Nee, ze gaan er bakjes rijst mee eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
Zijn Chineze estafette-lopers niet in het voordeel bij het doorgeven van de stokjes ?
Is niet altijd volgens mij. Indien dat wel zo is: goede vraag.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:08 schreef mstx het volgende:
Waarom is bij Hockey de klok aflopend en niet oplopend zoals bij voetbal/handbal?
Stuurman.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef TLC het volgende:
Bij het roeien ;
de lichte 4 mannen zonder.
Zonder wat ?
Uitlopende klok is wanneer een spel kan uitlopen. Aflopende klok heeft geen "blessuretijd", zoals in ijshockey. 00:00 gaat de zoemer. Weet alleen niet of dit ook toegepast wordt op veldhockey hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is niet altijd volgens mij. Indien dat wel zo is: goede vraag.
Roeiend!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:23 schreef TLC het volgende:
[..]
hoe komen die roeiboten dan aan de finish
Handbal heeft ook zuivere speeltijd en daar is het ook oplopendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Uitlopende klok is wanneer een spel kan uitlopen. Aflopende klok heeft geen "blessuretijd", zoals in ijshockey. 00:00 gaat de zoemer. Weet alleen niet of dit ook toegepast wordt op veldhockey hoor.
Ah, kijk. Stopt de klok daar bij dode spelmomenten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Handbal heeft ook zuivere speeltijd en daar is het ook oplopend
Duurquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom maken ze een zwembad geen 100meter lang. dan moet men minder omdraaien...
Men kiest daar voor dubbel knock out.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom bij de Judo 2 bronzen medailles? En niet gewoon de verliezend halve finalisten tegen elkaar die strijden om die plak?
Is dubbel zoveel water. Kost nogal wat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom maken ze een zwembad geen 100meter lang. dan moet men minder omdraaien...
Ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Ah, kijk. Stopt de klok daar bij dode spelmomenten?
Dat is wel bij meer vechtsporten, bijvoorbeeld bij de pugilisten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom bij de Judo 2 bronzen medailles? En niet gewoon de verliezend halve finalisten tegen elkaar die strijden om die plak?
En de draai is een wezenlijk onderdeel van het zwemmen. Het hoort erbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Is dubbel zoveel water. Kost nogal wat.
Plus het kost dubbel zoveel ruimte.
Dat weet je best en anders weet je wiki ook wel te vinden hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:26 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar de puntentelling bij het tennisen ?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:16 schreef Tengu het volgende:
Waarom zijn er nergens videos te bekijken van wedstrijden?
Heb me een breuk lopen zoeken, zelfs op de officiele sites zoals london2012 en IOC valt er nix te halen.
Ik neem aan dat het hetzelfde werkt als met scheidsrechters bij het voetbal. Dus met statussen en categorieën en dat de beste juryleden gekozen worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef Sautor het volgende:
Ik zat me net af te vragen, naar aanleiding van de DSQ van de Britse vrouwen bij het baanwielrennen, worden de jury-leden / scheidsrechters door de afzonderlijke organisaties (UCI in dit geval) of door het IOC aangewezen?
Door de wereldbond van de betreffende sport.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:40 schreef Sautor het volgende:
Ik zat me net af te vragen, naar aanleiding van de DSQ van de Britse vrouwen bij het baanwielrennen, worden de jury-leden / scheidsrechters door de afzonderlijke organisaties (UCI in dit geval) of door het IOC aangewezen?
Dankje! Ik dacht het al, maar toch even zeker wetenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Door de wereldbond van de betreffende sport.
Voor elke sport heeft het IOC een regeltje opgenomen welke bond dit is (soms zijn er meer bonden)
Gewichtheffen: A jury of five members, each of them international category one referees and appointed by the IWF, supervises the correct implementation of the IWF Rules .
Basketball: All referees for the Olympic basketball tournament are appointed by FIBA (basketball's international governing body).
Boxen: AIBA.
Voor het fietsen heb ik niks expliciets gevonden trouwensmaar in die lijn lijkt me het UCI die het bepaald.
Voor de afrikanen denk ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Oidipous het volgende:
Waarom worden alle aankondigingen in bijvoorbeeld het zwemstadion ook in het Frans gedaan?
Dat denk ik niet. Maar waarom enkel in het Frans en in het Engels en niet in het Chinees bijvoorbeeld?quote:
Frans is de officiele taal van de Spelen. Engels is 2e taal.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:17 schreef Oidipous het volgende:
Waarom worden alle aankondigingen in bijvoorbeeld het zwemstadion ook in het Frans gedaan?
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Frans is de officiele taal van de Spelen. Engels is 2e taal.
Omdat er ook een 50m wedstrijd isquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is het niet zo dat er in de eerste reeks sporters zijn die afgezegd hebben?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje over zwemmen:
Waarom start er in de eerste reeks van 200 meter rugslag eerst 3 mensen en daar na 7 of 8 deelnemers in de reeksen
Reeks 1: 3 deelnemers
Reeks 2: 8 deelnemers
Reeks 3: ook rond 8 deelnemers
Waarom verdelen ze dat niet beter?? zoals:
Reeks 1: 5 deelnemers
Reeks 2: 6 deelnemers
Zal vast voornamelijk met kracht te maken hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef okiokinl het volgende:
waarom is het vrouwen en mannen turnen anders? ze doen hele andere dingen, op de mat mannen zonder muziek, vrouwen met, die brug oefeningen lijken niet eens op elkaar, manner rondjes draaine op een paard en vrouwen erover heen springen...
Ik denk dat het sowieso niet verstandig is voor mannen om op de brug kunsten uit te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zal vast voornamelijk met kracht te maken hebben.
En vrouwen zullen vast makkelijker sierlijker kunnen zijn met dat soort dingen. Mannen zijn toch sneller "stijve" harken.
Ik dacht dat de voornaamste reden was dat de MLB tijdens de zomer loopt, en ze niet zo'n zin hadden om het MLB-schema aan het passen om de beste honkballers ook mee te laten doen aan de OS.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef okiokinl het volgende:
waarom hebben ze honkbal eruit gegooid, maar doen nog steeds synchroon schoonspringen?
quote:THE 117TH SESSION IN SINGAPORE
At the 117th IOC Session in Singapore, the Olympic Programme Commission saw its efforts successfully crowned, with the revision of the Olympic programme. The IOC members voted on each of the 28 sports on the programme of the Athens 2004 Games in order to decide if they would be on the programme of the London 2012 Games. This vote was historic as it was the first time in 70 years that the IOC had come down in favour of change. Twenty-six of the 28 sports on the Athens programme were retained for the London 2012 Games. Baseball and softball did not obtain the majority required to stay on the programme. These sports nevertheless remain on the list of Olympic sports and are therefore admissible for the programme of a future edition of the Games.
Honkbal is er uit, omdat het een extra stadion kostte. En omdat de echte toppers helaas nooit kunnen meedoen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:09 schreef okiokinl het volgende:
waarom hebben ze honkbal eruit gegooid, maar doen nog steeds synchroon schoonspringen?
waarom is het vrouwen en mannen turnen anders? ze doen hele andere dingen, op de mat mannen zonder muziek, vrouwen met, die brug oefeningen lijken niet eens op elkaar, manner rondjes draaine op een paard en vrouwen erover heen springen...
Dank!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
http://nos.nl/os2012/
Met commentaar bedoel je? Bij die eerste link kan je ook de BBC, Sporza en andere kanelen streamen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:40 schreef Tengu het volgende:
[..]
Dank!
Livestreams had ik al gevonden maar daar heb ik niets aan, de nos site is precies wat ik zoek
ja hun krachten liggen wle anders misschien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zal vast voornamelijk met kracht te maken hebben.
En vrouwen zullen vast makkelijker sierlijker kunnen zijn met dat soort dingen. Mannen zijn toch sneller "stijve" harken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |