SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je wel een ontzettende n00b jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHollandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A'dam verlaten voor Utrecht.
Dat soort mensen moeten we liever kwijt dan rijk zijn.
!
![]()
treinen danquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon absoluut niet naar inHolland!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein
Deathlift or Die.![]()
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitsterein![]()
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:38 schreef Ethanolic het volgende:
Utrecht is in principe best te doen vanuit Amsterdam. Alleen die bus van het station naar het universiteitstereinThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
UMC jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver toch? Die Hogeschool zit toch bij het AMC?![]()
![]()
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Die gaat om de 3 minuten en er gaan 3 verschillende bussen heen12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
Deathlift or Die.![]()
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja op de goeie tijdstippen gaat ie elke 3 min. De een gaat van Noord en de andere van Zuid tho, dus dat is altijd een pokkeeind lopen.12s is wel fijn, maar lijn 11 is echt kut.
![]()
![]()
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Na maar van 11 naar 12 lopen is echt klote, helemaal als je dan de andere mist en weer terug kanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pokkeeind lopen? Gast, die busstations zitten toch pal naast/onder Utrecht CSGeloof me, ik kwam er vaak en heb het vaak genoeg meegemaakt
HU en UU zitten daar allebei.quote:Zo werkt dat internationaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.Deathlift or Die.![]()
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef Jajong het volgende:
Hbo's noemen zichzelf tegenwoordig University of Applied Science.. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
Echt he. Hbo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En sowieso dat ik die aanduiding later ga gebruiken. Weten ze in het buitenland veel
.
![]()
![]()
![]()
Deathlift or Die.![]()
JOepieeeequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vond ik ook stoer toen ik 16 wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een café in het FG-gebouw, zuipen onder schooltijd allusz[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |