Ik wist niet of hij een mix wilde of niet. Dan is de rating lager enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Neem gewoon UP Mangala trouwens, of heb je die al?
Ik lette niet eens op wie er omheen stond hoorquote:
jammer, tegen dat soort gasten altijd extra gemotiveerd om te winnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag maar 2 keer verloren. 2 keer van een 5@tb teamKan er toch niet mee omgaan met die gasten.
Was je al voor dat liedjequote:
Ik heb het zelf van de NOS site, vond het nogal laat. Net zoals hockeywedstrijden om half tien (half negen plaatselijke tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde tijd hier
Programma Nederlanders per dag
Alleen omdat het een Aziaat isquote:
96 Iniesta en 91 Silva!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij helpen? Zilver goud, buitenste CAM's moeten minimaal 4* skill hebben en minimaal 80 pace!
300K maximaal voor het teamquote:
Inderdaad als je al 10 posts vraagt om een team... en hij is ook nog slecht in GTAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gewoon negeren, jullie weten over wie ik het heb.
Tevez cdmquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer..Vond 'm wel origineel.. Dacht in eerste instantie dat de chem goed zou zijn, is natuurlijk maar een dubbele link met Nsamé.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad als je al 10 posts vraagt om een team... en hij is ook nog slecht in GTA
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tevez cdm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |