Oefenenquote:
Koop een ipadquote:
Het is ook totaal niet belangrijk zoietsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't nooit gekund. Spijkerschrift van m'n vader overgenomenvroeger op de basisschool kreeg je altijd een cijfer voor netheid van geschrift, en hoezeer ik ook m'n best deed, altijd maar een zesje
Ik krijg gewoon zere handen en na één kantje wordt het al steeds lelijker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't nooit gekund. Spijkerschrift van m'n vader overgenomenvroeger op de basisschool kreeg je altijd een cijfer voor netheid van geschrift, en hoezeer ik ook m'n best deed, altijd maar een zesje
Nou ja, ik maakte me wel altijd zorgen over m'n tentamens, zeker de essayvraag-tentamens.. tegen het eind van de boel was 't amper leesbaar voor mezelfquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk zoiets
Nauwelijksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk zoiets
Ik heb nooit zo'n mooi stickertje gekregen als mijn klasgenotenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n mooi stickertje gekregen als mijn klasgenoten
Als je mijn handschrift ziet denk je dat ik recepten uitschrijf
het is bij mij zelfs zo erg dat ik soms in een winkel vraag of de betreffende dame iets in mijn kaart wilt schrijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het haast nooit, krijg binnen no-time pijn in mijn klauw (leve de RSI), maar ik kan wel mooi schrijven
Oefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zere handen en na één kantje wordt het al steeds lelijker.
De helft wordt toch niet meer gelezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik maakte me wel altijd zorgen over m'n tentamens, zeker de essayvraag-tentamens.. tegen het eind van de boel was 't amper leesbaar voor mezelf![]()
Behoorlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ik schrijf echt nooit meer iets met een pen oid, sad opzich.
Hier worden zelfs gewone tentamens door een tweede corrector nagekeken, dus ik vrees van welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De helft wordt toch niet meer gelezen
Kijk:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy?
zelfs CL begrijpt het!quote:
Da's best prijzig om om te kopen danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier worden zelfs gewone tentamens door een tweede corrector nagekeken, dus ik vrees van wel
Tweede baantje zoeken dan maarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's best prijzig om om te kopen dan
Of 1 hele goedbetaaldequote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tweede baantje zoeken dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |