Tsjah, je kan ook gewoon met 5-1 verliezen. Die goal was toch wel gevallen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weggeven hier hoor.
Hou je het langer 0-1 raken zij in paniek.
Nee domme actie van Mulder.. Verder trouwens prima gespeelt maar die momenten moeten er echt uit bij die kerel.
En dat is nu precies waar we Vlaar voor nodig haddenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Jonge ploeg/verdediging. Wen er maar even aan voor dit seizoen.
Optimist!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah, je kan ook gewoon met 5-1 verliezen. Die goal was toch wel gevallen.
Denk dat vrijwel iedereen er zo wel over zal denkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Toch een naar gevoel eraan overgehouden terwijl ik er vooraf voor getekend had.
Laatste half uur mis je gewoon...ervaring.
Realistquote:
Dat dus als je het langer op 0-1 houdt je gewoon de overwinning.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Toch een naar gevoel eraan overgehouden terwijl ik er vooraf voor getekend had.
Laatste half uur mis je gewoon...ervaring.
Clausule+geld=geen keuzequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Als je dit zo ziet is het zo oliedom geweest Vlaar te laten gaan, hoezeer hij het ook verdiende.
Alsof Feyenoord een keuze had...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Als je dit zo ziet is het zo oliedom geweest Vlaar te laten gaan, hoezeer hij het ook verdiende.
Keuze was er wel hoor, je kan ook die 4 miljoen nu weigeren. Ze mochten alleen niet méér vragen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een keuze had...
Wanneer dringt het toch eens door bij mensen.
Feyenoord wilde dat, maar Vlaar wilde niet en Aston Villa ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:59 schreef Dekatria het volgende:
Had het vooraf al zien aankomen... en dan liep Immers er ook nog eens voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen zit te kankeren op Immers maar Nelom blijft volledig buiten schot. Die was nog veel slechter.
En Cissé daarvoor, we hadden echt een faal-linkerkantquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Had het vooraf al zien aankomen... en dan liep Immers er ook nog eens voor
Singh vond ik juist verdedigend zeer zwak. Vormer en Janmaat zeer goed, evenals Leerdam op het middenveld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef Grifte het volgende:
Clasie wel weer geweldig bezig.
Vond Singh af en toe aardig ballen, zeker verdedigend ook sterk
Komt goed
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het geen goede aankoop vindt, maar ik snap werkelijk de diep trieste houding onder veel mensen niet ten opzichte van die jongen. Vooral zo blijven zijken en rellen als je er een lulring 2 bijwil.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
Iedereen zit te kankeren op Immers maar Nelom blijft volledig buiten schot. Die was nog veel slechter.
Zin in, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
Olympique Marseille thuis sfeertje neerzetten volgende week.
Hij speelde slecht, dan mag je toch mekkeren? Het is niet zo dat hij voor de wedstrijd al werd afgebrand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het geen goede aankoop vindt, maar ik snap werkelijk de diep trieste houding onder veel mensen niet ten opzichte van die jongen. Vooral zo blijven zijken en rellen als je er een lulring 2 bijwil.
Immers
want Kiev is een geen goede ploeg. Mensen, dit gaat lukken!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Maastoren het volgende:
Volgende week afmaken in een kolkende Kuip![]()
Vond Singh er verdedigend vaak goed tussen zitten, maargoed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Singh vond ik juist verdedigend zeer zwak. Vormer en Janmaat zeer goed, evenals Leerdam op het middenveld.
We moeten het spel gaan maken dan, daarom is het zo jammer dat het niet 1-1 bleefquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vond Singh er verdedigend vaak goed tussen zitten, maargoed.
Cissé was ook niet veel, ben benieuwd hoe we volgende week gaan spelen. Hopelijk is Janmaat dan fit
Bizar mannetje inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Het is echt eng hoe Clasie weer moeiteloos meekan op dit niveau. Had ik niet verwacht.
Ik hoop het, heb veel (ongefundeerde) verwachtingen van die gastquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:07 schreef roepdeman het volgende:
Singh lijkt me wel een goede voetballer, maar die hele nieuwe as moet gewoon nog aan elkaar wennen. Er ging vandaag teveel fout in het midden. Hopelijk kunnen ze dat volgende week verbeteren.
Is die gast van vorig jaar bij Utrecht niks: v/d Marel ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
Als we dan toch bij NEC aankloppen voor een verdediger moeten we maar Conboy halen. Nelom kan gewoon echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |