pffffffffffffquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef klumsy het volgende:
Fedde, Jelle, Jurre vind ik ook leuk!
Jurre vind het mwah... de rest vind ie niks
Stefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef klumsy het volgende:
Ik heb 2 exen Steven en Ruud, dus die vallen af
maar met de naam opzich is niks mis
Fedde staat bij ons op nummer 1 voor als het een jongen wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Elmo76 het volgende:
Lewis!Zo heet m'n neefje.
Of Fedde, of valt dat ook onder de categorie nee?!
Oooo-naquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Uitspraak is dan "Ona" of "Oena"?
Nice! Detmer dan welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:31 schreef Morretje het volgende:
We zijn hier ook nog aan het piekeren..
Ik ben fan van Olivier, maar Ravage vindt namen beginnend met een O sowieso niets..![]()
Nu zijn we het mogelijk eens over Dethmer, hoewel hij liever Detmer (zonder h dus) zou schrijven. Wat vinden jullie?
Die papegaai heet geen Jaro maar Iago (iago dus).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:56 schreef klumsy het volgende:
ow namen die ik leuk vind maar afvallen zijn:
Dex ( hondennaam volgens M. )
Pim ( bekende van M. )
Lars, Hidde, Daan vind hij vreselijk...
Jaro ( moet hij denken aan de papagaai uit aladin)
Floris vind ik leuk, maar hij had een klasgenoot en dat werd Clitoris en die jongen had dus als naam Clit![]()
Jens vinden we trouwens ook net als Tim wel ok
M. vind Jarno erg leuk, maar die naam krijg ik amper fatsoenlijk uitgesproken zonder dat het raar klinkt
Wij waren juist meteen uit de jongensnaam en toen moesten we een meidennaam bedenken. Thomas vind ik erg mooi maar zo het mijn schoonvader.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:09 schreef danic het volgende:
Klums, die van jou is wel een moeilijkerd hoor, zo kan je op alles wat verzinnen![]()
Ik vind Levi heel mooi voor een jongen. Kreeg hem er vorige keer niet door en nu vind ik het geen combi met Eva.
We hadden vorige keer Thomas voor een jongen, maar mijn zusje blijkbaar ook en het is de tweede naam van mijn neefje geworden, dus valt ook af.
Ik hoop echt dat het een meisje wordt, dan komen we er wel uit. Maar ik vind een jongens naam zo moeilijk!
haha kan he, ik vind het voor mezelf al moeilijk, laat staan voor een ander...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef Keshet het volgende:
Ik zou voor Dethmer gaan Mor!
Becky, ik vind 't best mooie namen maar het zijn niet echt mijn soort namen.
Iemand nog leuke aanvullingen??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef becky27 het volgende:
ik kom ook weer uit de hoek voor een meisjesnaam: passend bij Noortje, eigenlijk het liefst geen top 20 naam. KD heeft ooit een mooie lijst gemaakt maar die kan ik niet zo snel vinden...
Lijstje wat wij tot nu toe hebben of leuk vinden maar afvallen:
Fleur
Isabel
Saar
Rosalie
Amélie (vind ik leuk maar past niet helemaal bij Noortje)
Meike
Karlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |