Ja, als je een goeie manager van land + formatie + league doet heb je 20 ofzoquote:
Jammer dat je niet echt snelle BPL verdedigers heb. wat ziek dat IF Coloccini 95 jumping heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Coloccini is wel goed maar wel wat klein en langzaam. Terry is groot en langzaam.
Een manager beïnvloedt de individuele chem niet geloof ik, dus speelt het alsnog kut.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet als je een vies zweterig team wilt maken met RB's op CB enzo
Meer chem voor een sweaty team als je nog arm bentquote:
En Medunjanin traint mee bij AZ en gaat wellicht tekenen daarquote:
Mwa, zal wel iets uithalen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Een manager beïnvloedt de individuele chem niet geloof ik, dus speelt het alsnog kut.
Thanks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wide CAM. Linkerkant. Bevalt zeker wel. Zeer sterk aan de bal. Zijn balbehandeling en handelingssnelheid compenseren zijn pace en zijn longshots zijn heerlijk.Hij geeft ook een heel sterk gevoel terwijl zijn strength niet eens geweldig is. Die voelt veel hoger aan.
Nope.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, zal wel iets uithalen denk ik
Paar jaar verder, veel muntjes rijker, geen niveau omhoog uiteindelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Medunjanin traint mee bij AZ en gaat wellicht tekenen daar
Moest hardop lachenquote:
Zo'n mannetje ben jij wel jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben Huntelaar5.
Als jullie proof willen kan ik nog wel iets commenten.
hahah z'n record ook dik negatief, snap niet waarom zo iemand een pvr kooptquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
Hij is echt arm. VIa de stream vroeg hij of die een speler van me mocht lenen
Net als rijst?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah z'n record ook dik negatief, snap niet waarom zo iemand een pvr koopt
!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gewoon negeren, jullie weten over wie ik het heb.
quote:
Hahahah da's m'n neefjequote:
Maar 2x ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
DarkSonic zegt laatste tijd ook altijd gr gr
Jep! Prima speler.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Thanks.Zal hij op CF ook tot zijn recht komen denk je?
Is toch DarkSonic2 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 2x ofzo
Maar nee, ik ben het niet. Ik geef mijn YT-account ook niet
Jawel laat ons je leuke uploads zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar 2x ofzo
Maar nee, ik ben het niet. Ik geef mijn YT-account ook niet
Volgens mij heb ik je al gevondenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn achternaam geef ik niet
De 1e UP Fagner ging voor 40k net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |