Dat heb ik een keer gedronken in het Feest van Joop in Amsterdam. En we vroegen ons al af wat voor shotje dit was, want die was echt super lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:51 schreef Luxuria het volgende:
Zure mat!
Een combinatie van dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
Dan heb je een shotjesglaasje en daar komt een klein stukje van die zure mat in met die drank er bovenopquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Van de barman moesten we eerst drinken en dan etenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe eet/drink je dat dan? Nooit van gehoord
Dat kan ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van de barman moesten we eerst drinken en dan eten
Die ziet er idd echt lekker uit!!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Blow Job
Deze is ook zo lekker
Ingredients:
1/4 oz Bailey's Irish cream liqueur
1/2 oz amaretto almond liqueur
whipped cream
[ afbeelding ]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.quote:
Baileys, aardbeienlikeur en grenadine geloof ik...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ziet er ook lekker uit! Wat zit erin?
Je hebt ook deze:quote:
Altijd leuk zo'n dingen op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik voor het eerst gedronken op Tenerife.
Ik moest mijn handen op mijn rug doen, het glas met mijn mond beet pakken en dan achterover slaanDat lukt niemand dus, omdat die slagroom alles blokkeerd
Maar je moet dus met je mond pakken, je tong in het glas steken, zodat de likeur je mond binnenstroomt, en dan slurpen
Ziet er mooi uit, ben benieuwd hoe het smaaktquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt ook deze:
Alien Brain Hemorrhage!
[ afbeelding ]
To make an alien brain hemorrhage cocktail, fill a shot glass halfway with peach schnapps. Gently pour Bailey's Irish Cream on top. After the shot is almost full, carefully add a small amount of blue curacao. After it settles, add a small splash (or a few drops) of grenadine syrup.
Nog nooit op, maar ik ga hem volgende week proberen.
Mallorca? Kabouter toevallig?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Altijd leuk zo'n dingen op vakantie
Een aantal jaren geleden heb ik ook een of ander shotje gehad. Dat zat in een glas, dan moest je je hand erop doen en schudden en dan opdrinken. Dat brandde echt heel erg, weet iemand wat dat was?
Ik weet niet meer zeker of het op Mallorca of Lloret was.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mallorca? Kabouter toevallig?
pina colada, sminroff vodka, grenadine.
Ik zie op internet ook verschillende dingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
Een Koetje is ook lekker, maar geen idee wat erin zit
Tequila en ik gaan niet samenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:25 schreef Luxuria het volgende:
Deze dan
Flatliner
1/2 deel sambuca en 1/2 deel tequila, met een paar druppels tabasco
[ afbeelding ]
Ik ben ook een keer goed ziek geworden van tequila (op vakantie), vanaf toen kan ik het ook echt niet meer hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tequila en ik gaan niet samen![]()
Sambuca gaat nog net
Oe en dan nog tabasco erbij
Die ga ik proberenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:48 schreef Luxuria het volgende:
Appeltaartje, erg lekker:
2/3 apfelkorn en 1/3 licor 43
Daarbovenop een toef slagroom en eventueel wat kaneel
Die is lekker ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:48 schreef Luxuria het volgende:
Appeltaartje, erg lekker:
2/3 apfelkorn en 1/3 licor 43
Daarbovenop een toef slagroom en eventueel wat kaneel
Moet dit nu wel of niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:56 schreef Luxuria het volgende:
Je moet wel niet tegelijk lachen als je die drinkt want dan zit je hele gezicht onder de slagroom
Meloenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vind El Hopos lekker, voor het eerst gedronken in Thailand, maar je mixt dus meloenlikeur met 7 up en lime juice
Bereiding
1. Vul het shotglaasje voor de helft met meloenlikeur.
2. Voeg daarna een kwart 7UP toe.
3. Druppel vervolgens de shooter vol met Lime juice.
Ik kan alleen dit vindenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb ook een keer 'tamponnetje' gehad, die vond ik echt ranzig
Het zag er gewoon ook smerig uit, zo helemaal wit met bovenop wat rood.
Ik weet ff niet meer wat voor drank erin zit, eens opzoeken.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden![]()
http://z6mag.com/offbeat/(...)eenagers-162840.html
Tijdens het zoeken kwam ik allemaal vreemde dingen tegen, zoals GHB in een tampon en dan inbrengen bij de vrouwquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat herinnert mij eraan dat ik lang geleden een keer gehoord had dat dat idd een trend was onder jongeren![]()
Ik vraag wel aan mijn vriendinnen wat er in dat shotje zat, er is vast wel iemand die dat nog weet
Echt te erg!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tijdens het zoeken kwam ik allemaal vreemde dingen tegen, zoals GHB in een tampon en dan inbrengen bij de vrouw![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan alleen dit vinden![]()
http://z6mag.com/offbeat/(...)eenagers-162840.html
Nou een groot deel van de shotjes die ik gepost heb, heb ik wel eens gehadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:19 schreef Dagkaart het volgende:
Ik wou net te zeggen, allemaal theorie hier, wanneer komt de praktijk
Dat lijkt mij wel lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het is yoghurtlikeur met bovenop een scheutje Coebergh.
Klinkt niet verkeerd maar met het beeld van een tampon in je achterhoofd vind ik het niet lekker smaken
Ik zag hem staan vandaag, nog even 1 andere winkel checken, want ik ben nederlander en wil wel de goedkoopste flesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Morgen ga ik een fles van deze kopen, voor af en toe te drinken:
[ afbeelding ]
Zo lekker
Moet je naar een drankwinkel in Duitsland gaan, daar zijn de flessen drank meestal en stuk goedkoperquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel lekker
[..]
Ik zag hem staan vandaag, nog even 1 andere winkel checken, want ik ben nederlander en wil wel de goedkoopste fles
Tot vanaafquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou een groot deel van de shotjes die ik gepost heb, heb ik wel eens gehad
Kom je maar een keer bij mijn vriendinnen en mij langs, we hebben meer dan 10 flessen drank staan waar we verschillende shotjes van maken
ik moet 2 uur rijden naar de Duitse grensquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je naar een drankwinkel in Duitsland gaan, daar zijn de flessen drank meestal en stuk goedkoper
Ik woon aan de grens dus dan is dat wel eens handig als je meerdere flessen moet hebben.
Dat is jammerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet 2 uur rijden naar de Duitse grensDus heeft geen zin voor mij
Daar ben ik een keer doodziek van geworden op vakantie. Vanaf toen kan ik dat niet meer verdragenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Dagkaart het volgende:
Wat is er mis met de oerhollandse tequila?
Je kunt ook gummibeertjes in wodka ofzo laten weken een nachtje, en dan opeten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:47 schreef Luxuria het volgende:
Vergeet ik toch helemaal een heerlijk shotje!
Gummi!!
Dan krijg je een shotje wat smaakt naar die gummiberen en daar zit dan één gummibeer aan een stokje in
Helaas hebben ze dit niet op veel plaatsen.
Dit is de drank:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is tequila Hollandsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:11 schreef Dagkaart het volgende:
Wat is er mis met de oerhollandse tequila?
Daar wordt je niet doodziek van na 1 shotje damequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer doodziek van geworden op vakantie. Vanaf toen kan ik dat niet meer verdragen
Daarbij, echt lekker is dat nu ook weer niet (vind ik).
Love that one!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:11 schreef Luxuria het volgende:
Stuiterbal is ook wel lekker
2/3 sambuca, 1/3 blue curacao
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Daar wordt je niet doodziek van na 1 shotje dame
Eens proberenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt ook gummibeertjes in wodka ofzo laten weken een nachtje, en dan opeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |