Prima interface!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hartstikke snel en duidelijk!![]()
Gmail na de interface update
Google heet dan ook wel Devils Inc.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gmail wil alleen nog even niet mijn mail forwarden
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die periode waarin ze scherp en eerlijk is?
Het is toch altijd die periode?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:13 schreef Pheno het volgende:
Godt die slijmt, yeah, when hell freezes over
Je slijmperiodequote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh is dat vandaag?Helemaal vergeten in mijn agenda te zetten
doe mij er maar een handleiding bij.quote:
Ik heb m'n best gedaan, maar vind er niks aanquote:
Onscherpe knieën (en fotoquote:
Niet nodig, volgens mij zit er een touch-interface op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe mij er maar een handleiding bij.
die werkt niet eenduidig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet nodig, volgens mij zit er een touch-interface op.
het zijn stuk voor stuk best leuke meiden, in het echt vast een stuk indrukwekkender, maar zo voor op de foto is het nou ook weer geen waanzinnig beeld ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan, maar vind er niks aan
ParisHiltonwannabees. Niet mijn type. Ook niet in het echtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn stuk voor stuk best leuke meiden, in het echt vast een stuk indrukwekkender, maar zo voor op de foto is het nou ook weer geen waanzinnig beeld ofzo.
Zonder het geld is er weinig aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef MissMSX het volgende:
ttt
[..]
ParisHiltonwannabees. Niet mijn type. Ook niet in het echt
Dat valt wel weer mee, het zijn gewoon zwemsters. En ik zeg dus niet "ik zou ze niet doen, blablabla"maar dat ik voor een foto, waar mensen dus aandacht voor willen, ik het geen bijzonder groepje vrouwen vindquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:32 schreef MissMSX het volgende:
ttt
[..]
ParisHiltonwannabees. Niet mijn type. Ook niet in het echt
Dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee, het zijn gewoon zwemsters. En ik zeg dus niet "ik zou ze niet doen, blablabla"maar dat ik voor een foto, waar mensen dus aandacht voor willen, ik het geen bijzonder groepje vrouwen vind.
Er zijn veel leukere.
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Of moet ik nu echt heel correct overal 'ik vind...' erbij gaan zetten?
OK.quote:
nee, want als het niet jouw types zijn, dan is dat een feitquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:41 schreef MissMSX het volgende:
Of moet ik nu echt heel correct overal 'ik vind...' erbij gaan zetten?
ja popje, je snapt me welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |