleem dus he, ik ben zo lui als de nete gewoon. En heb genoeg dingen die ik in huis wil aanpakken, hier en daar nieuw likje verf en nieuw behang in slaapkamer (dat laatste moet ik wel laten doen, zelf nog nooit gedaan namelijk)... maar ik doe maar niks
Dan is het goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik doel op het onderwerp. Een POP is stom.
Maar vind niet leuk dat jij zo dreigt met niet komen. Je laat een hartje breken van een breekbare jongeman.quote:
Spul, 10x beter dan andere zooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
Oh en Zwabber ik heb nu spul gekocht ipv ammonia, 10 x beter ook om te ontvetten
Ga er even vanuit dat het gaat regen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb net wel de hele tuin besproeid. Met de gieter.
Dat jullie niet denken.
Als ik de buienradar volg komt er hier pas over 100 uur wat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga er even vanuit dat het gaat regen.
nah, hiero is het al een uurtje hard aan het regenen... Ik stuur het even richting het oosten okquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik de buienradar volg komt er hier pas over 100 uur wat.
Alsof ik niet zou komenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar vind niet leuk dat jij zo dreigt met niet komen. Je laat een hartje breken van een breekbare jongeman.
Geef dat wolkendek maar een zetje. Heb ik lekker voor niets gegieterd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
nah, hiero is het al een uurtje hard aan het regenen... Ik stuur het even richting het oosten ok
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spul, 10x beter dan andere zooi!
Ik blaas meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
nah, hiero is het al een uurtje hard aan het regenen... Ik stuur het even richting het oosten ok
jajaja bel 112 maar alvast zeg ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
2 powervrouwen sturen en blazen. Ik ga me voorbereiden op een overstroming.
we speelden tegen india en belgie. de 2 laagst geklasseerde teams hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Taeke Taekema is niet nodig zie ik. Mink (wat een naam) van der Weerden is de man.
Verder wordt het ook niks.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
we speelden tegen india en belgie. de 2 laagst geklasseerde teams he
zal me tbh al meevallen als we de halve finales halen
Zo heet het neefje van mijn ex, naar Mink de Villequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Taeke Taekema is niet nodig zie ik. Mink (wat een naam) van der Weerden is de man.
en heet niet toevallig kok van achteren he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo heet het neefje van mijn ex, naar Mink de Ville
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
en heet niet toevallig kok van achteren he?
Ja, het viel nogal tegen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef gomi het volgende:
[..]
we speelden tegen india en belgie. de 2 laagst geklasseerde teams he
zal me tbh al meevallen als we de halve finales halen
Vernoemen blijft riskant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo heet het neefje van mijn ex, naar Mink de Ville
Ik woon in het Ooooooosten. Alles buiten 20 vaste namen is anders.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:35 schreef Lutte het volgende:
Is Mink zo'n vreemde naam dan?Kan niet zeggen dat ik het een mooie naam vind, maar ken wel drie mensen die zo heten
Ik lees hem nu 4 keer, en het blijft een rare zinquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik woon in het Ooooooosten. Alles buiten 20 vaste namen is anders.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja ik heb die zin een beetjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik lees hem nu 4 keer, en het blijft een rare zin
Maakt bijna een leuke combo met je zus!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Henk zit je meestal goed. Makkelijk ook dat m'n vader zo heet.
Niiiice!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb die zin een beetje
verminkt
ah niet zo anders dan in delen van adam west bv. alleen moet je daar dan mo, of mohammed roepen ipv henk of guus ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo ook een Mo in het water. Een KRO (goed leven) Mo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ah niet zo anders dan in delen van adam west bv. alleen moet je daar dan mo, of mohammed roepen ipv henk of guus ofzo
wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo ook een Mo in het water. Een KRO (goed leven) Mo.
YEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
verminkt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo ook een Mo in het water. Een KRO (goed leven) Mo.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
verminkt
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn leeftijd en olympisch kampioen.
Dit is het moment dat ik mezelf altijd afvraag ''En Lisa, wat heb jij met je leven gedaan?''
Hallo, kamasutra schommel en Pat need I say more?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is het moment dat ik mezelf altijd afvraag ''En Lisa, wat heb jij met je leven gedaan?''
Ja haiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ohw ja. Die act was wel een 9.733 waard. Hierdoor komt ze net achter de Chinees Som Ting Wongquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo, kamasutra schommel en Pat need I say more?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Die act was wel een 9.733 waard. Hierdoor komt ze net achter de Chinees Som Ting Wong
Wtf zeur jij nou, jij bent nog heel piep en al studie medicijnen, hallo jongens en wat heb ik aan te tonen?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Die act was wel een 9.733 waard. Hierdoor komt ze net achter de Chinees Som Ting Wong
Iedere keer weer inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Je hebt twee kinderen gebaard, daar verdien je al een medaille voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Wtf zeur jij nou, jij bent nog heel piep en al studie medicijnen, hallo jongens en wat heb ik aan te tonen?
Ik heb geen behoorlijke studie, een middelmatige baan en ben alleen met 2 kindertjes
Nou dat is niet moeilijk hoor, als ze er in zitten moeten ze er een keer uitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt twee kinderen gebaard, daar verdien je al een medaille voor.
de opvoeding is waar je dan een medaille voor zou kunnen verdienen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat is niet moeilijk hoor, als ze er in zitten moeten ze er een keer uit
Het gaat niet over topsport per se, het gaat er om dat het blijkbaar mogelijk is om in korte tijd heel goed te worden in iets, of dat nu turnen, voetballen, tekenen, computers of freestyle bellenblazen is. En dat we dat blijkbaar verzaakt hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Iemand van begin 20 die zeurt over dat als er beter was opgelet of beter konden sporten ze misschien nu al Olympisch kampioen hadden kunnen zijn.
Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..
Je hebt gewoon ergens anders kwaliteiten, ben blij dat dat niet in de topsport zit, want dat lijkt me echt 100000 keer niks. Al die media, andacht, die inmense druk die op je schouders komt te liggen. En dan heb ik het nog niet over de roofbouw die je op je lichaam pleegt..
Kan nog.....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Renesite het volgende:
Hallo ik ben 23 heb een auto heb een vriend twee opleidingen/studies gedaan en werk nu tot mijn graf.
En wat heb ik voor léuke dingen gedaan in mijn leven? (Behalve mien poeppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Geen buitenlandse minor
Geen wereldreis
Geen sabatical jaar
Nee want dan heb ik een onduidelijke toekomst zonder vast werk en daar kan ik niet tegenquote:
En ook dat is totale onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat niet over topsport per se, het gaat er om dat het blijkbaar mogelijk is om in korte tijd heel goed te worden in iets, of dat nu turnen, voetballen, tekenen, computers of freestyle bellenblazen is. En dat we dat blijkbaar verzaakt hebben
Ik zeg toch ook niet dat ik een goede sporter zou zijn geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Iemand van begin 20 die zeurt over dat als er beter was opgelet of beter konden sporten ze misschien nu al Olympisch kampioen hadden kunnen zijn.
Sorry hoor maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op..
Je hebt gewoon ergens anders kwaliteiten, ben blij dat dat niet in de topsport zit, want dat lijkt me echt 100000 keer niks. Al die media, andacht, die inmense druk die op je schouders komt te liggen. En dan heb ik het nog niet over de roofbouw die je op je lichaam pleegt..
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat niet over topsport per se, het gaat er om dat het blijkbaar mogelijk is om in korte tijd heel goed te worden in iets, of dat nu turnen, voetballen, tekenen, computers of freestyle bellenblazen is. En dat we dat blijkbaar verzaakt hebben
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
We zijn een stel losers bij elkaar vandaar onze liefde voor elkaar
Jij krijgt wel een lach medaille van mij daar ben jij het beste inquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik een goede sporter zou zijn geweest.Maar ik heb het over het behalen van iets immens als de Olympische spelen. Iets groots doen of het nu in de sport, of in een gewone carriere is, vind ik heel knap.
Nu sparen, later een huisje bij de Rivièra. Geen kinderen krijgen versnelt dit procesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik een onduidelijke toekomst zonder vast werk en daar kan ik niet tegen!!!!!!
Hmmm ja... geldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik een onduidelijke toekomst zonder vast werk en daar kan ik niet tegen!!!!!!
quote:
Zoiets zoiets.......quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu sparen, later een huisje bij de Rivièra. Geen kinderen krijgen versnelt dit proces
Waarom? Als het mogelijk is om op onze leeftijd al iets heel groots en tofs te doen en je hebt het niet gedaan, ga je gewoon denken of je je tijd niet nuttiger had kunnen besteden dan aan fok of algeheel falen. Ik wel in ieder geval.quote:
Ik zie je al handen schudden met Obamaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
En ik word gewoon de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland dus dat komt nog ja tog ja tog
Mijn stem heb je!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
En ik word gewoon de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland dus dat komt nog ja tog ja tog
....NEIN! because omdat....quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom? Als het mogelijk is om op onze leeftijd al iets heel groots en tofs te doen en je hebt het niet gedaan, ga je gewoon denken of je je tijd niet nuttiger had kunnen besteden dan aan fok of algeheel falen. Ik wel in ieder geval.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
We zijn een stel losers bij elkaar vandaar onze liefde voor elkaar
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Juist !!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom? Als het mogelijk is om op onze leeftijd al iets heel groots en tofs te doen en je hebt het niet gedaan, ga je gewoon denken of je je tijd niet nuttiger had kunnen besteden dan aan fok of algeheel falen. Ik wel in ieder geval.
Okee, maar om dan naar je zelf te kijken en zeggen dat jij min of meer gefaald hebt. Dat is echt kinklare nonsens..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik een goede sporter zou zijn geweest.Maar ik heb het over het behalen van iets immens als de Olympische spelen. Iets groots doen of het nu in de sport, of in een gewone carriere is, vind ik heel knap.
Fok is bij mij nog wel het minste van m'n problemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:04 schreef Lutte het volgende:
Nja FOK! heeft net als andere social media idd veel tijd in beslag genomen, maar ja ook veel van geleerd, leuke mensen leren kennen en het is toch ontspanning. Dus ach, nu is er een mooie balans.
Waar zeg ik dat ik gefaald heb? Ik heb vroegah gewoon meer kansen moeten benutten, meer opties moeten bekijken, wat peper in mijn reet moeten stoppen, dat deed ik niet, en heb ik nu spijt van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar om dan naar je zelf te kijken en zeggen dat jij min of meer gefaald hebt. Dat is echt kinklare nonsens..
Terugkijken op je leven moet je pas doen na je 40ste en pas dan kun je zeggen dat je gefaald hebt.
Je bent nu nog jong zat en je kan nog genoeg kansen pakken om echt wat van je leven te maken.
Ik ga alvast stil in een hoekje liggen en weten dat ik gefaald hebquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar om dan naar je zelf te kijken en zeggen dat jij min of meer gefaald hebt. Dat is echt kinklare nonsens..
Terugkijken op je leven moet je pas doen na je 40ste en pas dan kun je zeggen dat je gefaald hebt.
Je bent nu nog jong zat en je kan nog genoeg kansen pakken om echt wat van je leven te maken.
Ze zegt toch ook niet dat ze de komende vijftig jaar gaat verzwelgen in zelfmedelijden en niks maar gaat doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, maar als je zo gaat denken. Die mensen hebben ook mazzel gehad en ja ze hebben dat klein beetje extra;s om echt een wereldprestatie naar te zetten. En ja natuurlijk had ik dat ook graag gewild. Maar je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt en wat je kant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar jij bent al 40. Dus jij kunt dat al doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga alvast stil in een hoekje liggen en weten dat ik gefaald heb
Ho Bos, je bent nog geen veertig!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, maar als je zo gaat denken. Die mensen hebben ook mazzel gehad en ja ze hebben dat klein beetje extra;s om echt een wereldprestatie naar te zetten. En ja natuurlijk had ik dat ook graag gewild. Maar je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt en wat je kant.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
Meh, mazzel, ineens struikelden ze over een legoblokje in de ochtend, dag later waren ze meesterlijk in turnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja ik snap het wel, maar als je zo gaat denken. Die mensen hebben ook mazzel gehad en ja ze hebben dat klein beetje extra;s om echt een wereldprestatie naar te zetten. En ja natuurlijk had ik dat ook graag gewild. Maar je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt en wat je kant.
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
Hahahahaha krengquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent al 40. Dus jij kunt dat al doen
sterker nog, beetje terugkijken kan mss beter zijn op je 21e oid dan op je 40e.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook niet dat ze de komende vijftig jaar gaat verzwelgen in zelfmedelijden en niks maar gaat doen?
Het is gewoon een feit dat je meer had kunnen doen, maar ja dat blijft je altijd houden. En ook al kijk je pas na je veertigste terug, en ziet dat je gefaald hebt, moet je toch alsnog de mogelijke kansen pakken?
Een leven lang leren
Ik las je sarcasmequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee hoor Kal, je bent een bloeiende bloem.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik las je sarcasme
Maar ik lig in de hoek dus reageer even niet meer
tepels liegen nietquote:
Ik heb het ook niet alleen over jou he. Over de posts boven jou werd weldegelijk het woord falen gebruikt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik gefaald heb? Ik heb vroegah gewoon meer kansen moeten benutten, meer opties moeten bekijken, wat peper in mijn reet moeten stoppen, dat deed ik niet, en heb ik nu spijt van.
En je kunt op elk moment van je leven terug kijken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Maar als ik kon turnen zou ik dat elke dag doen, voor de normaalste dingen.
''Lisa, geef even de boter aan.''
''Is goed, *driedubbele schroef, handstand, pirouette, schuinvoorwaarste beweging*, alsjeblieft''
Zelfreflectie is een groot goedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef gomi het volgende:
[..]
sterker nog, beetje terugkijken kan mss beter zijn op je 21e oid dan op je 40e.
als je dingen anders wil doen kun je dat beter op je 20 doen dan op je 40. dan is t mss weer te laat om bepaalde veranderingen door te voeren.
imo moet je dat gewoon altijd doen en niet wachten tot je een bepaalde leeftijd hebt
Er zijn zoveel potentiele wereldtalenten verloren gaan in de jeugd, doordat ze of niet opgemerkt worden of op dat moment nog net te kort kwamen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh, mazzel, ineens struikelden ze over een legoblokje in de ochtend, dag later waren ze meesterlijk in turnen.
Dat dacht ik ook vanmiddag. Ik pastte een vestje, keek in de spiegel en zag mijn tepels prijken. Snel teruggehangen/hongen/hingen.quote:
Je moet trots zijn op je tepels.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vanmiddag. Ik pastte een vestje, keek in de spiegel en zag mijn tepels prijken. Snel teruggehangen/hongen/hingen.
Dat is ook zo, maar ik ben volgend jaar 40 en kan in principe nog alles veranderen als ik wil, nooit te oudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet alleen over jou he. Over de posts boven jou werd weldegelijk het woord falen gebruikt.
En natuurlijk mag je terugkijken en tja ook ik had dingen anders kunnen en ook wel moeten doen, maar zonder die fouten was ik misschien ook niet degene geweest die ik nu wel ben.
Van je fouten leert men en voor als als als koop je niks.
Houd je bekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, in de overgang kan er nog veel veranderen hoor!
Eigen tepels eerst!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet trots zijn op je tepels.
en keuzes. topsport is ook een keuze.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel potentiele wereldtalenten verloren gaan in de jeugd, doordat ze of niet opgemerkt worden of op dat moment nog net te kort kwamen..
Doe eens niet zo gemeen joh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb het niet over jouDat duurt nog wel een jaar of, pak 'm beet, 3 bij jou
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb het niet over jouDat duurt nog wel een jaar of, pak 'm beet, 3 bij jou
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:
Kweetnie hoor:
- Mensenkennis
- Kinderen
- Kunnen klussen
- Zelf dingen opgebouwd hebben
- Kinderen+40uur werken+sociaal zijn+leven als een zelfstandige negeroide vrouw
Patrick mag nog snel 40 worden. Maar niet te snel. Er moet veel ontwikkeld worden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:16 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm denkt mn vriendin anders over. haar tepels eerst
Ze is een lekkere 30+ kaas!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
Simone is nog niet helemaal gerijpt. Slechts in het eerste stadium! Ze is in haar volle bloei en straalt en is nog behoorlijk bij de tijd voor haar leeftijd. Haar doen en laten stroken niet met haar leeftijd. Ze is jonger geestelijk
![]()
Ik moet bijna brakenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
Simone is nog niet helemaal gerijpt. Slechts in het eerste stadium! Ze is in haar volle bloei en straalt en is nog behoorlijk bij de tijd voor haar leeftijd. Haar doen en laten stroken niet met haar leeftijd. Ze is jonger geestelijk
![]()
Natuurlijk, Jullie weten onderhand wel dat ik vaak net iets anders zeg dan ik bedoel,quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik ben volgend jaar 40 en kan in principe nog alles veranderen als ik wil, nooit te oud
Ah superquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah gaat helemaal goed.
ze is gister teruggekeerd van vakantie. ik dus ook weer blij
Sterf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Simone heeft een 20 jaar oude ziel.
Patrique heeft een ziel van 80 met scootmobil, die alleen kan eten met een slabbetje om de zever op te vangen.
Kusje op je clitoris!quote:
Hoe hulpvaardig ben ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boulimia, twice the taste, zero calories
De enige echtequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar niet echt hoor Bellabips. JE BENT EEN HOER VAN BABYLON
Weet ik, voelde me ook niet aangevallenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Natuurlijk, Jullie weten onderhand wel dat ik vaak net iets anders zeg dan ik bedoel,
en ik had bloemen voor dr bij terugkeer.quote:
Oprahmomentje: En jij krijgt Bella, en jij krijgt Bella, jullie krijgen Bella allemaal!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar niet echt hoor Bellabips. JE BENT EEN HOER VAN BABYLON
Iedereen hier krijgt goud voor steken onderwater.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
Not sure if friendly remarks, of een slachtveld van steken onderwater.
[ afbeelding ]
Ah wat romantischquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
en ik had bloemen voor dr bij terugkeer.
lelies. had ze totaal niet verwacht.
ik zelf eigenlijk ook niet, maar vriendin van me vroeg me of ik wel bloemen voor dr had als ze terugkeerde. toen besloot ik ze maar te halen
I WANT 2 BELLASquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oprahmomentje: En jij krijgt Bella, en jij krijgt Bella, jullie krijgen Bella allemaal!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen hier krijgt goud voor steken onderwater.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oprahmomentje: En jij krijgt Bella, en jij krijgt Bella, jullie krijgen Bella allemaal!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen hier krijgt goud voor steken onderwater.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |