Was je al voor dat liedjequote:
Ik heb het zelf van de NOS site, vond het nogal laat. Net zoals hockeywedstrijden om half tien (half negen plaatselijke tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfde tijd hier
Programma Nederlanders per dag
Alleen omdat het een Aziaat isquote:
96 Iniesta en 91 Silva!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij helpen? Zilver goud, buitenste CAM's moeten minimaal 4* skill hebben en minimaal 80 pace!
300K maximaal voor het teamquote:
Inderdaad als je al 10 posts vraagt om een team... en hij is ook nog slecht in GTAquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gewoon negeren, jullie weten over wie ik het heb.
Tevez cdmquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer..Vond 'm wel origineel.. Dacht in eerste instantie dat de chem goed zou zijn, is natuurlijk maar een dubbele link met Nsamé.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad als je al 10 posts vraagt om een team... en hij is ook nog slecht in GTA
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tevez cdm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon TOTY Eriksen-Boilesen toch.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer..Vond 'm wel origineel.. Dacht in eerste instantie dat de chem goed zou zijn, is natuurlijk maar een dubbele link met Nsamé.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tevez cdm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, dan laat ik IF Sessegnon wel staan denk ik. Ik heb Belhandaboy nog in m'n club en vind 'm een epische baas, maar hij past niet echt in mijn team op een of andere manier.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gewoon TOTY Eriksen-Boilesen toch.
Kaartensysteem wordt beter in fifa 13 las ik ergens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En Kuyt kan niet in de spits. Net als Lens.
de stats liegen zekerrquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef Rijst het volgende:
[..]dat zegt niks. Tevez is een baas op CDM.
Wat? Troll?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kaartensysteem wordt beter in fifa 13 las ik ergens.
Trouwens troll of serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |