wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.quote:
Dat kan handig zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de winter geven ze zelf licht
34, maar ze ziet er uit als 40quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.
Maar tis altijd lastig bij meiden
TR machen thenquote:
Nee hoor kan je zien aan de kleur van de tepelsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.
Maar tis altijd lastig bij meiden
Wij hebben de perfecte leeftijdquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
maar liever niet te veel te hoog in die groep?
Jij bent echt levensmoe hequote:
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93quote:
Duurde te lang? Hufterquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
duurde te lang sorry en ik kon het niet laten
nee serieus?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93
Jij krijgt geen realistisch antwoord meer. Je vernielde mn ttquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee serieus?
Zit ff fobo te kijken had ik nog niet gezien.
Maar dan zie je er toch echt niet zo oud uit hoor.
tja de jongere generatie is nou eenmaal sneller met digitale dingen.:Pquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duurde te lang? Hufter![]()
Alle mannen zijn klootzakken. En jij laat weer eens zien dat het zo is.
En hoe oud was jij dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja de jongere generatie is nou eenmaal sneller met digitale dingen.:P
Hehe doe heel erg nu zal ophouden want vindt je wel aardig.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93
Maar de volgende keer neem ik het nagelknippertje mee om je van je balletjes te ontdoenquote:
En dan noem je jezelf de jongere generatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
28 september 29 en nog (bijna) zo groen als gras
You can try, maar ik heb ballen van staalquote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar de volgende keer neem ik het nagelknippertje mee om je van je balletjes te ontdoen
nouja dat weet ik niet want weet nog niet of je serieus was over je leeftijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf de jongere generatie.
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You can try, maar ik heb ballen van staal
Had ik al gezegd dat ik een nieuw huisdier heb?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat weet ik niet want weet nog niet of je serieus was over je leeftijd.
Wat is het nou, kan toch niet ouder als 30 zijn aan de foto's te zien dan.
Of ze moeten van 10 jaar terug zijn
Had ik al gezegd dat ik een heldin heb die Huppel heet?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een nieuw huisdier heb?
hij wil je. hij is zich nu wat aan het voorbereiden etc.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.
Dat is je troef?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een heldin heb die Huppel heet?
Zij vermoord dat nieuwe huisdier wel voor me.quote:
aaaawh nou voel je niet zo aangevallen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij wil je. hij is zich nu wat aan het voorbereiden etc.
sorry dan hoor maar het duurde gewoon lang, mag jij de volgende van mij afpikkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikken
Vroeger was je misschien engerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vroeger.. in de goede oude [Singles] tijd, durfde niemand mij of kloon onze tt af te pakken![]()
Dat waren nog eens tijden
Schiet op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
sorry dan hoor maar het duurde gewoon lang, mag jij de volgende van mij afpikken
Het zit je best wel hoog hee?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vroeger.. in de goede oude [Singles] tijd, durfde niemand mij of kloon onze tt af te pakken![]()
Dat waren nog eens tijden
quote:
we kunnen allemaal ff helpen en dit topic heeeel snel volmaken.quote:
Nee hoor, ze komt er niet in de buurtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zij vermoord dat nieuwe huisdier wel voor me.
Die kikker slacht ik wel af.quote:
Nee, je jat gewoon geen nieuw topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
we kunnen allemaal ff helpen en dit topic heeeel snel volmaken.
volgende is voor jou, als ik de lapo heb tenminstequote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik heb er zo mn best voor gedaan
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikken
Onmogelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar het station gaan, trein pakken naar tiel, en hier een biertje komen doen.
Ik wil wel prikken dan hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.
Lapo hunten is een gavequote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
volgende is voor jou, als ik de lapo heb tenminste
GvsE blijft idd dat lieve onschuldige meisje van binnenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
je grote mond is niet meer wat het geweest is heh. of eigenlijk is ie dat nooit geweest, weet ik uit ervaring.
boeiend na al die d66 zooi moet het kunnenquote:
ben je een van de weinigen denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ik heb de behoefte om ouderwets te rellen. Ik mis kloon.
Ik was afgekicktquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
je grote mond is niet meer wat het geweest is heh. of eigenlijk is ie dat nooit geweest, weet ik uit ervaring.
Mooi. Gaan wij m mooi van een prins albert voorzien.quote:
Jullie verpesten mn reputatiequote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
GvsE blijft idd dat lieve onschuldige meisje van binnen
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nog dat je auto goedgekeurd word?
Mijn goede staat achter slot en grendelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jat zijn zwaard als ie even niet kijkt. prikt veel efficienter.
Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig die rellen.quote:
Bot rotding? Dat prikt heul niet. Dat kietelt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jat zijn zwaard als ie even niet kijkt. prikt veel efficienter.
Dat ben ik altijd ende immer!quote:
Kloon en ik hadden altijd de grootste lol. Ik kan niet wachten tot ie weer in NL isquote:
*knijpt balletjes fijn*quote:
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon en ik hadden altijd de grootste lol. Ik kan niet wachten tot ie weer in NL is
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker vroeg naar bed. Verveel me. Kusjes voor iedereen met uitzondering van TS
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.
dit vindt ik niet aardig van jequote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker vroeg naar bed. Verveel me. Kusjes voor iedereen met uitzondering van TS
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Ik ben ook niet aardig!!quote:
ah ja, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.
Pak ze!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
En het is vind ik, zonder t.
doet er niet toe. iets wat ik nogal erg kwetsend vond. ik had nooit dat persoonlijke gepost als ik had geweten dat hij er zo'n ongelooflijke kutopmerking over zou maken. maar het was natuurlijk een grap en ik moest het niet zo oppakken.quote:
Soms ben je wel aardigquote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
vanwaar al die haat?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
Onthoud, jou vind ik WEL aardig!quote:
quote:Royco: Jij hebt vanaf nu een kroegverbod
Ik hou wel van dat soort gavesquote:
En wie neemt ie mee om jou tegen te houden?quote:
Banequote:Op maandag 30 juli 2012 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
Moest ff Googlen.
Gaat om het gebaar zullen maar zeggen
Lieve schat, huppel kan me niet eens verwonden als ze me slaat, dan doet ze zichzelf pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En wie neemt ie mee om jou tegen te houden?
We hebben het hier niet over slaanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lieve schat, huppel kan me niet eens verwonden als ze me slaat, dan doet ze zichzelf pijn
Bring it onquote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over slaan
We zorgen er gewoon voor dat je weer jankend in de keuken gaat zitten, en runnen zelf je kroeg welquote:
Dat laatste is goed hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We zorgen er gewoon voor dat je weer jankend in de keuken gaat zitten, en runnen zelf je kroeg wel
Oef. Ik denk niet dat ik zo'n pakje aan moet trekkenquote:
Ben benieuwd hoe het je zal staanquote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oef. Ik denk niet dat ik zo'n pakje aan moet trekken
Dat eerste komt ook goed hoorquote:
Nou, dat rokje kan ik hebben... Maar ergens in het midden komen de rollen ertussen uitquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, dat rokje kan ik hebben... Maar ergens in het midden komen de rollen ertussen uit
Dat buikje van Kirsten Dunst daar.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oef. Ik denk niet dat ik zo'n pakje aan moet trekken
Godverdomme Joy. Dit is de derde keer dat ik dat plaatje zie vandaag.quote:
neenee de eerste keer poste iemand die voor barbussequote:Op maandag 30 juli 2012 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme Joy. Dit is de derde keer dat ik dat plaatje zie vandaag.
doe het dan goed..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat. In het spierwit dan wel.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe het dan goed..ganz geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat. In het spierwit dan wel.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
HET SPIJT ME WATERTORNADOquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zover was ik. Vandaar de afkeurende "hm".
waarom sta jij niet op de meetlijst?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
GEEN SCHROBBELER VOOR JOU DAN HÈ!
het is helemaal niet raar??quote:
eerlijk ja?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is helemaal niet raar??
Kwam iemand van 40 en zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Eigenlijk gewoon nog best een eerlijke TT ook.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe het dan goed..Ik vraag me altijd af, hoe kunnen die mensenzeugen normaal naar de wc gaan/zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat. In het spierwit dan wel.What can change the nature of a man?
Wat had ik aan dan? I don't even rememberquote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn me altijd goed bijgebleven.
Niet. Daar hebben we speciale tuinslangen voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, hoe kunnen die mensenzeugen normaal naar de wc gaan/zitten?
De enige schoenen waardoor ik jouw naam kan herinneren.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat had ik aan dan? I don't even remember
11 AUGUSTUS EN JIJ BENT ER BIJ EN MOET WEER EEN GEK DINGETJE MEE NEMENquote:
Ohhhhhhquote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De enige schoenen waardoor ik jouw naam kan herinneren.
Het is toch logisch dat MILFS hier welkom zijn?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
het is helemaal niet raar??
Kwam iemand van 40 en zie niet in waarom dat niet zou kunnen.
Eigenlijk gewoon nog best een eerlijke TT ook.
Zit je nu te haten op mijn slaapmuts?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
11 AUGUSTUS EN JIJ BENT ER BIJ EN MOET WEER EEN GEK DINGETJE MEE NEMEN
Gek dingetje?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
11 AUGUSTUS EN JIJ BENT ER BIJ EN MOET WEER EEN GEK DINGETJE MEE NEMEN
Wat gebruik je voor de seks dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet. Daar hebben we speciale tuinslangen voor.
why not?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat MILFS hier welkom zijn?
jij was toch diegene die eh ik weet al niet eens meer wat het was mee had genomen?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je nu te haten op mijn slaapmuts?
Lezenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
why not?
Het maakt mij niet uit hoor zolang het maar gezellig is
Dikke wijven zoals ik doen niet aan seks natuurlijk.quote:
ja zo'n raar iets wat de hele tent doro gingquote:
Worstenbroodjesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
jij was toch diegene die eh ik weet al niet eens meer wat het was mee had genomen?
Verdorie heb ik nu zo'n waterige indruk achtergelaten?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
jij was toch diegene die eh ik weet al niet eens meer wat het was mee had genomen?
nee, schrobbelerquote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie heb ik nu zo'n waterige indruk achtergelaten?
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja zo'n raar iets wat de hele tent doro ging
Die heb ik niet gezienquote:
Je bent zelf een double dipquote:Op maandag 30 juli 2012 22:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezienAlleen double dip hapjes
Wel terecht, dat mag zich niet voortplanten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dikke wijven zoals ik doen niet aan seks natuurlijk.
jaja snap je ik typ sneller als ik denk, maar iedereen is hier wel welkom toch?quote:
Nee precies. In dat geval zou ik als ik jou was ook maar alle mcdonalds en friettenten gaan boycotten.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel terecht, dat mag zich niet voortplanten.
SERIOUSLYquote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
jaja snap je ik typ sneller als ik denk, maar iedereen is hier wel welkom toch?
jong of oud
Boycot dan gewoon de Burger King en laat de McDonalds open.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee precies. In dat geval zou ik als ik jou was ook maar alle mcdonalds en friettenten gaan boycotten.
Leeftijd heeft er niks mee te maken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
jaja snap je ik typ sneller als ik denk, maar iedereen is hier wel welkom toch?
jong of oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de burgerking, en de kentucky.. en doe voor de zekerheid subway ook maar.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Boycot dan gewoon de Burger King en laat de McDonalds open.
Die druk. Onmenselijk.quote:
Hoe groot is die auto trouwens?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die druk. Onmenselijk.
Ik bel C_M morgen wel even op of ze wil blijven slapen.
En Twitje natuurlijk ook. Komt allemaal wel goed.
In m3?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou je lijkt me best een lief meisje, je moet alleen niet zo bitcherig doenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In m3?Nou jullie transporteren jullie toch met een auto onniedan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
>Joyquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je lijkt me best een lief meisje, je moet alleen niet zo bitcherig doen
Er mogen wel vrouwen bij, maar alleen leukequote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sja, ik wilde wel komen als ik in bed mocht liggen, maar daar zijn alleen heren toegestaan
nee, er staat duidelijk gentlemen.. en ik heb geen wiener..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er mogen wel vrouwen bij, maar alleen leuke
Niet mijn auto vriend.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou jullie transporteren jullie toch met een auto onniedan?
Iemand heeft de OP veranderdquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, er staat duidelijk gentlemen.. en ik heb geen wiener..![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er mogen wel vrouwen bij, maar alleen leuke
"Iemand" .quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand heeft de OP veranderd[ afbeelding ]
Nee.. dat zou iemand nooit doenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iemand heeft de OP veranderd[ afbeelding ]
Zie ik daar overal GvE kloontjes rondzitten?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En de burgerking, en de kentucky.. en doe voor de zekerheid subway ook maar.
Erger.. daar schijn ik zelfs mager te zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zie ik daar overal GvE kloontjes rondzitten?
kut voor je.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Dat wist ik maar dan nog lijk je me aardig
Dat is niet mijn tekstquote:Op maandag 30 juli 2012 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, er staat duidelijk gentlemen.. en ik heb geen wiener..![]()
![]()
Zeg je nuquote:
En je verwacht dat ik nog duim?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh roy.. ik ben nu 4e trouwens in dezelfde flat, andere woningIk maak steeds meer kans joh
nee, ik eisquote:
Hai Kaneel.quote:
die heb ik nog tegoedquote:
er is een voordeel, als er oorlog komt hoef ik met zo iemand geen honger/kou/bescherming te lijden dat zit allemaal in één gepakt in het lichaam.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erger.. daar schijn ik zelfs mager te zijn
als er oorlog komt, zal ik jou ergens in een goot weg laten vriezenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
er is een voordeel, als er oorlog komt hoef ik met zo iemand geen honger/kou/bescherming te lijden dat zit allemaal in één gepakt in het lichaam.
En chocotaart ookquote:
Ik denk dat als je je kleren aanhoud je meer kans hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef kree het volgende:
tis trouwens ook wel leuk om zo aan zee te wonen.
Want meiden in bikini lol
je kent mequote:Op maandag 30 juli 2012 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je stopt niet met zeuren voordat ik dat gemaakt heb voor je he?
Hetzelfde. De tuin gedaan. Kast in elkaar gezet. Was gedaan. Kussens gelucht. Afwas. Alles weer schoon. Verder niet zo veel aan de hand hier.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Kaneel.
Een beetje chagrijnig maar andere kant ook wel goed. Heb fucking veel in het huishouden gedaan en dat geeft toch wel een goed gevoel(
![]()
)
Met jou?
Ga je dan ook over me heen schaatsen ? romantischquote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als er oorlog komt, zal ik jou ergens in een goot weg laten vriezen
schaatsen houden mij niet.. daar ben ik te vet voor.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ga je dan ook over me heen schaatsen ? romantisch
komt squatman weer hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat als je je kleren aanhoud je meer kans hebt
beloofdquote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik dat wel een keer voor je doen
met een bitch is de seks veel leuker. ruiger, rauwer.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nou je lijkt me best een lief meisje, je moet alleen niet zo bitcherig doen
goed, blij dat ik school vaarwel heb gezegd en het gaat lekker op werk ook nuquote:
niet eensquote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
met een bitch is de seks veel leuker. ruiger, rauwer.![]()
weg met dat lieflief gedoe.
Nou goed bezig dusquote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
goed, blij dat ik school vaarwel heb gezegd en het gaat lekker op werk ook nu
Beetje meer verantwoording nu collega met vakantie is ik sta weer in de plus bij baas met punten denk
En met jou?
Hij snapt tquote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
met een bitch is de seks veel leuker. ruiger, rauwer.![]()
weg met dat lieflief gedoe.
chocotaart voor mijquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De metro ging voor mijn neus weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Dat is wel het jammere ik heb gewoon geen vakantie.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou goed bezig dushouden zo
![]()
Ik heb het druk en kan niet wachten tot ik vakantie heb
Geld verdienen is ook niet verkeerdquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is wel het jammere ik heb gewoon geen vakantie.
sowieso geen dagen nog opgebouwd nu ik contract heb.
En wil het niet verzieken voor me zelf ff dus ik werk maar gewoon.
Af en toe beetje vrij nemen dagje.
Ook prima ik kan er mee leven.
Contract loopt af begin september en hoop dat ze dan vast aanbieden.
Verder kijken kan altijd natuurlijk onderhand..
misschien heb ik je wel gemist dan.quote:
Elektro, wil wel ff linkje sturen van site maar die ga ik niet hier neer zetten voordat mn baas er nog achter komt dat ik uren heb zitten fokken onder werktijd terwijl ik deed alsof ik druk bezig wasquote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geld verdienen is ook niet verkeerd![]()
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Daar kan je toch niet mee omgaan met die cookie dough vingers?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy.. wat kost het om een nieuw scherm op je tel te zetten?
touchscreending
Welk model?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
roy.. wat kost het om een nieuw scherm op je tel te zetten?
touchscreending
Nokia N8quote:
Aawwquote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien heb ik je wel gemist dan.
goed hoor. nog 2 dagen vakantie.
jij? al druk op zoek naar ander werk?
Tsk, ik heb nog nooit fok aangeraakt op mijn werk. Sterker nog, heilig boontje die ik ben heb ik eigenlijk nog nooit lopen internetten voor het niksdoen om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Elektro, wil wel ff linkje sturen van site maar die ga ik niet hier neer zetten voordat mn baas er nog achter komt dat ik uren heb zitten fokken onder werktijd terwijl ik deed alsof ik druk bezig was
Oh doe dat dan maar nietquote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
Elektro, wil wel ff linkje sturen van site maar die ga ik niet hier neer zetten voordat mn baas er nog achter komt dat ik uren heb zitten fokken onder werktijd terwijl ik deed alsof ik druk bezig was
niet van mij gelukkig.. Ik heb nu wel een knaakia, maar alleen uit nood omdat mn htc gesneuveld isquote:
jawel. maar ik hou zo van uitslapen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aaww![]()
Nog 2 dagen vakantie en dan weer aan het werk? Dat is in principe wel goed toch?![]()
Ik zit nog in het traject 'wat wil ik en wat kan ik' maar dat krijgt nu al een beetje vorm en daarna ga ik zoeken en solliciteren. Gelukkig krijg ik de tijd om te zoeken.
Rond de 100 euroquote:Op maandag 30 juli 2012 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nokia N8
Zus heeft m op het beeldscherm laten vallen![]()
Het was saai en was alleen en weinig te doen (als het druk is ga ik wel hard door) maar ik heb 5 seconden als ik de deur hoor om alles af te sluitenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk, ik heb nog nooit fok aangeraakt op mijn werk. Sterker nog, heilig boontje die ik ben heb ik eigenlijk nog nooit lopen internetten voor het niksdoen om het zo maar te zeggen.
htc is android. en das ook niks.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet van mij gelukkig.. Ik heb nu wel een knaakia, maar alleen uit nood omdat mn htc gesneuveld is
Heilig boontjequote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk, ik heb nog nooit fok aangeraakt op mijn werk. Sterker nog, heilig boontje die ik ben heb ik eigenlijk nog nooit lopen internetten voor het niksdoen om het zo maar te zeggen.
wel.. het toestel kon alleen mij niet aanquote:
Voor nu eigenlijk wel, maar zie het niet me hele leven doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh doe dat dan maar niet![]()
Maarre bevalt het?
haha dat vind ze te duur... ze wou toch al van nokia af, maar dit was niet de manierquote:
Gewoon heel vroeg naar bed gaan dan heb je nog de illusie van uitslapenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. maar ik hou zo van uitslapen.
ah, dat klinkt bekend, zo een traject. welke kant wijst het op? weg van de weg?
Ik ga als ik geen zin heb in werk anderen van hun werk afhouden en intussen vanalles leren van die mensen. Bereïnteressant.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heilig boontje![]()
Wat doe je dan als niksdoenerij?
wat doe jij voor werk of studie eigenlijk?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Morgen ga ik eerst beginnen met inpakken, en later een transportermarathon houden
Dan is het een kwestie van ff doorzetten en volhouden idd tot het beter gaatquote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
Voor nu eigenlijk wel, maar zie het niet me hele leven doen.
Moet ff beetje rust hebben en mn eigen ding hebben.
Het was een heeel kut jaar eigenlijk wel voor me en gaat nu juist wat beter
Goed bezigquote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Morgen ga ik eerst beginnen met inpakken, en later een transportermarathon houden
horeca/cateringquote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
wat doe jij voor werk of studie eigenlijk?
ja, dat zie ik morgen pasquote:
En een beetje nuttig doen ook nogquote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga als ik geen zin heb in werk anderen van hun werk afhouden en intussen vanalles leren van die mensen. Bereïnteressant.
goh als je is zou weten wat ik allemaal meemaakte wil het effe nog niet zo hier in topic zetten eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van ff doorzetten en volhouden idd tot het beter gaat
ik kan nooit vroeg slapen, ben een echt nachtmens.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon heel vroeg naar bed gaan dan heb je nog de illusie van uitslapen![]()
Je bedoelt wat mij ligt?
das toch wel zonde dan. HBO?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
horeca/catering![]()
en studie was media design, afgerond, maar wil ik niks mee doen meer
Ja, zo leer je nog eens wat van mensen. Is leuk hoor. Nu moet ik alleen ergens promotie binnenharken.quote:
Met Jason Stathamquote:
kantoorbaan is niks voor mijquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
das toch wel zonde dan. HBO?
En waarom niet?
Waarom zonde? Niets met een studie doen betekent niet per direct dat het zonde is dat je hem hebt gedaan. Wie weet weet ze nu wel beter wat haar wel/niet interesseert.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef kree het volgende:
[..]
das toch wel zonde dan. HBO?
En waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |