Strakke assist Immers, Schaken kan vrij inschieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe was de goal? Soepeltjes, soepeltjes
Ja, hier ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Nu we hebben gescoord ben ik pas écht zenuwachtig
Jij valt nog dood neer na 't laatste fluitsignaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Dit helaasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb jou wel eens eerder los horen gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging zonet helemaal los, doe ik bijna nooit bij het kijken van een stream
Me2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging zonet helemaal los, doe ik bijna nooit bij het kijken van een stream
Hehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens eerder los horen gaan![]()
Door 1 goal? lijkt me sterkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Enige nadeel is dat Schaken nu wel voor veel geld weggekocht zal gaan worden.
Ik denk ook wel dat hij weg gaat. 8 miljoen naar Spurs ofzoquote:
Wat noem jij veel, ik denk ongeveer 8 miljoen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Enige nadeel is dat Schaken nu wel voor veel geld weggekocht zal gaan worden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Gert het volgende:
zo groeit Mulder ook, van die balletjes heel zeker klem hebben.
Deed hij tegen Ajax ook. Mulder blundert wel vaker in grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een blunder. Bij dit soort gevallen ga je echt denken aan omkoping ofzo. Dit kan toch niet op dit niveau!?
Mulder is nooit echt zeker geweest, vorig seizoen deed hij het goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een blunder. Bij dit soort gevallen ga je echt denken aan omkoping ofzo. Dit kan toch niet op dit niveau!?
True.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij tegen Ajax ook. Mulder blundert wel vaker in grote wedstrijden.
Overschatte keeper.
Raakt nu al helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef satecl het volgende:
Immers zou ik wisselen. Over onzeker gesproken.....
Die keeper van Kiev is erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even geen complimentjes geeft
Dat is niks voor het 4-4-2 systeem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Wanneer komt Fernandez/Cabral?
Denk dat Cabral nog wel zo'n goal uit het niets kan scoren
Nee, Feyenoord wordt zenuwachtig en doet rare dingen.quote:
Ik ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef Steven184 het volgende:
Gezien trouwens wat we kwijt zijn ten opzichte van vorig jaar ben ik absoluut tevreden met wat ik zie.
Verloren we niet rond deze tijd van Deventer in de beker?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef Steven184 het volgende:
Gezien trouwens wat we kwijt zijn ten opzichte van vorig jaar ben ik absoluut tevreden met wat ik zie.
Oktober.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Verloren we niet rond deze tijd van Deventer in de beker?
En? Dus?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat was in oktoberquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:24 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat is al bijna 2 minuten geledenquote:
Ik ook.quote:
Vormer is conditioneel niet zo sterk nog. Was ook te zien tegen Mallorca.quote:
Oekraieners?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kom op jongens, knallen
Schop die polen dood en ros er nog een paar in het net
quote:
Dat zegt de verslaggever net.quote:
Eredivisoe livequote:
Vooraf gezien wel, na pakweg 50 minuten gezien niet.quote:
Als het 2-1 blijft wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:44 schreef OProg het volgende:
Nee. We zouden hier denk ik vanmiddag allemaal hebben willen tekenen voor deze uitslag.
Die is even mee ten onder gegaan met de rest van de ploeg die er doorheen zit.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is er eigelijk met Classie gebeurt?
Classie en is gebeurt?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat is er eigelijk met Classie gebeurt?
Het fucking hatelijke blijft dat je na de eerste helft gewoon 2-0 had moeten staan en dat die 1-1 nog lelijker was dan toen Timmer met een uittrap tegen De Cler (of weet ik het wie) een eigen doelpunt maakte.quote:
En we komen ook weer goed weg dat ze net geen 3 goals maakte. Dan was het nu 5-1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het fucking hatelijke blijft dat je na de eerste helft gewoon 2-0 had moeten staan en dat die 1-1 nog lelijker was dan toen Timmer met een uittrap tegen De Cler (of weet ik het wie) een eigen doelpunt maakte.
Die van Dynamo krijgen veel meer loon. Daarom jagen ze wat harder. Zij werken harder voor hun kk geldquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Danielle83 het volgende:
Jagen op die bal. Krijgen ze daar betaald voor grr
Valt niet tegen maar het hele team zakt in als een plumpudding. Kan je van die jongen niet meer verwachten dan dit.quote:
Sure, maar die Ideye krijgt na de 2-1 opeens het idee dat hij kan voetballen. Je hebt het in eigen hand en dan pleur je het zo op straat als ware het grofvuil. Blaat, dat is het verschil tussen een team van gemiddeld 25 en een team van 20.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:47 schreef satecl het volgende:
[..]
En we komen ook weer goed weg dat ze net geen 3 goals maakte. Dan was het nu 5-1.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Deze week komt er nog een uber eindbaas bij voor 4 ton en volgende week spelen we ze helemaal suf
Jonge ploeg/verdediging. Wen er maar even aan voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Dekatria het volgende:
Tweede helft, wát een dramaje helpt de tegenstander ook zo kinderlijk eenvoudig in het zadel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |