Strakke assist Immers, Schaken kan vrij inschieten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe was de goal? Soepeltjes, soepeltjes
Ja, hier ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Nu we hebben gescoord ben ik pas écht zenuwachtig
Jij valt nog dood neer na 't laatste fluitsignaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Dit helaasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb jou wel eens eerder los horen gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging zonet helemaal los, doe ik bijna nooit bij het kijken van een stream
Me2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Ik ging zonet helemaal los, doe ik bijna nooit bij het kijken van een stream
Hehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens eerder los horen gaan![]()
Door 1 goal? lijkt me sterkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Enige nadeel is dat Schaken nu wel voor veel geld weggekocht zal gaan worden.
Ik denk ook wel dat hij weg gaat. 8 miljoen naar Spurs ofzoquote:
Wat noem jij veel, ik denk ongeveer 8 miljoen..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Guidetti het volgende:
Enige nadeel is dat Schaken nu wel voor veel geld weggekocht zal gaan worden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:13 schreef Gert het volgende:
zo groeit Mulder ook, van die balletjes heel zeker klem hebben.
Deed hij tegen Ajax ook. Mulder blundert wel vaker in grote wedstrijden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een blunder. Bij dit soort gevallen ga je echt denken aan omkoping ofzo. Dit kan toch niet op dit niveau!?
Mulder is nooit echt zeker geweest, vorig seizoen deed hij het goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus wat een blunder. Bij dit soort gevallen ga je echt denken aan omkoping ofzo. Dit kan toch niet op dit niveau!?
True.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed hij tegen Ajax ook. Mulder blundert wel vaker in grote wedstrijden.
Overschatte keeper.
Raakt nu al helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef satecl het volgende:
Immers zou ik wisselen. Over onzeker gesproken.....
Die keeper van Kiev is erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon even geen complimentjes geeft
Dat is niks voor het 4-4-2 systeem.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Wanneer komt Fernandez/Cabral?
Denk dat Cabral nog wel zo'n goal uit het niets kan scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |