Ho ho ho! Hou er wel even rekening mee dat die brug zo lang openstond OMDAT hij Marokkaanse ouders heeft!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Mede daarom is de term racisme echt totaal zijn kracht verloren. Dat roepen ze dus al als er iemand voordringt bij de Appie.
nee, dat is gewoon een soort spot drijven met de belachelijke situatiequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ook dat is een vorm van racisme...van de henk en ingrid soort die ik net boven postte
Zwarten zijn betere renners, joden goed met geld en blanken zijn stabielere partners. Racisme dat statistisch wel te bewijzen is. Moeilijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is gewoon een soort spot drijven met de belachelijke situatie.
Alle "vul ras in" zijn teringleiers en moeten dood, die smerige "vul kleur in" zijn alleen maar goed als opvulgrond in een massagraf"
DAT is racisme.
Ook dat is niet 100%, ik ken zwarten die ik eruit sprint, falliete joden en vreemdgaande blankenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwarten zijn betere renners, joden goed met geld en blanken zijn stabielere partners. Racisme dat statistisch wel te bewijzen is. Moeilijk.
Gemiddeld zijn negers beter in rennen dan blanken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat is niet 100%, ik ken zwarten die ik eruit sprint, falliete joden en vreemdgaande blanken.
Razzisme!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gemiddeld zijn negers beter in rennen dan blanken.
Zo bedoel ik het.
Wat heb je tegen Henk en Ingrid? Rascist!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En ook dat is een vorm van racisme...van de henk en ingrid soort die ik net boven postte
Like!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Henk & Ingrid vermoorden tegenwoordig niet alleen Turkse buurmannen, maar ook topics
Ik heb kort gewerkt en 2 uur buiten geluncht in de zon!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef stbabylon het volgende:
Povedoppie, ik heb een paar slimme collega's! Hebben eerst langer gewerkt en gaan nu lekker in de zon zitten!
Hey psssssjt, maisje!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dan ook nog eens niet alle overlast storend!
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! tfoe!quote:
Dat laatste deden ze niet hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef MissMSX het volgende:
Vroeger... toen alleen bouwvakkers dat deden...
Niet waar je bij wasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste deden ze niet hoor.
RIP aan de nabestaande.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
Henk & Ingrid vermoorden tegenwoordig niet alleen Turkse buurmannen, maar ook topics
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kun je een aantal vormen noemen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Daar zijn onze meningen verschillend, maargoed, ik zit er ook wel iets anders in door m'n opleiding/onderzoek dat focust op de herkomst en vormen van racismeWat niet zegt dat ik per definitie gelijk wil/moet hebben, maar er zijn veel verschillende vormen en nou ja, hopelijk ligt er volgend jaar een scriptie die dat allemaal een beetje uitlegt
Viespeukquote:
je legt er precies de vinger opquote:
Bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd eigenlijk. Kun je een aantal vormen noemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik zie het verschil niet in jouw voorbeeldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:07 schreef Godtje het volgende:
Zie je! Vooroordelen zijn veel leuker. Racisme is gewoon minder grappig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Engelsen zijn geen rasquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet in jouw voorbeeld.
Hoewel...quote:
Discriminatiequote:
Rastafari heb je daar ook veelquote:
Rasfries?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rastafari heb je daar ook veel
Raspatat dan weer niet
Neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Discriminatie. Engelsen mogen best een ras zijn als ze dat willen!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ThanksZo zou je het, met die insteek, kunnen zien en onderzoeken ja. Het is een enorm grijs gebied waar ik met geografische teksten en moderne bronnen (zoals blogs, sites, fora en andere plekken waar mensen hun reisverhalen plaatsen) hopelijk wat licht op kan schijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Racefries.quote:
Maar dat is niet jouw insteek?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo zou je het, met die insteek, kunnen zien en onderzoeken ja. Het is een enorm grijs gebied waar ik met geografische teksten en moderne bronnen (zoals blogs, sites, fora en andere plekken waar mensen hun reisverhalen plaatsen) hopelijk wat licht op kan schijnen.
Ik kan nu al niet wachten op het voorwoordquote:
Ze begint al te draaien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten op het voorwoord
Dan heb je dus zeeen van tijd om je goed in te lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Voorlopig moet ik nog tot 23 september wachten met officieel beginnen![]()
![]()
Tot die tijd maar 's een baan vinden om de tijd mee te doden.
Ja, maar om die boeken te kopen moet ik geld hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je dus zeeen van tijd om je goed in te lezen
Dat is best een goed argumentquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar om die boeken te kopen moet ik geld hebbenja, kan wel naar de bieb, maar dan moet ik in leenboeken gaan strepen en dat vind ik toch niet zo netjes
net wel gebeld voor een baantje. Moet om half 5 terugbellen, dus da's nog 3 uurtjes hopen dat de positie niet al vervuld is
Daar kun je tegenwoordig wel 4 boeken van kopenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, via Gumtree (Soort marktplaats), maar ze zei iig niet meteen 'oh, dat is al opgelost', en ze hadden twee shifts beschikbaar (heel vroeg en minder vroeg), maar 't maakt me niet zoveel uit welke ik krijg. Zou me toch ongeveer 430gbp per maand opleveren: zeer welkom.
Ik ben nog van de échte boekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Boeken niet te downloaden ---tablet/ereader?
Ok, dacht ff meequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben nog van de échte boekenen de ereader die ik dan eventueel zou wíllen kost meteen rond de 300gbp
omdat ik er dan ook makkelijk pdfjes van wetenschappelijke artikelen op wil lezen
Geen backlight & heel weinig opladenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, dacht ff mee.
Maar wat maakt die ereader dan zo bijzonder? Want pdfjes lezen kan mijn 40 dollar Androidtablet ook nog wel.
Dat heeft niets met het weergeven van wetenschappelijke PDF's te makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:36 schreef STING het volgende:
[..]
Geen backlight & heel weinig opladen
Ja, in het centrum, dakterras van 20 vierkante meter uitbreidbaar tot 40quote:
Heb sinds twee dagen een Kindle en het is wel een mooi dingetjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben nog van de échte boekenen de ereader die ik dan eventueel zou wíllen kost meteen rond de 300gbp
omdat ik er dan ook makkelijk pdfjes van wetenschappelijke artikelen op wil lezen
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in het centrum, dakterras van 20 vierkante meter uitbreidbaar tot 40. Alleen de keuken was een beetje jammer. Er woonde een zwaar religieus gezin dus geen inbouwapparatuur op een koelkast na. Geen tv of internet, maar gelukkig wel aansluitingen
Maar je berging zit boven dus je moet met je fiets in de lift
Want buiten wordt ie geheid gejat. Maar dan heb je wel je berging enzo op dezelfde verdieping zitten, dat is wel fijn. Loopt ie niet onder
Als je in de zon wil lezen moet je ook wel. Dan is een tablet (iPad/Android) niet geschikt nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kindle is grappig ding ja, maar wel echt véél te klein voor mijn 'eisen'. Ben door de kindle in de hand te hebben gehad wel op 't idee gebracht om 's naar ereaders te gaan kijken.
Ja ik hoef alleen maar te lezen, aantekeningen maken gaat voor geen meter lijkt me. PDF's hoef ik er ook niet op te lezen denk ik, want dan moet je steeds scrollen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Kindle is grappig ding ja, maar wel echt véél te klein voor mijn 'eisen'. Ben door de kindle in de hand te hebben gehad wel op 't idee gebracht om 's naar ereaders te gaan kijken.
Oefenenquote:
Koop een ipadquote:
Het is ook totaal niet belangrijk zoietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't nooit gekund. Spijkerschrift van m'n vader overgenomenvroeger op de basisschool kreeg je altijd een cijfer voor netheid van geschrift, en hoezeer ik ook m'n best deed, altijd maar een zesje
Ik krijg gewoon zere handen en na één kantje wordt het al steeds lelijker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't nooit gekund. Spijkerschrift van m'n vader overgenomenvroeger op de basisschool kreeg je altijd een cijfer voor netheid van geschrift, en hoezeer ik ook m'n best deed, altijd maar een zesje
Nou ja, ik maakte me wel altijd zorgen over m'n tentamens, zeker de essayvraag-tentamens.. tegen het eind van de boel was 't amper leesbaar voor mezelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk zoiets
Nauwelijksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk zoiets
Ik heb nooit zo'n mooi stickertje gekregen als mijn klasgenotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n mooi stickertje gekregen als mijn klasgenoten
Als je mijn handschrift ziet denk je dat ik recepten uitschrijf
het is bij mij zelfs zo erg dat ik soms in een winkel vraag of de betreffende dame iets in mijn kaart wilt schrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het haast nooit, krijg binnen no-time pijn in mijn klauw (leve de RSI), maar ik kan wel mooi schrijven
Oefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zere handen en na één kantje wordt het al steeds lelijker.
De helft wordt toch niet meer gelezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik maakte me wel altijd zorgen over m'n tentamens, zeker de essayvraag-tentamens.. tegen het eind van de boel was 't amper leesbaar voor mezelf![]()
Behoorlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ik schrijf echt nooit meer iets met een pen oid, sad opzich.
Hier worden zelfs gewone tentamens door een tweede corrector nagekeken, dus ik vrees van welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De helft wordt toch niet meer gelezen
Kijk:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?
zelfs CL begrijpt het!quote:
Da's best prijzig om om te kopen danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier worden zelfs gewone tentamens door een tweede corrector nagekeken, dus ik vrees van wel
Tweede baantje zoeken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best prijzig om om te kopen dan
Of 1 hele goedbetaaldequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tweede baantje zoeken dan maar
Twee werden me te duur.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik wel. Maar ik begrijp sowieso niet waarom ze er één besteld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |