SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je wel een ontzettende n00b jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHollandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
!
![]()
treinen danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHolland!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein
Deathlift or Die.![]()
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein![]()
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitstereinThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
UMC jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?![]()
![]()
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heen12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
Deathlift or Die.![]()
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
![]()
![]()
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Na maar van 11 naar 12 lopen is echt klote, helemaal als je dan de andere mist en weer terug kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSGeloof me, ik kwam er vaak en heb het vaak genoeg meegemaakt
HU en UU zitten daar allebei.quote:Zo werkt dat internationaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.Deathlift or Die.![]()
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
Echt he. Hbo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruiken. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
JOepieeeequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vond ik ook stoer toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd allusz[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd alluszDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
![]()
![]()
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé..
Mooie tijden. Daar gebeurde het ook dat een chick zei dat ik op John Legend leek, en de rest is geschiedenis.
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zat.
Mooie tijden. Daar gebeurde het ook dat een chick zei dat ik op John Legend leek, en de rest is geschiedenis.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willen
Fuck you dat ik erop inga.
![]()
Studentenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.
Fuck you dat ik erop inga.
![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.![]()
![]()
![]()
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geldquote:
danI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jarenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
dan.
Alhoewel het wel baas is als je met je Eastpackje naar school komt in de RANGE ROVER van je pa![]()
.
![]()
Vanwaar die haat op dWc?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
danDeathlift or Die.![]()
Haha jeugdtrauma's?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jaren.
Alhoewel het wel baas is als je met je Eastpackje naar school komt in de RANGE ROVER van je pa![]()
.
Hey, ik ben zelf ook een thousannair* jaquote:. Ik lift niet geheel mee
.
*geen miljonair maar thousannair![]()
![]()
Nog 5 nachtjes slapen dan ben ik weg uit Nederlandddd
Ja prachtig voor een judoka, wel zware gewichtklasse (-100kg)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef jna het volgende:
Damn, die rug van Henk Grol (judoka)![]()
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
ROIDS BRO ROIDS[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
In je eikel broquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij nog die FAQ hoe je het best injecteert?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
JUH JONGE[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ben te oud om er nog eentje te regelen vrees ikzit al tegen m'n houdbaarheid aan.
Mijn opa is er eentje, zo ongeveer. Mijn huidige oma is 27 en ze zijn al 4 jaar bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Als ik voor m'n werk bij van die rijke vrouwtjes thuis kom hebben ze vaak wel een vrijgezelle dochter of kleindochter voor me.
Deathlift or Die.![]()
LOL someone be mad nowquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:01 schreef JackieBrown het volgende:
Zo zijn ze rijk geworden, hoerenmadames.
"Dochters". Niet zo naief hoor.
Mevrouw heeft wel m'n vakantie betaald.
Deathlift or Die.![]()
Besloot voor de grap te Google Imagen naar 'dwc', zie ik alléén wietplantages en gerelateerde zaken, WTF![]()
.
https://www.google.nl/sea(...)IYUN7dD4yV0QW1poD4Dg![]()
Het lijkt net toeval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Besloot voor de grap te Google Imagen naar 'dwc', zie ik alléén wietplantages en gerelateerde zaken, WTF![]()
.
https://www.google.nl/sea(...)IYUN7dD4yV0QW1poD4DgDeathlift or Die.![]()
mooie foto Vas, volgende x ff epilerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Konjo swa, konjo.
[ afbeelding ]
judoka uit saudi-arabie die meedoet aan de OSDeathlift or Die.![]()
Over epileren gesprokenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mooie foto Vas, volgende x ff epileren
Die rechter gast, Anthony Davis, heeft dus zn wenkbrauw(en) laten registreren als trademark
Jawel, je keek.![]()
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Over epileren gesproken
[ afbeelding ]
Die rechter gast, Anthony Davis, heeft dus zn wenkbrauw(en) laten registreren als trademark.
![]()
![]()
Maar dan de hipster variantquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Alleen jij merkt dat op, godverdommequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000.
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
En de middelste lijkt op een mini-Kobe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen jij merkt dat op, godverdomme![]()
![]()
Dan lijkt die 2e van rechts op de slanke variant van Rozayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En de middelste lijkt op een mini-Kobe.
[ afbeelding ]
swag![]()
Gastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]better be trollin'
tevens hoi
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Hahaha kijk deze:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan lijkt die 2e van rechts op de slanke variant van Rozay
[ afbeelding ]
swag
Let bij die hierboven vooral op z'n zonnebril.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kijk deze:
[ afbeelding ]
Let bij die hierboven vooral op z'n zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit is jouw definitie van grappige negers?
![]()
I'm about to smack that fool.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dit is jouw definitie van grappige negers?
Dit is jouwe dus wat is je punt.
![]()
Doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck you, ik zat me net te bedenken dat ik wel zin had in een BBQ.
Hirlak weer nu.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Serieus, we moeten Fernandez BBQ/picnic party houden in Amsterdam. Ergens in Vondelpark. Ik zie Etha al tegenover JB flexen in zijn blote bast. Vas en dwc zie ik stiekem wegglippen en na 10 minuten terugkomen met warrig haar![]()
Goed verhaal. Kan ik ook eindelijk dat langverwachte zwaardvechtduel met CB uitvechten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Sinji het volgende:
Serieus, we moeten Fernandez BBQ/picnic party houden in Amsterdam. Ergens in Vondelpark. Ik zie Etha al tegenover JB flexen in zijn blote bast. Vas en dwc zie ik stiekem wegglippen en na 10 minuten terugkomen met warrig haar
Vas en dWc die sowieso na 3 drankjes neuqsexsz hebben.Deathlift or Die.![]()
Banwaardig inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET IS TROUWENS FERNANDES, ongewassen barbaar dat je d'r bent!
Jawel, je keek.![]()
En de irl kant een klein beetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent alleen de KLB SC-kant van Vas waarschijnlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 11:28:35 ]![]()
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.
Deathlift or Die.![]()
Hoe is dat, het Internet zo geïntegreerd in je 'echte' levenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
God, ik ben Vas al zo vaak tegengekomen op FB, foto's van feestjes, 'ich bin dabei', etc.
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.? Zelfs je chick
.
![]()
Angstaanjagend. Gelukkig heeft niemand hier ooit mijn FB gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe is dat, het Internet zo geïntegreerd in je 'echte' leven? Zelfs je chick
.
Deathlift or Die.![]()
Ten eerste is het ALBERTO.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat ze wel met jou zou rollebollen op een meet.
Ten tweede heb ik nog nooit van m'n leven FOK!kers gemeet.
Ten derde schat ik Vas wel zodanig in dat ze niet losbandig is, helemaal niet in gezelschap.
Maar hoezo nou bbq?![]()
![]()
Oké maar die inschatting maakte ik ook en toen zei jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ten eerste is het ALBERTO.
Ten tweede heb ik nog nooit van m'n leven FOK!kers gemeet.
Ten derde schat ik Vas wel zodanig in dat ze niet losbandig is, helemaal niet in gezelschap.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent alleen de KLB SC-kant van Vas waarschijnlijk.
![]()
Ok. :$ beetje rekening houden met mijn klb autisme aub.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 11:38:17 ]![]()
Hahaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:37 schreef Chai het volgende:
Ok. :$ beetje rekening houden met mijn klb autisme aub..
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
![]()
![]()
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
Maar vertel nou over die BBQ. Je gaat me niet vertellen KLB SC een BBQ-meet heeft gehouden oid?
![]()
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niets meer, er zal wel een reden zijn dat jij van niets weet.![]()
Sowieso het enige wat ik met KLB SC + BBQ zou doen is erop gooien.
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ik er niet post misschien? En omdat ik geen FOK!kers op FB heb?![]()
Sowieso het enige wat ik met KLB SC + BBQ zou doen is erop gooien.
![]()
![]()
Het is geven en nemen toch, saaie bedoeling als je nergens meer op ingaat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
God dWc gisteren had je ook al zo een honger.![]()
Godverdetering, serieus Chaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
Voor dwc http://www.vkmag.com/magazine/dominoes_of_fire/.
![]()
Mijn heer, ik heb gezondigdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET IS TROUWENS FERNANDES, ongewassen barbaar dat je d'r bent!
![]()
Anyway, Kanye houdt een oogje in de zeil
http://www.buzzfeed.com/s(...)spying-on-everything![]()
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha.
![]()
Foto's ja? Waarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
En dan ben ik nieteens vriendjes met d'r.Van de helft van de feestjes weet ik waarschijnlijk niet eens waar ik erop sta
![]()
Wie nog meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.Pics?
Vorig jaar had je anders wel een andere meningquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
En ik zal nooit of te nimmer die schwanz van dWc mijn punani laten betreden..
![]()
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was mijn beperkte informatie![]()
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!kers heb je nou gemeet in totaal? En hoeveel heb je er op FB?![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu heb ik er 6 gemeet. En FB laat ik maar even achterwege voordat je gelijk begint te bitchen![]()
![]()
En dan was dit nog voorvocht hè.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom steek je je lul in de mond van Kermit?![]()
He gatsiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan was dit nog voorvocht hè.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Spaanse pepers voor de sambal snijden en dan in je oog wrijven
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Te herkenbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:45 schreef Juminelle het volgende:
Spaanse pepers voor de sambal snijden en dan in je oog wrijven!
![]()
Dit is EPIC.
Mevrouw op Tomorrowland moet dringend naar het toilet
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html![]()
Haha die daarachter ook hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html! En heeft ze nou gescheten ja? Wow, dan ben je wel hééél erg van de wereld.
Rare pose om te poepen trouwens, kan niet anders dat die drol helemaal aan d'r billen vastgeplakt zat.
![]()
Royal Sadness Unitedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je het zo nodig wilt weten, er was een meet, een bbq dus waar onder andere ik en Chai aanwezig waren.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik neuk tenminste geen FOK!sters dus bek dicht[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja dat zal het zijn Jajongquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja want vrouwen neuken is echt heeeel sneu. Jij bent echt te dom om te poepen man, heb jij ook klittenband op je schoenen?![]()
Shhhhiiiiiiieeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dit is EPIC.
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html
![]()
Die is ook geplet daarna, daarom zie je hem niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha die daarachter ook he! En heeft ze nou gescheten ja? Wow, dan ben je wel hééél erg van de wereld.
Rare pose om te poepen trouwens, kan niet anders dat die drol helemaal aan d'r billen vastgeplakt zat.
![]()
![]()
Clay Davis, never forget.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb een leuke theorie.
Laat 1 knap meisje haar pics in WDJV posten en er zullen nog 3/4 anderen hun pics posten binnen één dag.
WINIf not now, then when.![]()
Hahaha, echt hè!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb een leuke theorie.
Laat 1 knap meisje haar pics in WDJV posten en er zullen nog 3/4 anderen hun pics posten binnen één dag.
WINDaar zit ik al anderhalf jaar in manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef jna het volgende:
Nog minder dan 2 uurtjes en dan zit ik in m'n quarterlifecrisis![]()
. Alvast gefeliciteerd
.
![]()
Noh jij bent nog jongboy. Ik ga richting krioquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, echt hè!
[..]
Daar zit ik al anderhalf jaar in man![]()
. Alvast gefeliciteerd
.
Jawel, je keek.![]()
Wat nou, ik ben ook nog hartstikke jong man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Noh jij bent nog jongboy. Ik ga richting krio
Kiss my striated glutes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze zag ik ook nog.
[ afbeelding ]
Deze clip is sick, vanaf 1.55.![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Rick Ross feat. Dr. Dre and JAY Z - 3 Kings (A Maybach Films Visual Piece)quote:
Gepubliceerd op 31 jul 2012 door MaybachMusicGrp![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
RICK ROSS EN DR. DRE EN JAY-Z A SAHBI WEJEMA ZIEEEKEens.quote:jay z and dre 2 living legends and then you got that fake fat cop hes making money from rapping about somebody elses life he sholdnt even be in the same room as those two
Mrgrapecigarillomn 1 uur geleden 34If not now, then when.![]()
Ben nu bezig man, die comment gaat over Rozay.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nummer wel geluisterd? Jay-Z killed
If not now, then when.![]()
Maybach Music Best music.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Rick Ross feat. Dr. Dre and JAY Z - 3 Kings (A Maybach Films Visual Piece)
Gepubliceerd op 31 jul 2012 door MaybachMusicGrpFeyenoord Rotterdam![]()
Gvd ik moet hard poepen maar ik kan niet.
Edit: Opgelost
[ Bericht 13% gewijzigd door o.us op 02-08-2012 00:45:02 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Kwam dit trouwens tegen op YouTube gisteren, wel baas dat er best wel veel films op staan.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is toch veel mooier? Hop, hop, hop, hop, yalaaa wahed.![]()
Ik dig dit soort Marokkaanse poccoes beter
En de klassieker:
[ Bericht 12% gewijzigd door o.us op 02-08-2012 01:23:21 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lekkere muziek شقيق , ik type "moroccon music" in dus dan komen meestal de lelijke dingen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dig dit soort Marokkaanse poccoes beter
En de klassieker:
Ik luister/kijk vaak naar Marokkaanse muziekzenders op tv en radio en daardoor blijf ik ook op de hoogte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekkere muziek شقيق , ik type "moroccon music" in dus dan komen meestal de lelijke dingen.
Je moet niet denken dat Marokkaanse muziek alleen die oude berber-/boerenmuziek is, want dat is hetzelfde als denken dat Nederlandse muziek alleen maar uit de boerensmartlappen bestaat.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:32 schreef o.us het volgende:
Sorry ik was op mijn besneden penis getrapt.
wel terechte klacht over oude nederlandse muziekI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou zeggen man, doe rustig sahbi, ik heb niets gezegd.
Feyenoord Rotterdam![]()
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo maar sahur eten en slapen, ben al de hele dag ongezellig.
Link?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Even YT afspeellijstje gemaakt, jwz. Stuur nog wat als je hebt, via DM.
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wilquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 02-08-2012 01:37:37 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan je ook een hoop Marokkaanse pop/ R 'n B/hiphop sturen als je wil
doet er hier eigenlijk iemand ramadan?
ousje?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Ik vast ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef aight1 het volgende:
doet er hier eigenlijk iemand ramadan?
ousje?Ik post binnen 10 minuten een waslijst voor je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek.
Sowieso alle landen die aan de Middellandse Zee liggen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Respect men.quote:
paar jaar geleden deed je toch niet? of ben k in de war nuI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Rick Ross verpest die track met z'n domme brag 'n boast. Boring. Jay-Z ook wel betere verses gespit.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nummer wel geluisterd? Jay-Z killed[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben een all-round music lover. Liever meer zoals bovenstaande want is hetzelfde als Bosnische muziek..
En hoe kon ik deze motherfucker vergeten, bazentrack dit
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 02-08-2012 01:55:59 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Klopt, toen had ik mijn redenen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Respect men.
paar jaar geleden deed je toch niet? of ben k in de war nuFeyenoord Rotterdam![]()
Lol dankjewel man. Ik geef je mijn afspeellijst wel (lui).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk eens, speciaal voor jou. In return wil ik een lijst met Bosnische muziek terug.
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mocromusic + FIFA = WIN
Come at me.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Je vergeet mintthee en watermeloen a sahbi.
Gefeliciteerd jna
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Opbokkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:25 schreef Michhas het volgende:
en welke smaak drinken jullie het liefst![]()
Oké, ik heb zojuist het BESTE topic van FOK! gevonden.
http://forum.fok.nl/topic/1851153
KPD, dus je moet wel access hebben.
Ik zie de plaatjes wel terug op bepaalde Tumblrs![]()
![]()
Jij kijkt alleen lesbische pr0n?quote:
edit: Zo, tli heeft ook een niet te zuinige bijdrage geleverd zie ik nu![]()
![]()
doe even normaal man ik zit hier gwoon researc te doen voor mn presentatie en dn ga jij ineens schelden enzo :s wrm doe je dat manquote:![]()
sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen lesbische pr0n?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je verteld Vas niet dat ze normaal moet doen.Feyenoord Rotterdam![]()
Pulserende clit gekregen van deze post.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
JE MOET ZELF OPBOKEN JA!!!! SCHELDEN DOET OOK PIJN HOOR, HOE ZOU JIJ HET VINDEN!! :squote:gvd
Kom nie hier denk je omdat je breed enzo bent dat je me kan domineren :Squote:![]()
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pulserende clit gekregen van deze post..
![]()
Waarom link je dit aan Sinosappel?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieus.
![]()
![]()
Mission accomplished.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pulserende clit gekregen van deze post.![]()
Die zei dat altijd?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom link je dit aan Sinosappel?Baasquote:.
![]()
Meen je dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die zei dat altijd?
[..]
Baas.
Dat heb ik srs nooit gezien
![]()
Swaggerjack jij d'r nou? Ze zei ook altijd srsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meen je dat?Dat heb ik srs nooit gezien
.
![]()
Ik kan je sowieso zonder twijfel domineren, de vraag is wanneer en waarom.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pulserende clit gekregen van deze post.
[..]gvd
[..]
Kom nie hier denk je omdat je breed enzo bent dat je me kan domineren :SFeyenoord Rotterdam![]()
Ik was niet van plan te blijven, maar nu ik er toch ben; heeft iemand hier The Arrivals wel eens gezien? Zoja; wat vond je er van?![]()
Hou nou op me met hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swaggerjack jij d'r nou? Ze zei ook altijd srs.
!
Sowieso zonder twijfel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan je sowieso zonder twijfel domineren, de vraag is wanneer en waarom.
Lekker dubbel ousje![]()
![]()
Aldus mevrouw verteld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou nou op me met hoor!
[..]
Sowieso zonder twijfel.
Lekker dubbel ousjeFeyenoord Rotterdam![]()
Never forget.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, da's waar ook. Ik mis Sinosappel serieus.
full stops and exclamation marks![]()
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?quote:![]()
![]()
Dat doen al die peerdenmeisjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?full stops and exclamation marks![]()
Heeft ze nu ook al jouw bijnaam gekopieerd ja?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wedden dat d'r paard 'Black Stallion' heet?full stops and exclamation marks![]()
Echt lame. dWc aka Black Stallion Medallion aka Long John Silver aka Slap-da-shit-outta-ya-hood-boxer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Heeft ze nu ook al jouw bijnaam gekopieerd ja?![]()
Wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
I'd tap that boxquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vandaag deze gespot op werk, ben ik nou oversext offe_!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou nu een paard klaarpijpen om wanneer die klaarkomt hem er snel nog achterlangs in te schuiven?Jij bent echt kksmerig zeg jezus christus.
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Jij bent echt kksmerig zeg jezus christus.
![]()
![]()
10000/10.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
Ik begin Olympisch Spelen steeds meer te waarderen
[ afbeelding ]
Godverdomme Sinji, Godverdomme.Mi gado, ik lees nu pas dat ze goud heeftquote:![]()
quote:[...] heeft een Nederlandse moeder, en een Surinaamse vader van Javaanse afkomst![]()
![]()
Daarom waardeer ik mijn buurmeisje die fanatiek aan atletiek doet ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heeft ze een knappe kop? Indien ja, 100000000000000000000000000/10.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
10000/10.
Godverdomme Sinji, Godverdomme.
[..]
Mi gado, ik lees nu pas dat ze goud heeft![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]KROMO
Jawel, je keek.![]()
Oh en iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Jullie kunnen nog BB met R komen halen als jullie willen
Jawel, je keek.![]()
Jij bent factor 10 keer zo spang als die chick denk ik.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Rotkop.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
I give you: Australische synschroonzwemteam.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Meh. Ik zou liever die Bulgaarse hebben. (srs)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:29 schreef Jajong het volgende:
I give you: Australische synschroonzwemteam.
[ afbeelding ]full stops and exclamation marks![]()
Homosexueel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh. Ik zou liever die Bulgaarse hebben. (srs)[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neuken?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuken?Ik ben lightskinned hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hahhahaha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:34 schreef jna het volgende:
http://www.themorningstar(...)-looks-like-a-penis/![]()
![]()
![]()
Stel je voor man, je loopt daar gewoon relaxt in de jungle duikt dat monster ineens op en jij zo
om vervolgens zo
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
I.v.m. TT kan je nu niet de wannabi uithangen. Hier, sop ze:quote:
I know I am.
Ew,GTFOquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
I.v.m. TT kan je nu niet de wannabi uithangen. Hier, sop ze:
[ afbeelding ]
I know I am.![]()
Afgrijselijk, compleet uit verhouding. Ik hoop toch niet dat je aan 't miren bent krio.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know I am.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
.
Y'all crazy, die [waist]/[clavicle/delt width] ratio is siiiiiiiiiick.
Zijn schouder is echt fucked up, daarnaast strong roids up in dis bitsj. lkkr test, deca en synthol tog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:22 schreef krioro het volgende:
.
Y'all crazy, die [waist]/[clavicle/delt width] ratio is siiiiiiiiiick.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Hij staat gewoon een beetje scheef op de eerste pic en op de tweede zie je door het licht de helft van z'n delt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn schouder is echt fucked up, daarnaast strong roids up in dis bitsj. lkkr test, deca en synthol tog.
En ja no shit dat ie jus d'orange drinkt, nou en.Heul geen synthol though.
Hij is zwart, zijn halve delt die verdwijnt echt niet door het licht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij staat gewoon een beetje scheef op de eerste pic en op de tweede zie je door het licht de helft van z'n delt niet.
En ja no shit dat ie jus d'orange drinkt, nou en.Heul geen synthol though.
Niet zo happen, niks mis met roids als je toegeeft.If not now, then when.![]()
Ook als je toegeeft kan er nog wat mis zijn hoor; genoeg retards die zonder er klaar voor te zijn al beginnen, niet weten wat ze doen, het dus niet goed doen, en er uiteindelijk nog steeds matig/crappy uitzien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is zwart, zijn halve delt die verdwijnt echt niet door het licht.
Niet zo happen, niks mis met roids als je toegeeft.
Maar mits fatsoenlijk gedaan idd niks mis mee.
En 't is geen kwestie van happen want 100% natty Surinamese beef hier.
Niet zoals die phaggots Panzer (ear-tech) en Jajong (T3).
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 03-08-2012 03:16:09 ]full stops and exclamation marks![]()
Lol Panzer is toch natty?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ook als je toegeeft kan er nog wat mis zijn hoor; genoeg retards die zonder er klaar voor te zijn al beginnen, niet weten wat ze doen, het dus niet goed doen, en er uiteindelijk nog steeds matig/crappy uitzien.
Maar mits fatsoenlijk gedaan idd niks mis mee.
En 't is geen kwestie van happen want 100% natty Surinamese beef hier.
Niet zoals die phaggots Panzer (ear-tech) en Jajong (T3).If not now, then when.![]()
Gaten in je oren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
G'night you lovely people.If not now, then when.![]()
No man, night out zonder hoofdband!quote:Kuikens glijden. Wacht nu op iemand en dan nog even wat gaten boren. Fuck. Zijn jullie aan het hangen achter de kompjoeter?
![]()
Nee man, ik bedoel of dat gaten in je oorlellen zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, night out zonder hoofdband!Kuikens glijden. Wacht nu op iemand en dan nog even wat gaten boren. Fuck. Zijn jullie aan het hangen achter de kompjoeter?
Fotograaf is ook shirtless, I don't like where this is going..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know I am.![]()
Het innerlijk is het enige dat teltquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alsof jullie meiden niet graag eye-candy willen zien.![]()
Ik heb gelezen dat Stephen Hawking een bazig innerlijk heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 08:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het innerlijk is het enige dat telt![]()
![]()
Hoog IQ geeft vaak een laag EQ tho.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Stephen Hawking een bazig innerlijk heeft
(Ik ben een van de weinige uitzonderingen in deze)![]()
Ik las dus dat het een nextlevel familyman is. Vrouw spontaan verassen met cadeau's enzo. Sopsospsospsossso![]()
#autistquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoog IQ geeft vaak een laag EQ tho.
(Ik ben een van de weinige uitzonderingen in deze)Deathlift or Die.![]()
Ja? Dat is wel lief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef Sinji het volgende:
Ik las dus dat het een nextlevel familyman is. Vrouw spontaan verassen met cadeau's enzo. Sopsospsospsosssoverwacht je niet heel snel van natuurkundigen etc.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: