Waarom zou je daarna zoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt.
Vaak genoeg gehad dat ik een kwartier heb gezocht naar een manager die van een specifiek land+formatie is, maar niet gevonden.
Check je eigen connectie dan eensquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]baas
[..]
4-0, met dezelfde kut lag als ik tegen jou heb. Hij had wel een 3.5 of 4* team dus hij was al helemaal kansloos.
IF Coloccini is wel goed maar wel wat klein en langzaam. Terry is groot en langzaam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:35 schreef bombmannl het volgende:
Hey mensen!
Heeft één van jullie IF Coloccini wel eens gehad? En zo ja, speelt ie lekker?????
Heb verthongen verkocht, zoek nu een vervanger, Terry of IF collocini.
Chem boost van 20quote:
Wel een goede RM.quote:
Niet als je een vies zweterig team wilt maken met RB's op CB enzoquote:
Ja, als je een goeie manager van land + formatie + league doet heb je 20 ofzoquote:
Jammer dat je niet echt snelle BPL verdedigers heb. wat ziek dat IF Coloccini 95 jumping heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Coloccini is wel goed maar wel wat klein en langzaam. Terry is groot en langzaam.
Een manager beïnvloedt de individuele chem niet geloof ik, dus speelt het alsnog kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet als je een vies zweterig team wilt maken met RB's op CB enzo
Meer chem voor een sweaty team als je nog arm bentquote:
En Medunjanin traint mee bij AZ en gaat wellicht tekenen daarquote:
Mwa, zal wel iets uithalen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Een manager beïnvloedt de individuele chem niet geloof ik, dus speelt het alsnog kut.
Thanks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wide CAM. Linkerkant. Bevalt zeker wel. Zeer sterk aan de bal. Zijn balbehandeling en handelingssnelheid compenseren zijn pace en zijn longshots zijn heerlijk.Hij geeft ook een heel sterk gevoel terwijl zijn strength niet eens geweldig is. Die voelt veel hoger aan.
Nope.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, zal wel iets uithalen denk ik
Paar jaar verder, veel muntjes rijker, geen niveau omhoog uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Medunjanin traint mee bij AZ en gaat wellicht tekenen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |