Een beetje wel he. Alleen een stuk kleiner en met veel meer alcohol.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:33 schreef Dagkaart het volgende:
De meeste shotjes hier lijken onderhand wel cocktails!
Ik heb het idee dat ik dat juist beter kan hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:38 schreef Dagkaart het volgende:
Probleem is bij alleen dat ik wel redelijk wat kan drinken (bier), maar als je alles door elkaar gaat drinken met die shotjes
Die kende ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:06 schreef Dagkaart het volgende:
Dat laatste is het beste. Ik zou nog wel eens van die jellyshots willen proberen, nog nooit gehad!
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dat juist beter kan hebben
Van bier zit ik op een gegeven moment een soort van vol, een beetje misselijk gevoel en krijg het niet meer weg.
Van mixdrankjes en shotjes enzo kan ik veel meer drinken, maar dan word ik als ik teveel drink, wel meer 'aangeschoten' (dronken kan ik mezelf niet noemen) en of dat nu zo fijn is (vooral in bed en de dag erna)
Ik heb hier nog twee flessen wodka staan die ik op mijn werk op kantoor heb gekregenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:37 schreef Dagkaart het volgende:
Hmmmm, volgens mij heten ze jello shots. Die kan je denk ik wel in van die plastic wegwerp shotglaasjes doen lijkt me. Misschien morgen eens proberen, een fles goedkope wodka halen ergens.
Geen idee, eens zoeken wat ik daarover kan vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar alcohol uit een plastic beker is niet zo goed toch? Of is dat een fabel? Iemand die daar meer over weet?
Hehe dat hoor ik idd ook vaker over rietjes. Het zou dan snel opgenomen worden in je bloed ofzo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "Daar wordt je sneller dronken van" (eveneens met rietjes)..
Maar of dat nou een fabeltje is..
Ja, ik wel... maar of dat nou echt zo is, of dat je dat zo voelt doordat je dat verhaaltje in je achterhoofd hebt, ik weet het nietquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:08 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hehe dat hoor ik idd ook vaker over rietjes. Het zou dan snel opgenomen worden in je bloed ofzo?
Ik heb er voor zover ik me kan herinneren nog nooit iets van gemerkt.
plastic wordt hetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder zegt altijd "Daar wordt je sneller dronken van" (eveneens met rietjes)..
Maar of dat nou een fabeltje is..
quote:
Haha eigenlijk best een goed plan!quote:
NOHHHHHquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha eigenlijk best een goed plan!
De rietjes!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:15 schreef Dagkaart het volgende:
Ik heb de glaasjes al. Pak van 200 stuks, jaja! Lux heeft de drank! Patri.........?!
Doet me denken aan vakantie in Kroatie! Die ober kwam de hele tijd langs met shotjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:12 schreef Luxuria het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
Goed geregeldquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan vakantie in Kroatie! Die ober kwam de hele tijd langs met shotjes
Hoe moet je die eigenlijk eten? Blijven die niet in het glaasje/bekertje plakken?quote:
Goede vraagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe moet je die eigenlijk eten? Blijven die niet in het glaasje/bekertje plakken?
Ja he!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
Luxuria ik heb even een slokje genomen van die sourzDie is zeker lekker
Ja hee, was ik net onderwegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:03 schreef Dagkaart het volgende:
Het gaat er vandaag niet meer van komen
Volgende week zondag, maar ik vier het de 11equote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:22 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja he!!
Wanneer ben je eigenlijk jarig?
Waardoor is de alien brain mislukt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende week zondag, maar ik vier het de 11e![]()
Net wat shotjes uitgeprobeerd
Alleen die alien brain was mislukt
Ow en die apekop was ook heerlijk
Naar welke plaats?quote:
Den Haag?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:19 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Naar welke plaats?
, op deze manier maak ik het verlangen groter.
![]()
Nep Baileys denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waardoor is de alien brain mislukt?
Dan weet ik waar ik op moet letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan geen kwaad
Baileys moet je er heel erg voorzichtig in schenken, zodat het bovenop blijft. Anders gaat het er smerig uit zien.quote:
Ja bij Rob lukte het wel, alleen toen hij die blue curacao erop deed werd het een dramaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Baileys moet je er heel erg voorzichtig in schenken, zodat het bovenop blijft. Anders gaat het er smerig uit zien.
Ze maken 'm wel vies hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef Sekhmet het volgende:
Via de achterkant van een theelepeltje het erboven op schenken...voorkomt dat het gelijk mixt.
Las dat het over alien brain ging....daar dus juist niet via theelepeltje
Klopt...ik heb hem ook beter gezien...ws wat minder baileys.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ze maken 'm wel vies hoor.
[ afbeelding ]
Ze mikken het er gewoon bij, dat moet veel voorzichtiger. Ik denk dat jouw theelepeltje-suggestie juist wel goed werkt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt...ik heb hem ook beter gezien...ws wat minder baileys.
Ziet er juist vet uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deed het dus met een theelepeltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mikken het er gewoon bij, dat moet veel voorzichtiger. Ik denk dat jouw theelepeltje-suggestie juist wel goed werkt.
Die is mooi gelukt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een topSlijter hier in het dorp. Die had deze flessen niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Die is mooi gelukt!
Waar koop je die peachtree?
quote:Op zondag 9 september 2012 11:33 schreef Luxuria het volgende:
De alien brain is mij ook gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij smaakte ook nog best lekker! Alleen in het begin voel je een beetje die klonters, dat is niet prettig.
ziet er lekker uitquote:Op zondag 9 september 2012 11:33 schreef Luxuria het volgende:
De alien brain is mij ook gelukt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij smaakte ook nog best lekker! Alleen in het begin voel je een beetje die klonters, dat is niet prettig.
Jep, één van de vele shotjes die we gehad hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef Dagkaart het volgende:
[..]. Zien er goed uit, beetje 'spooky'. Gisteravond geprobeerd?
Hij is zeker aan te raden! Ziet er tof uit en smaakt ook nog eens lekker!quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 9 september 2012 14:25 schreef Dagkaart het volgende:
Mij doet het een beetje denken aan een atoombom, die witte wolk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |