uit de omschrijving:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die vraagprijs is toch wel een foutje![]()
Wat een wansmaak btw
quote:PRIJS IS OP AANVRAAG
INRUIL EIGEN WONING IS MOGELIJK
En een stuk goedkoperquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een stuk mooier, en schitterend gelegen in de Vechtstreek
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-33/omschrijving/
Wie wil daar nou wonen. Zoveel om te poetsen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een stuk mooier, en schitterend gelegen in de Vechtstreek
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-33/omschrijving/
Daar heb je uiteraard personeel voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wie wil daar nou wonen. Zoveel om te poetsen.
Als je dat kunt betalen kun je ook wel een poetsvrouwtje betalen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wie wil daar nou wonen. Zoveel om te poetsen.
Of juist niet meer!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Als je dat kunt betalen kun je ook wel een poetsvrouwtje betalen hoor
Een poetsvrouwtjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, een huishoudster zoals in Pillow Talkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, de nummers 9 en 13 zijn ook te koop voor respectievelijk 450.000 en 785.000.... en vreemd genoeg allebei aan de andere kant van de weg lijken te liggen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een wansmaak btw
En dan is het erg jammer dat ze er geen ophaalbrug voor gemaakt hebben want dan is het pas af.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Kost een paar knaken, maar dan is je heiland op een eiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-oosteinde-11/fotos/
Een paar klassiekers standaard in de OP zetten zou misschien een goed idee zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's natuurlijk nogal lastig te definiëren. Er blijft altijd ruimte voor interpretatie. Ik zou denken dat het foto's moeten zijn waarvan je denkt 'WTF, wat is hier gebeurd? Zijn die bewoners / makelaar niet goed bij hun hoofd of zo?' En dus geen foto's waarvan je alleen denkt 'hmm, ok, beetje apart
Het huis heet, om onduidelijke redenen:quote:verkeert in grote lijnen nog in originele en matige staat maar heeft het in zich om omgevormd te worden tot een fantastisch woonhuis
1 miljoen voor 120 m2. Als het geld niet rekent is het voor niets.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef Leandra het volgende:
Wat een prachtig pand.... paar ton er tegenaan en je kunt weer jaren vooruit
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Een paar klassiekers standaard in de OP zetten zou misschien een goed idee zijn?
In de oudere topics zijn er vast nog wel een paar te vinden.![]()
Ik vond trouwens nog zo'n soort opknapvilla zoals die een stukje hierboven, in ongeveer dezelfde staat. Ik hoop dat hij nog niet eerder voorbijgekomen is.
[..]
Het huis heet, om onduidelijke redenen:
[ afbeelding ]
En ziet er zo van binnen uit (keuken lijkt zelfs op die van die andere uitgewoonde villa)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel geinig zo'n boombankje om een schoorsteenpijp
[ afbeelding ]
link
Er staat 9876543 met puntjes er tussen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een wansmaak btw
Volgens mij is het gewoon een hanglamp op een rare plaats.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:26 schreef Angelfrouk het volgende:
...
Ik ben heel benieuwd hoe ze in vredesnaam die afzuigkap hebben vastgemaakt...
[ afbeelding ]
...
Nee hoor, foto vanuit een andere hoekquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:00 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een hanglamp op een rare plaats.
Ik gok dat 1234567 met puntjes ertussen meer in de buurt had gezeten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef helicopter het volgende:
[..]
Er staat 9876543 met puntjes er tussen.Het is gewoon een onzin bedrag en er zou eigenlijk niets moeten staan omdat de prijs op aanvraag is.
Vastgekit tegen het raam of hij hangt aan die plastic buis vast.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee hoor, foto vanuit een andere hoek
[ afbeelding ]
Oh, okay. Ja idd. Hoe zetten ze die vast?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee hoor, foto vanuit een andere hoek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |