Dat heb ik een keer gedronken in het Feest van Joop in Amsterdam. En we vroegen ons al af wat voor shotje dit was, want die was echt super lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je een shotjesglaasje en daar komt een klein stukje van die zure mat in met die drank er bovenopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Van de barman moesten we eerst drinken en dan etenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de barman moesten we eerst drinken en dan eten
Die ziet er idd echt lekker uit!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Blow Job
Deze is ook zo lekker
Ingredients:
1/4 oz Bailey's Irish cream liqueur
1/2 oz amaretto almond liqueur
whipped cream
[ afbeelding ]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.quote:
Baileys, aardbeienlikeur en grenadine geloof ik...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker uit! Wat zit erin?
Je hebt ook deze:quote:
Altijd leuk zo'n dingen op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.
Ik moest mijn handen op mijn rug doen, het glas met mijn mond beet pakken en dan achterover slaanDat lukt niemand dus, omdat die slagroom alles blokkeerd
Maar je moet dus met je mond pakken, je tong in het glas steken, zodat de likeur je mond binnenstroomt, en dan slurpen
Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
Alien Brain Hemorrhage!
[ afbeelding ]
To make an alien brain hemorrhage cocktail, fill a shot glass halfway with peach schnapps. Gently pour Bailey's Irish Cream on top. After the shot is almost full, carefully add a small amount of blue curacao. After it settles, add a small splash (or a few drops) of grenadine syrup.
Nog nooit op, maar ik ga hem volgende week proberen.
Mallorca? Kabouter toevallig?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n dingen op vakantie
Een aantal jaren geleden heb ik ook een of ander shotje gehad. Dat zat in een glas, dan moest je je hand erop doen en schudden en dan opdrinken. Dat brandde echt heel erg, weet iemand wat dat was?
Ik weet niet meer zeker of het op Mallorca of Lloret was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mallorca? Kabouter toevallig?
pina colada, sminroff vodka, grenadine.
Ik zie op internet ook verschillende dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Een Koetje is ook lekker, maar geen idee wat erin zit
Tequila en ik gaan niet samenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef Luxuria het volgende:
Deze dan
Flatliner
1/2 deel sambuca en 1/2 deel tequila, met een paar druppels tabasco
[ afbeelding ]
Ik ben ook een keer goed ziek geworden van tequila (op vakantie), vanaf toen kan ik het ook echt niet meer hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tequila en ik gaan niet samen![]()
Sambuca gaat nog net
Oe en dan nog tabasco erbij
Die ga ik proberenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:48 schreef Luxuria het volgende:
Appeltaartje, erg lekker:
2/3 apfelkorn en 1/3 licor 43
Daarbovenop een toef slagroom en eventueel wat kaneel
Die is lekker ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:48 schreef Luxuria het volgende:
Appeltaartje, erg lekker:
2/3 apfelkorn en 1/3 licor 43
Daarbovenop een toef slagroom en eventueel wat kaneel
Moet dit nu wel of niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Luxuria het volgende:
Je moet wel niet tegelijk lachen als je die drinkt want dan zit je hele gezicht onder de slagroom
Meloenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind El Hopos lekker, voor het eerst gedronken in Thailand, maar je mixt dus meloenlikeur met 7 up en lime juice
Bereiding
1. Vul het shotglaasje voor de helft met meloenlikeur.
2. Voeg daarna een kwart 7UP toe.
3. Druppel vervolgens de shooter vol met Lime juice.
Ik kan alleen dit vindenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb ook een keer 'tamponnetje' gehad, die vond ik echt ranzig
Het zag er gewoon ook smerig uit, zo helemaal wit met bovenop wat rood.
Ik weet ff niet meer wat voor drank erin zit, eens opzoeken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden![]()
http://z6mag.com/offbeat/(...)eenagers-162840.html
Tijdens het zoeken kwam ik allemaal vreemde dingen tegen, zoals GHB in een tampon en dan inbrengen bij de vrouwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat herinnert mij eraan dat ik lang geleden een keer gehoord had dat dat idd een trend was onder jongeren![]()
Ik vraag wel aan mijn vriendinnen wat er in dat shotje zat, er is vast wel iemand die dat nog weet
Echt te erg!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens het zoeken kwam ik allemaal vreemde dingen tegen, zoals GHB in een tampon en dan inbrengen bij de vrouw![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden![]()
http://z6mag.com/offbeat/(...)eenagers-162840.html
Nou een groot deel van de shotjes die ik gepost heb, heb ik wel eens gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Dagkaart het volgende:
Ik wou net te zeggen, allemaal theorie hier, wanneer komt de praktijk
Dat lijkt mij wel lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het is yoghurtlikeur met bovenop een scheutje Coebergh.
Klinkt niet verkeerd maar met het beeld van een tampon in je achterhoofd vind ik het niet lekker smaken
Ik zag hem staan vandaag, nog even 1 andere winkel checken, want ik ben nederlander en wil wel de goedkoopste flesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Morgen ga ik een fles van deze kopen, voor af en toe te drinken:
[ afbeelding ]
Zo lekker
Moet je naar een drankwinkel in Duitsland gaan, daar zijn de flessen drank meestal en stuk goedkoperquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel lekker
[..]
Ik zag hem staan vandaag, nog even 1 andere winkel checken, want ik ben nederlander en wil wel de goedkoopste fles
Tot vanaafquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou een groot deel van de shotjes die ik gepost heb, heb ik wel eens gehad
Kom je maar een keer bij mijn vriendinnen en mij langs, we hebben meer dan 10 flessen drank staan waar we verschillende shotjes van maken
ik moet 2 uur rijden naar de Duitse grensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je naar een drankwinkel in Duitsland gaan, daar zijn de flessen drank meestal en stuk goedkoper
Ik woon aan de grens dus dan is dat wel eens handig als je meerdere flessen moet hebben.
Dat is jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet 2 uur rijden naar de Duitse grensDus heeft geen zin voor mij
Daar ben ik een keer doodziek van geworden op vakantie. Vanaf toen kan ik dat niet meer verdragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Dagkaart het volgende:
Wat is er mis met de oerhollandse tequila?
Je kunt ook gummibeertjes in wodka ofzo laten weken een nachtje, en dan opeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Luxuria het volgende:
Vergeet ik toch helemaal een heerlijk shotje!
Gummi!!
Dan krijg je een shotje wat smaakt naar die gummiberen en daar zit dan één gummibeer aan een stokje in
Helaas hebben ze dit niet op veel plaatsen.
Dit is de drank:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is tequila Hollandsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Dagkaart het volgende:
Wat is er mis met de oerhollandse tequila?
Daar wordt je niet doodziek van na 1 shotje damequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer doodziek van geworden op vakantie. Vanaf toen kan ik dat niet meer verdragen
Daarbij, echt lekker is dat nu ook weer niet (vind ik).
Love that one!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef Luxuria het volgende:
Stuiterbal is ook wel lekker
2/3 sambuca, 1/3 blue curacao
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Daar wordt je niet doodziek van na 1 shotje dame
Eens proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt ook gummibeertjes in wodka ofzo laten weken een nachtje, en dan opeten.
Fok-forum, kansloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Naja, een topic...
veel wijzer word ik er niet van
Meloen vullen met drank, het hoe en wat
Je moet ook geen overrijpe meloen nemen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:58 schreef Dagkaart het volgende:
Lijkt me heel lekker, maar normaal is zo'n meloen al brassen, laat staan als er nog meer vocht bij wordt gedaan. Kan toch nooit goed gaan
Die had ik idd ook gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Diverse receptjes!
Appeltaartje
Het appeltaartje is een veel besteld shotje wat qua smaaksensatie lijkt op een appeltaart, vandaar de naam. Het shotje maak je door een shotglaasje te vullen met 1/3 liqeur 43 en 2/3 apfelcorn. Hierop spuit je een toefje slagroom, waarna je er wat kaneel op doet om een echt appeltaart effect te bereiken!
Splitje
Ook het splitje is een veel besteld shotje was is afgeleid is van een ander product, en wel het split ijsje. Om het shotje te maken heb je een mixbeker nodig. Doe 1/2 deel liquer 43 in de mixbeker, 1/2 deel jus d'orange en spuit hier wat slagroom bij. Mix dit vervolgens, en schenk het uit in shotglaasjes. Het shotje zal precies als een split ijsje smaken!
Stuiterbal
Een veel besteld shotje aan je bar is een stuiterbal. Dit shotje bestaat uit eerst 2/3 deel sambuca, en vervolgens 1/3 deel blue curacao. Dit shotje wordt vaak op een speciale manier genuttigd. Neem het shotje in je mond, schud je hoofd 10 seconden hard op en neer, slik het shotje door en zuig vervolgens een flinke teug adem naar binnen tussen je duim en wijsvinger door. Door op deze manier te shotten, is het effect van het shotje een stuk groter, en zal hij een stuk pittiger zijn.
Cumshot
Een cumshot is een shotje wat afgeleid is van een "cumshot". Dit is een zeer leuk shotje om aan een groep meisjes te geven, welke het een grappig, spannend, sexueel getint shotje zullen vinden. Je zal een groep giechelende meisjes aan je bar hebben, wat al snel de aandacht trekt van anderen in de bar, welke ook naar jou bar zullen komen om te bestellen. Een bar waar meisjes zich vermaken, trekt immers klanten! Om het cumshotje te maken, vul je een shotglaasje met 4/5 deel sambuca, waar je vervolgens een beetje piña colada in druppelt. Dit zal een cumshot achtig effect hebben!
B52
Een B52 is een zeer gewild shotje in barren en clubs, maar vaak ook wat duurder als een normaal shotje daar er wat meer tijd in zit om deze te maken. Om een B52 te maken moet je namelijk in lagen werken. In lagen een shotje te maken doe je door een spatel te gebruiken, welke je stil tegen de rand van het shotje houdt boven de vorige laag. Op de spatel druppel je zeer rustig de volgende drank, waardoor deze op de eerdere laag zal blijven liggen. Hierdoor krijg je een leuk effect, doordat het niet 1 mix wordt, maar de verschillende dranken herkenbaar zijn. De B52 maak je door 1/3e deel tia maria, 1/3e deel baileys en 1/3 deel cointreaux in lagen op elkaar in een shotglaasje te maken. Vervolgens steek je deze aan, en laat je het brandende shotje met een rietje in 1 teug op zuigen. Het is een spectaculair shotje, welke ook nog eens zeer lekker is!
Blowjob
Ook het blowjob shotje is een populaire shot onder groepen meisjes, of om als bartender aan meisjes te verkopen. Het shotje zelf bestaat uit 2/3 deel kahlua en 1/3 deel amaretto, of 1/3 deel kahlua en 2/3 deel baileys. Deze beide varianten worden afgetopt met een toefje slagroom. De naam is echter afgeleid van de manier waarop het geshot wordt. Ook hier zijn veel varianten mogelijk, maar een leuke manier is om een man (barman, of een andere klant) op de bar te laten zitten op zijn knieën, en hiervoor het shotje te zetten. De vrouwelijke klant zal dan het shotje in 1x moeten shotten met haar handen op haar rug. Dit is een zeer leuke manier om een groep meisjes te entertainen, en overige klanten te vermaken door het spektakel aan je bar.
Koetje
Een Koetje is een veel besteld shotje, en zeer makkelijk te maken. Het shotje wordt gemaakt door eerst 3/4 deel sambuca te nemen, en daar 1/4 deel kahlua aan toe te voegen. De combinatie van kahlua en sambuca zorgt voor een sterk shotje, wat toch redelijk goed weg te shotten is! Een aanraderals klanten om een wat sterker shotje vragen!
Flatliner
Veel klanten die op zoek zijn naar sterke shotjes zullen bij de flatliner uitkomen. Dit is één van de sterkere shotjes die over het algemeen achter de bar verkocht worden, en een aanrader om te verkopen aan de stoere jongens die graag een zo sterk mogelijk shotje willen. Om dit shotje te maken heb je wel tabasco nodig achter je bar, wat een hete rode saus is om het shotje extra scherp te maken. Een flatliner bestaat uit 1/2 deel sambuca en 1/2 deel tequila, met een paar druppels tabasco. Er zijn 2 varianten mogelijk om de tabasco toe te voegen. De eerste is om de tabasco als laatste toe te voegen, waardoor het zal lijken alsof er rode balletjes door het shotje zweven. Van de andere manier is de naam van het shotje, flatliner, afgeleid. Na de sambuca voeg je de tabasco toe, waarna je de tequila met een spatel in het glas er bij doet. Doe dit zo dat de tequila op de sambuca en tabasco drijft, waardoor de dranken gescheiden blijven. De tabasco zal een hele smalle lijn tussen deze dranken vormen, een "flat line".
Boswandeling
Een boswandeling is een populair shotje onder vrouwelijke klanten. Dit shotje viel zo goed in de smaak dat er ook kant en klare flessen van zijn gemaakt, maar dit shotje life mixen is een stuk spectaculairder en vaak ook lekkerder. Om dit shotje te maken heb je een mixbeker nodig, waarin je het shotje zal mixen. Het shotje maak je door 1/3 deel pisang ambon, 1/3e deel piña colada en 1/3e deel jus d'orange in een mixbeker te doen, en deze te mixen. Schenk dit vervolgens uit in shotglaasjes, en je hebt een zeer lekker shotje.
Kaboutertje
Een kaboutertje is een shotje wat gemaakt wordt in een longdrink glas, en een leuke om te toen om interactie met de klant te krijgen. Doe 2/5 deel vodka, 2/5e deel piña colada en 1/5 deel rode vodka in een longdrink glas. Let wel op dat je de hoeveelheden gebruikt die normaal in een shotje gaan, een long drink glas gooi je al snel te vol! Het kaboutertje is vooral bekend om de manier waarop het geshot wordt. Zet je hand op het glas, tik het glas een tijdje op de bar (waardoor de alcohol ook in de lucht in het glas gaat zitten), shot het shotje terwijl je je hand op het glas houd, en zuig vervolgens de lucht uit het glas. In deze lucht zit de smaak van het shotje nog, welke zeer lekker is! Klanten zullen het als zeer leuk ervaren om dit shotje te nuttigen, aangezien het een lekker shotje is wat op een leuke manier genuttigd wordt!
Stoplicht
Het stoplicht shotje wordt vaak gemaakt aangezien het een leuk shotje is om te zien. Dit shortje wordt gemaakt door gebruik te maken van de eerder uitgelegde techniek om verschillende dranken op elkaar te laten drijven. Om het stoplicht effect te krijgen wordt er eerst 1/3 deel pisang ambon in het shotglaasje gedaan, daarna 1/3 deel jus d'orange en 1/3 deel bessen/coebergh. Zodoende krijg je een shotglaasje met een stoplicht erin, rood - oranje - groen.
Straaljager
Een straaljagertje is een shotje wat niet af te leiden is uit te naam, dus belangrijk om te weten wat het is. Een straaljagertje wordt gemaakt door 1/2 deel jonge jenever en 1/2 deel bitter lemon samen te voegen. Een straaljagertje is een lekker shotje om aan te raden, ook omdat hij wat pittiger zal smaken dan shotjes die op jus d'orange gebaseerd zijn en dus een wat goedkoper karakter hebben.
Veel succes met het het maken van deze shotjes!
Laat k dat maar niet thuis proberen volgende weekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:55 schreef Luxuria het volgende:
Check hier het Harry Potter shotje, echt vet!!
Laat je wel weten welke shotjes je allemaal gemaakt hebt?!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laat k dat maar niet thuis proberen volgende week
Ik ben even mijn drankkast ingedoken, en ik ga de volgende shotjes maken:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Laat je wel weten welke shotjes je allemaal gemaakt hebt?!
Blowjob, klinkt geil.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben even mijn drankkast ingedoken, en ik ga de volgende shotjes maken:
- Appeltaartje
- Splitje
- B52
- Blowjob
- Zure mat
- Apekop
- Alien Brain blablabla
Maar koop gewoon van die nep likeurtjes van 5,75
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Blowjob, klinkt geil.
Misschien een domme vraag maar wat is dat precies?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Blowjob
Ook het blowjob shotje is een populaire shot onder groepen meisjes, of om als bartender aan meisjes te verkopen. Het shotje zelf bestaat uit 2/3 deel kahlua en 1/3 deel amaretto, of 1/3 deel kahlua en 2/3 deel baileys. Deze beide varianten worden afgetopt met een toefje slagroom. De naam is echter afgeleid van de manier waarop het geshot wordt. Ook hier zijn veel varianten mogelijk, maar een leuke manier is om een man (barman, of een andere klant) op de bar te laten zitten op zijn knieën, en hiervoor het shotje te zetten. De vrouwelijke klant zal dan het shotje in 1x moeten shotten met haar handen op haar rug. Dit is een zeer leuke manier om een groep meisjes te entertainen, en overige klanten te vermaken door het spektakel aan je bar.
Klinkt goed!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben even mijn drankkast ingedoken, en ik ga de volgende shotjes maken:
- Appeltaartje
- Splitje
- B52
- Blowjob
- Zure mat
- Apekop
- Alien Brain blablabla
Maar koop gewoon van die nep likeurtjes van 5,75
En is erg lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:29 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Apart, het heeft wel wat
Een beetje wel he. Alleen een stuk kleiner en met veel meer alcohol.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:33 schreef Dagkaart het volgende:
De meeste shotjes hier lijken onderhand wel cocktails!
Ik heb het idee dat ik dat juist beter kan hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Dagkaart het volgende:
Probleem is bij alleen dat ik wel redelijk wat kan drinken (bier), maar als je alles door elkaar gaat drinken met die shotjes
Die kende ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Dagkaart het volgende:
Dat laatste is het beste. Ik zou nog wel eens van die jellyshots willen proberen, nog nooit gehad!
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dat juist beter kan hebben
Van bier zit ik op een gegeven moment een soort van vol, een beetje misselijk gevoel en krijg het niet meer weg.
Van mixdrankjes en shotjes enzo kan ik veel meer drinken, maar dan word ik als ik teveel drink, wel meer 'aangeschoten' (dronken kan ik mezelf niet noemen) en of dat nu zo fijn is (vooral in bed en de dag erna)
Ik heb hier nog twee flessen wodka staan die ik op mijn werk op kantoor heb gekregenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Dagkaart het volgende:
Hmmmm, volgens mij heten ze jello shots. Die kan je denk ik wel in van die plastic wegwerp shotglaasjes doen lijkt me. Misschien morgen eens proberen, een fles goedkope wodka halen ergens.
Geen idee, eens zoeken wat ik daarover kan vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar alcohol uit een plastic beker is niet zo goed toch? Of is dat een fabel? Iemand die daar meer over weet?
Hehe dat hoor ik idd ook vaker over rietjes. Het zou dan snel opgenomen worden in je bloed ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "Daar wordt je sneller dronken van" (eveneens met rietjes)..
Maar of dat nou een fabeltje is..
Ja, ik wel... maar of dat nou echt zo is, of dat je dat zo voelt doordat je dat verhaaltje in je achterhoofd hebt, ik weet het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hehe dat hoor ik idd ook vaker over rietjes. Het zou dan snel opgenomen worden in je bloed ofzo?
Ik heb er voor zover ik me kan herinneren nog nooit iets van gemerkt.
plastic wordt hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "Daar wordt je sneller dronken van" (eveneens met rietjes)..
Maar of dat nou een fabeltje is..
quote:
Haha eigenlijk best een goed plan!quote:
NOHHHHHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha eigenlijk best een goed plan!
De rietjes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Dagkaart het volgende:
Ik heb de glaasjes al. Pak van 200 stuks, jaja! Lux heeft de drank! Patri.........?!
Doet me denken aan vakantie in Kroatie! Die ober kwam de hele tijd langs met shotjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Luxuria het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
Goed geregeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan vakantie in Kroatie! Die ober kwam de hele tijd langs met shotjes
Hoe moet je die eigenlijk eten? Blijven die niet in het glaasje/bekertje plakken?quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet je die eigenlijk eten? Blijven die niet in het glaasje/bekertje plakken?
Ja he!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Luxuria ik heb even een slokje genomen van die sourzDie is zeker lekker
Ja hee, was ik net onderwegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef Dagkaart het volgende:
Het gaat er vandaag niet meer van komen
Volgende week zondag, maar ik vier het de 11equote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja he!!
Wanneer ben je eigenlijk jarig?
Waardoor is de alien brain mislukt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zondag, maar ik vier het de 11e![]()
Net wat shotjes uitgeprobeerd
Alleen die alien brain was mislukt
Ow en die apekop was ook heerlijk
Naar welke plaats?quote:
Den Haag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Naar welke plaats?
, op deze manier maak ik het verlangen groter.
![]()
Nep Baileys denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waardoor is de alien brain mislukt?
Dan weet ik waar ik op moet letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan geen kwaad
Baileys moet je er heel erg voorzichtig in schenken, zodat het bovenop blijft. Anders gaat het er smerig uit zien.quote:
Ja bij Rob lukte het wel, alleen toen hij die blue curacao erop deed werd het een dramaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Baileys moet je er heel erg voorzichtig in schenken, zodat het bovenop blijft. Anders gaat het er smerig uit zien.
Ze maken 'm wel vies hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Sekhmet het volgende:
Via de achterkant van een theelepeltje het erboven op schenken...voorkomt dat het gelijk mixt.
Las dat het over alien brain ging....daar dus juist niet via theelepeltje
Klopt...ik heb hem ook beter gezien...ws wat minder baileys.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ze maken 'm wel vies hoor.
[ afbeelding ]
Ze mikken het er gewoon bij, dat moet veel voorzichtiger. Ik denk dat jouw theelepeltje-suggestie juist wel goed werkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt...ik heb hem ook beter gezien...ws wat minder baileys.
Ziet er juist vet uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deed het dus met een theelepeltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mikken het er gewoon bij, dat moet veel voorzichtiger. Ik denk dat jouw theelepeltje-suggestie juist wel goed werkt.
Die is mooi gelukt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een topSlijter hier in het dorp. Die had deze flessen niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die is mooi gelukt!
Waar koop je die peachtree?
quote:Op zondag 9 september 2012 11:33 schreef Luxuria het volgende:
De alien brain is mij ook gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij smaakte ook nog best lekker! Alleen in het begin voel je een beetje die klonters, dat is niet prettig.
ziet er lekker uitquote:Op zondag 9 september 2012 11:33 schreef Luxuria het volgende:
De alien brain is mij ook gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij smaakte ook nog best lekker! Alleen in het begin voel je een beetje die klonters, dat is niet prettig.
Jep, één van de vele shotjes die we gehad hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef Dagkaart het volgende:
[..]. Zien er goed uit, beetje 'spooky'. Gisteravond geprobeerd?
Hij is zeker aan te raden! Ziet er tof uit en smaakt ook nog eens lekker!quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
Mij doet het een beetje denken aan een atoombom, die witte wolk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |