SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je wel een ontzettende n00b jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHollandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
!
![]()
treinen danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHolland!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein
Deathlift or Die.![]()
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein![]()
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitstereinThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
UMC jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?![]()
![]()
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heen12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
Deathlift or Die.![]()
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
![]()
![]()
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Na maar van 11 naar 12 lopen is echt klote, helemaal als je dan de andere mist en weer terug kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSGeloof me, ik kwam er vaak en heb het vaak genoeg meegemaakt
HU en UU zitten daar allebei.quote:Zo werkt dat internationaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.Deathlift or Die.![]()
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
Echt he. Hbo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruiken. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
JOepieeeequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vond ik ook stoer toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd allusz[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd alluszDeathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé.Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
![]()
![]()
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zatquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je ook naar Leeuwenburg kunnen gaan. Lusu in de Lax olé olé..
Mooie tijden. Daar gebeurde het ook dat een chick zei dat ik op John Legend leek, en de rest is geschiedenis.
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net zeggen, je bent eerder bij de LAX dan bij het station dat pál naast de HvA zat.
Mooie tijden. Daar gebeurde het ook dat een chick zei dat ik op John Legend leek, en de rest is geschiedenis.
Deathlift or Die.![]()
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
Derde keer dat je die anekdote vertelt jongeman. Ik krijg vaak te horen dat ik op Brad Pitt lijk, hoor je me daar over braggen? Mocht Brad willen
Fuck you dat ik erop inga.
![]()
Studentenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Ghehe. Ik hoor wel allemaal verhalen dat mensen dat daadwerkelijk doen, in de pauze even 5 biertjes atten en dan terug de les in. So sad
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben er één keer zelf over begonnen hoor? De rest elke keer anderen. En ik brag niet, ik zeg alleen dat die story uit de LAX vandaan kwam, daar hadden we het ook over.
Fuck you dat ik erop inga.
![]()
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godverdomme man, ik zit hier laughing out loud.![]()
![]()
![]()
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geldquote:
danI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jarenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
dan.
Alhoewel het wel baas is als je met je Eastpackje naar school komt in de RANGE ROVER van je pa![]()
.
![]()
Vanwaar die haat op dWc?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
HBO'ers die bij studentenverenigingen zitten en pretenderen iets voor te stellen op basis van hun vaders geld
danDeathlift or Die.![]()
Haha jeugdtrauma's?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvan 1/4e hard gehit is door de recessie afgelopen jaren.
Alhoewel het wel baas is als je met je Eastpackje naar school komt in de RANGE ROVER van je pa![]()
.
Hey, ik ben zelf ook een thousannair* jaquote:. Ik lift niet geheel mee
.
*geen miljonair maar thousannair![]()
![]()
Nog 5 nachtjes slapen dan ben ik weg uit Nederlandddd
Ja prachtig voor een judoka, wel zware gewichtklasse (-100kg)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:39 schreef jna het volgende:
Damn, die rug van Henk Grol (judoka)![]()
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
ROIDS BRO ROIDS[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
In je eikel broquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb jij nog die FAQ hoe je het best injecteert?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
JUH JONGE[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ben te oud om er nog eentje te regelen vrees ikzit al tegen m'n houdbaarheid aan.
Mijn opa is er eentje, zo ongeveer. Mijn huidige oma is 27 en ze zijn al 4 jaar bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Als ik voor m'n werk bij van die rijke vrouwtjes thuis kom hebben ze vaak wel een vrijgezelle dochter of kleindochter voor me.
Deathlift or Die.![]()
LOL someone be mad nowquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:01 schreef JackieBrown het volgende:
Zo zijn ze rijk geworden, hoerenmadames.
"Dochters". Niet zo naief hoor.
Mevrouw heeft wel m'n vakantie betaald.
Deathlift or Die.![]()
Besloot voor de grap te Google Imagen naar 'dwc', zie ik alléén wietplantages en gerelateerde zaken, WTF![]()
.
https://www.google.nl/sea(...)IYUN7dD4yV0QW1poD4Dg![]()
Het lijkt net toeval.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Besloot voor de grap te Google Imagen naar 'dwc', zie ik alléén wietplantages en gerelateerde zaken, WTF![]()
.
https://www.google.nl/sea(...)IYUN7dD4yV0QW1poD4DgDeathlift or Die.![]()
mooie foto Vas, volgende x ff epilerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Konjo swa, konjo.
[ afbeelding ]
judoka uit saudi-arabie die meedoet aan de OSDeathlift or Die.![]()
Over epileren gesprokenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mooie foto Vas, volgende x ff epileren
Die rechter gast, Anthony Davis, heeft dus zn wenkbrauw(en) laten registreren als trademark
Jawel, je keek.![]()
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:34 schreef jna het volgende:
[..]
Over epileren gesproken
[ afbeelding ]
Die rechter gast, Anthony Davis, heeft dus zn wenkbrauw(en) laten registreren als trademark.
![]()
![]()
Maar dan de hipster variantquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Alleen jij merkt dat op, godverdommequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een mix tussen Samuel L. Jackson en Andre3000.
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
En de middelste lijkt op een mini-Kobe.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen jij merkt dat op, godverdomme![]()
![]()
Dan lijkt die 2e van rechts op de slanke variant van Rozayquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En de middelste lijkt op een mini-Kobe.
[ afbeelding ]
swag![]()
Gastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]better be trollin'
tevens hoi
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Hahaha kijk deze:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan lijkt die 2e van rechts op de slanke variant van Rozay
[ afbeelding ]
swag
Let bij die hierboven vooral op z'n zonnebril.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha kijk deze:
[ afbeelding ]
Let bij die hierboven vooral op z'n zonnebril.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit is jouw definitie van grappige negers?
![]()
I'm about to smack that fool.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Dit is jouw definitie van grappige negers?
Dit is jouwe dus wat is je punt.
![]()
Doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fuck you, ik zat me net te bedenken dat ik wel zin had in een BBQ.
Hirlak weer nu.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Serieus, we moeten Fernandez BBQ/picnic party houden in Amsterdam. Ergens in Vondelpark. Ik zie Etha al tegenover JB flexen in zijn blote bast. Vas en dwc zie ik stiekem wegglippen en na 10 minuten terugkomen met warrig haar![]()
Goed verhaal. Kan ik ook eindelijk dat langverwachte zwaardvechtduel met CB uitvechten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:09 schreef Sinji het volgende:
Serieus, we moeten Fernandez BBQ/picnic party houden in Amsterdam. Ergens in Vondelpark. Ik zie Etha al tegenover JB flexen in zijn blote bast. Vas en dwc zie ik stiekem wegglippen en na 10 minuten terugkomen met warrig haar
Vas en dWc die sowieso na 3 drankjes neuqsexsz hebben.Deathlift or Die.![]()
Banwaardig inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HET IS TROUWENS FERNANDES, ongewassen barbaar dat je d'r bent!
Jawel, je keek.![]()
En de irl kant een klein beetje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij kent alleen de KLB SC-kant van Vas waarschijnlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 11:28:35 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |