Dat hebben kunstenmakers doorgaans, dorst.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is het huis van een kunstemaker, aardige vent maar had nogal dorst.
Ha, ik ben blij dat ik niet de enige ben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal weg van dat keukentje hoor, ik heb zelfs plannen voor zo'n keuken in m'n nieuwe huis, met zo'n schouw en geen bovenkastjes.
Of het echte witjes zijn weet ik niet, die zien er wat bobbeliger uit en zijn 13x13, deze lijken groter en glad.
En het ergste is dat ik altijd denk dat mensen hoe dan ook toch wat hun best hebben gedaan dingen op te ruimen voor de foto's worden gemaakt. Dat was dus misschien nòg veel ergerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje, wat een bende in dat huis!
Er zijn mensen die denken dat het qua huizenmarkt nog 2005 is, en dat de kijker er wel "doorheen kijkt".quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 07:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het ergste is dat ik altijd denk dat mensen hoe dan ook toch wat hun best hebben gedaan dingen op te ruimen voor de foto's worden gemaakt. Dat was dus misschien nòg veel erger
Dat had ik nog niet eens gezien. Goeie!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:34 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij met staaldraad. Waar die vettige guirlandes aan vastgeplakt zitten...
Als ik zo die lijn in het dekbed zie:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel even voor je
[ afbeelding ]
Kan kloppen, zijn kant wordt waarschijnlijk toch niet veel gebruiktquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ik zo die lijn in het dekbed zie:
[ afbeelding ]
heb ik thuis ook last vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ik zo die lijn in het dekbed zie:
[ afbeelding ]
jemig. lijkt wel een studentenwoning. wat een bendequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:49 schreef aegir_de_viking het volgende:
even lekker ontspannen op de wc zitten...
[ afbeelding ]
linkje
En dan sochtends wakker worden met dit:quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:53 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Jij de stereo, ik een extra meter
quote:Mijn Entree bevat natuurlijk de hal met verwarmde tegelvloer, lambrisering en stucwerk op mijn wangen, geheel betegeld toilet met fonteintje. Ook hier warme voeten .. tijdens het breien ‘’van den bruinen Trui’’.
ja, dat las ik ook. Nik smis met dat ding hoor. Heb ik ook hangen en doet het nog perfect na al die jaren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:21 schreef JohnB52 het volgende:
Mijn CV ruimte: Met daarin de concurrent van de Laxevaags een ..kansloze maar goede NEFIT turbo HR Combi ketel uit 1994
kansloze CV :p
wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef -0- het volgende:
Haha wtf dat huis met die opmerkelijke tekst
[..]
Hemelbedden worden weer aangepreden in de woningbladen. Dit zal een elegante indicatie zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:39 schreef aegir_de_viking het volgende:
Ik snap het idee van de gordijnen niet helemaal....
[ afbeelding ]
En de ontvangst met deze schotel zal ook bijzonder zijn...
[ afbeelding ]
linkje
quote:Boeiende straat in de Gestelse arbeiderswijk Bennekel, met kleurrijke bewoners uit allerlei landen. Het leven speelt zich als het even kan op straat af. Daar ontmoeten de buurtbewoners, ouderen en jongeren, elkaar. Wie graag omringt wordt door veel mensen is hier helemaal op z’n plaats. In deze straten wordt volop geleefd en bepalen bewoners voor een deel zelf en samen wat kan en niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |