Nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
Correctie!!! Ik vind het mooi!![]()
[ afbeelding ]
Ik doelde dan ook slechts op hun uiterlijk, popje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja popje, je snapt me wel. het zijn iig geen talentloze losbollen die beroemd zijn omdat ze beroemd zijn
.
Het is een feit dat ik dat vindquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, want als het niet jouw types zijn, dan is dat een feit
Ik vind dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:47 schreef Godtje het volgende:
Correctie!!! Ik vind het mooi!![]()
[ afbeelding ]
Ja, en daarom vulde ik even aan dat dat dus opzich wel meevalt bij deze chicks, omdat het zwemsters zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook slechts op hun uiterlijk, popje.
Ja zeg! Jij bent mij vergeten he?quote:
Zeer waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik bijna op vakantie ga
neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Had ik al verteld dat ik bijna op vakantie ga
Bij deze..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je dat ook gezegd als ik een man was geweest?
Jij zou mij maandag wat laten wetenquote:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij zou mij maandag wat laten weten
Dubbelop!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Zoek zelf even lekker je pohi door lui kreng!
Nou fijnquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dubbelop!
Anyhow, ik ga zondag lekker naar Mallorca
Wat heb je nodig?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
9 dagen nog, en damn ik heb het nodig.
Dan ga ik alweer bijna op wintersportquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Nou fijn
Ik ga pas in oktober op vakantie
*jaloers*
Ik ga volgens mij helemaal niet op vakantie, dus geniet maar vast van het idee dat jij wel gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou fijn
Ik ga pas in oktober op vakantie
*jaloers*
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en daarom vulde ik even aan dat dat dus opzich wel meevalt bij deze chicks, omdat het zwemsters zijn.
neuken?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft het ook niet te vinden pretty, je moet het ondergaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |