zelfs ik zie mooier uitquote:
Die moet je ook niet tegensprekenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:22 schreef timmmmm het volgende:
Zal ze wel een foutje gemaakt hebben. Ik word wel een beetje bang van het roepen van die coach
Daarvoor deed ze erg weining, was alleen maar bezig om met gestrekte arm die Chinese op afstand te houden.quote:
Ja, het regent en miezert.quote:
Jouw posts zijn daar inderdaad wel bewijs toequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat we altijd falertjes zijn en zullen blijven.
Hou toch op johquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef luckass het volgende:
[..]
En op Brons voor Willeboordse, maar kans daarop is ook zeer klein.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu maar hopen op Grol en Bosch
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En op Brons voor Willeboordse, maar kans daarop is ook zeer klein.
Precies. Niet zo gek dat ze deze niet wint.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op johXu was op basis van de ranglijst favoriet. Ik gaf vooraf toch 50-50 kans, dus dan kan het alle kanten opgaan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze zette juist die aanval in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef golfer het volgende:
Maar ik zat mij hier thuis op te winden over het gebrek aan initiatief van Willeboordse. Er zat als het geen ippon was geworden ook nog een 2e straf in.
Je moederquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Het is echt te zielig voor woorden
Die eerste straf was sowieso al belachelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef golfer het volgende:
Maar ik zat mij hier thuis op te winden over het gebrek aan initiatief van Willeboordse. Er zat als het geen ippon was geworden ook nog een 2e straf in.
Zo kansloos was het niet. Ze waren gewoon gelijkwaardig tot dat moment, alleen één foutje is dan fataal. That's judo.quote:
Wat nou zielig? Wtf, je staat op een OS en jij durft het woord zielig in je mond te nemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Huh? Ze zet op het moment van de ippon zelf de aanval in... En die eerste waarschuwing was ook wat overbodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef golfer het volgende:
Ga jij dan ook eens wat nuttigs doen met je leven i.p.v. als lamme zak op de bank te hangenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Mwah. Nooit het idee gehad dat ze iets kon uitrichten, eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo kansloos was het niet. Ze waren gewoon gelijkwaardig tot dat moment, alleen één foutje is dan fataal. That's judo.
Ja meedoen is belangrijker dan winnen blabla.. dat is toch onzin zegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat nou zielig? Wtf, je staat op een OS en jij durft het woord zielig in je mond te nemen.![]()
![]()
Nou juist niet. Na die straf was ze echt veel actiever dan Xu. Een aanval daarvan kwam al van Elisabeth en die aanval waaruit de ippon kwam ook, alleen mislukte de aanval waardoor Xu kon overnemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:27 schreef golfer het volgende:
Doe eens normaal man. Alsof ze dit expres doet zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meedoen is belangrijker dan winnen blabla.. dat is toch onzin zeg
Net of Xu wat deed. Die was echt niet sterker tot dat moment.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah. Nooit het idee gehad dat ze iets kon uitrichten, eigenlijk.
Precies. Door dat rolletje moest Nederlandse meer risico nemen en ging het fout heb ik het idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of Xu wat deed. Die was echt niet sterker tot dat moment.
Zo vond ik het wel over komen. Niet dat ze veel beter was, maar zoals gezegd nooit het idee gehad dat Elisabeth haar zou gaan verslaan...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of Xu wat deed. Die was echt niet sterker tot dat moment.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Alsof ze dit expres doet zeg.
En door wie worden verwachtingen hoog gelegd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?doe rustig zeg
Alleen hier in Nederland worden altijd eerst de verwachting zooo hoog geschetst en dan valt het `altijd'' tegen. En dan gaan er excuses gezocht worden
ja dat vind ik een beetje lame
Ja wie schetsen die verwachtingen eigenlijk zo hoog? Dan valt natuurlijk altijd tegen, lekker makkelijk wel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?doe rustig zeg
Alleen hier in Nederland worden altijd eerst de verwachtingen zooo hoog geschetst en dan valt het `altijd'' tegen. En dan gaan er excuses gezocht worden
ja dat vind ik een beetje lame
Denk ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat ze kansloos is tegen de Jap waar ze zo tegen moet.
< 3% van de deelnemers wint een medaille / goud, dat zijn dan allemaal losers?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja meedoen is belangrijker dan winnen blabla.. dat is toch onzin zeg
Jij bent gelukkig wel baasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:33 schreef Szura het volgende:
Haha gaat weer lekker hier met al die kutkneusjes
Ja inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:34 schreef One_of_the_few het volgende:
nou ja, is er tenminste een nederlander er met ippon uit ipv vlaggetjes.
Ik snap best wel dat het verschil in topsport te verwaarlozen is, maar het gaat me ook juist om die verwachtingen die altijd te hoog worden gelegd. voor ze nog de mat op moet word er al bij wijze gezegd dat ze al een medaille in haar hand heeft. Tsja, vind ik beetje jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
< 3% van de deelnemers wint een medaille / goud, dat zijn dan allemaal losers?
Echt zo'n debiele mentaliteit. Net alsof IEDEREEN de potentie voor goud heeft... Alleen zijn Nederlanders wereldkampioen in het onrealistische verwachtingen scheppen. Willeboordse is een wereldtopper, maar die top is zo breed dat je niet 'zomaar' een titel pakt. Iedereen kan elkaar kloppen, dan judo je op je niveau en kan je verslagen worden. En dat zegt iedereen hier ook van tevoren: medaillekandidaat, als ze een goede dag heeft. Maar dan slaat iedereen door en neemt zo'n soort uitspraak als een garantie op een medaille en is dan boos als een sporter het niet haalt...
Iedereen doet maar alsof toppers iedereen even zomaar kunnen vernederen, terwijl de verschillen in topsport over het algemeen te verwaarlozen zijn in de top... Ze staat niet tegenover een prutser.
Hier irriteer ik me er niet zo aan, tijdens de Tour de France werd ik er wel gek van.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap best wel dat het verschil in topsport te verwaarlozen is, maar het gaat me ook juist om die verwachtingen die altijd te hoog worden gelegd. voor ze nog de mat op moet word er al bij wijze gezegd dat ze al een medaille in haar hand heeft. Tsja, vind ik beetje jammer.
De sporter moet op de mat stappen met die intentie ja, de media moet dat eens een stuk minder doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Jovatov het volgende:
We mogen met z'n allen toch wel een beetje hopen zeker?
Sowieso moet je op de mat stappen met de intentie om te winnen, dus ja, dan valt het vaak ook tegen.
Wat een onzin. Die mogen dat net zo goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De sporter moet op de mat stappen met die intentie ja, de media moet dat eens een stuk minder doen.
Ja, wie doen dat nu?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap best wel dat het verschil in topsport te verwaarlozen is, maar het gaat me ook juist om die verwachtingen die altijd te hoog worden gelegd. voor ze nog de mat op moet word er al bij wijze gezegd dat ze al een medaille in haar hand heeft. Tsja, vind ik beetje jammer.
En die verwachtingen worden altijd gewekt door die debielen die 1x in de zoveel tijd kijken en omdat ze de 1e partij makkelijk wint dan denkt iedereen dat ze wel even goud wintquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja daar heb je zeker gelijk in, misschien dat mijn kijk erop dan al is gevormd door dat Nederlandse overdreven opportunisme.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, wie doen dat nu?!
Dat doen juist de typische Nederlandse opportunisten die het zelden volgen...
Willeboordse is wereldtop, dus een medaille-kandidaat. En zeker hier zei echt niemand dat er een medaille gegarandeerd is...
Alleen als het woord medaille maar valt voor een sporter, dan is alles wat minder is in Nederland al 'falen'. Dat slaat gewoon nergens op, zeker niet in zulke competitieve sporten waarbij het moeilijk is om er heel veel boven uit te steken.
Dan zijn er een paar uitzonderingen zoals Vos en Kromowidjojo, waarbij minder dan een medaille wel een teleurstelling is. Maar dat zijn geniale wereldtoppers, niet elke andere sporter die bij de top van de wereld hoort moet je dan gelijk dezelfde kansen of overheersing toedichten...
Waar werd dat dan gezegd? Ze kan een medaille pakken ja. Dat betekent niet dat ze hem dus bij wijze van al heeft, en dat betekent ook niet dat ze compleet faalt wanneer ze verliest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet per definitie over vandaag, was gister met Elmont ook zo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waar werd dat dan gezegd? Ze kan een medaille pakken ja. Dat betekent niet dat ze hem dus bij wijze van al heeft, en dat betekent ook niet dat ze compleet faalt wanneer ze verliest.
Bij Elmont was dat net zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet per definitie over vandaag, was gister met Elmont ook zo.
De media moeten objectief commentaar geven, Niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat een onzin. Die mogen dat net zo goed.
Die gaat gewoon van de nummer 1 verliezenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
En die verwachtingen worden altijd gewekt door die debielen die 1x in de zoveel tijd kijken en omdat ze de 1e partij makkelijk wint dan denkt iedereen dat ze wel even goud wint
Kijk dan naar Van der Ven. Die jongen staat hartstikke goed te schieten dit toernooi, maar is absoluut nog geen medaillekandidaat. Maar er zitten al wel een aantal mensen te zeggen 'dit wordt goud'. Ja daaag
Precies.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De media moeten objectief commentaar geven, Niks meer, niks minder.
Nou lekker objectief, alleen de Nederlanders laten zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De media moeten objectief commentaar geven, Niks meer, niks minder.
Tegen die Ueno moet ze toch? Ga er niet vanuit dat ze daar van wint als ik het zo leesquote:
Tegen de Jap, gaat ze nooit winnen denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegen die Ueno moet ze toch? Ga er niet vanuit dat ze daar van wint als ik het zo lees
Als ze die wint, moet ze er nog een hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegen die Ueno moet ze toch? Ga er niet vanuit dat ze daar van wint als ik het zo lees
Weet ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze die wint, moet ze er nog een he
Met Emane. Maar Emane heeft ook verloren van Tsedevsurenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ikMaar die Ueno was gedoodverfde favoriet toch?
Dus eigenlijk was dit heel gunstig voor Goud geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met Emane. Maar Emane heeft ook verloren van Tsedevsuren
Tsja, als Tsedevsuren wint van Emane is dat niet voor niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was dit heel gunstig voor Goud geweest?
Kan ook best een toevalstreffer zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, als Tsedevsuren wint van Emane is dat niet voor niets.
Tsedevsuren staat ook in de top van de wereld, dus echt super raar is het niet, maar zeker wel verrassend ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan ook best een toevalstreffer zijn natuurlijk.
Behalvequote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:38 schreef DeeBee het volgende:
AL die Fransen judoën hetzelfde... Niets aan technieken, alles wegstappen, naar de grond gaan zonder techniek / met halve techniek wat niet bestraft wordt...
Tja dat zijn de Spelenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:59 schreef marcodej het volgende:
Tsja, nu tegen Ueno en dan eventueel van Emane? Mjah.
Dorian van Rijsselberghequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
Dus na Vos wordt Kromo enige die nog goud voor ons wint?
Edith gaat morgen knallenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
Nog kansen zat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
Dat is haar oudere zusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef Marcoss het volgende:
Ueno zat toch altijd bij Bosch in de klasse? Of is dat een andere?
Mongolië.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsedevsuren staat ook in de top van de wereld, dus echt super raar is het niet, maar zeker wel verrassend ja.
Is een andere. Dat was Masae.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef Marcoss het volgende:
Ueno zat toch altijd bij Bosch in de klasse? Of is dat een andere?
Naidangiin vier jaar geleden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet de eerste medaille. Goede judo'ers.
Vlaggetjes zullen in haar voordeel komen dan mag ik hopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang het weer geen vlaggetjes worden of straffen, anders is het weer zo'n anti-climax.
Niks mis mee hoor. Winnen is winnen, zeker tegen Ueno.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang het weer geen vlaggetjes worden of straffen, anders is het weer zo'n anti-climax.
fixedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso dat schreeuwen en krijsen langs de lijn, werd ik helemaal gek van (voetbal korfbal ).
Hele wedstrijd. Vroeger werd alles na de reguliere tijd kwijtgescholden en begon je als het ware overnieuw (dus ook strafjes).quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ff een 'domme' vraag: neemt de jury de gehele wedstrijd mee in hun beslissing of alleen de tijd in de 'golden point'?
Tnx.quote:
Epkequote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:02 schreef mrstylo het volgende:
Lijkt me. Els kreeg hem vorige keer veel sneller.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
Die Japanse hoort nu gewoon een straf te krijgen hoor
Gaat het niet om het moment waarop ie ingezet wordtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
Even video-analyse of de tijd niet eigenlijk al om was?
Adelinde Cornelissequote:
Een wedstrijd duurt vijf minuten. Gewoon onoplettend.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef TheVulture het volgende:
In de zoemer... hoe kut en onterecht is dit zeg![]()
![]()
En dan de mat niet verlaten voor alles is behandeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
Even video-analyse of de tijd niet eigenlijk al om was?
Ja dat weet ik maar die Japanse heeft eigenlijk niks laten zien tot dat momentquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt vijf minuten. Gewoon onoplettend.
Dat gaat DIone nu vragenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:09 schreef SteveBudin het volgende:
Ze hadden beter die andere kunnen sturen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mooi, weer geen medaille behaald bij een C-sport
Niet op reageren johquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar blijven ze die kansloze trolls toch telkens vandaan halen joh
Voor zo'n klein land doen we het altijd verdomd goed met sport.quote:
De Japanners hebben maar één titel tot zover dit olympisch toernooi. Vandaag komt er geen goud bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:10 schreef kilon het volgende:
Het zijn ook net Duitsers he, die Japanners.
Het is Fok!, waarom vraag je je het uberhaupt af?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:11 schreef TheArt het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar blijven ze die kansloze trolls toch telkens vandaan halen joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |