wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.quote:
Dat kan handig zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In de winter geven ze zelf licht
34, maar ze ziet er uit als 40quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.
Maar tis altijd lastig bij meiden
TR machen thenquote:
Nee hoor kan je zien aan de kleur van de tepelsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
wacht doe wel ff een schatting maar in de 20? op zn minst denk ik.
Maar tis altijd lastig bij meiden
Wij hebben de perfecte leeftijdquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
maar liever niet te veel te hoog in die groep?
Jij bent echt levensmoe hequote:
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93quote:
Duurde te lang? Hufterquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
duurde te lang sorry en ik kon het niet laten
nee serieus?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93
Jij krijgt geen realistisch antwoord meer. Je vernielde mn ttquote:Op maandag 30 juli 2012 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee serieus?
Zit ff fobo te kijken had ik nog niet gezien.
Maar dan zie je er toch echt niet zo oud uit hoor.
tja de jongere generatie is nou eenmaal sneller met digitale dingen.:Pquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Duurde te lang? Hufter![]()
Alle mannen zijn klootzakken. En jij laat weer eens zien dat het zo is.
En hoe oud was jij dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
tja de jongere generatie is nou eenmaal sneller met digitale dingen.:P
Hehe doe heel erg nu zal ophouden want vindt je wel aardig.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, beter dan 36 zijn en eruit zien als 93
Maar de volgende keer neem ik het nagelknippertje mee om je van je balletjes te ontdoenquote:
En dan noem je jezelf de jongere generatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
28 september 29 en nog (bijna) zo groen als gras
You can try, maar ik heb ballen van staalquote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar de volgende keer neem ik het nagelknippertje mee om je van je balletjes te ontdoen
nouja dat weet ik niet want weet nog niet of je serieus was over je leeftijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan noem je jezelf de jongere generatie.
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You can try, maar ik heb ballen van staal
Had ik al gezegd dat ik een nieuw huisdier heb?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat weet ik niet want weet nog niet of je serieus was over je leeftijd.
Wat is het nou, kan toch niet ouder als 30 zijn aan de foto's te zien dan.
Of ze moeten van 10 jaar terug zijn
Had ik al gezegd dat ik een heldin heb die Huppel heet?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een nieuw huisdier heb?
hij wil je. hij is zich nu wat aan het voorbereiden etc.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.
Dat is je troef?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een heldin heb die Huppel heet?
Zij vermoord dat nieuwe huisdier wel voor me.quote:
aaaawh nou voel je niet zo aangevallen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben slechts 25. Dus ik ben de jongere generatie. En jij een klootzak.
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
hij wil je. hij is zich nu wat aan het voorbereiden etc.
sorry dan hoor maar het duurde gewoon lang, mag jij de volgende van mij afpikkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikken
Vroeger was je misschien engerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vroeger.. in de goede oude [Singles] tijd, durfde niemand mij of kloon onze tt af te pakken![]()
Dat waren nog eens tijden
Schiet op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
sorry dan hoor maar het duurde gewoon lang, mag jij de volgende van mij afpikken
Het zit je best wel hoog hee?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vroeger.. in de goede oude [Singles] tijd, durfde niemand mij of kloon onze tt af te pakken![]()
Dat waren nog eens tijden
quote:
we kunnen allemaal ff helpen en dit topic heeeel snel volmaken.quote:
Nee hoor, ze komt er niet in de buurtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zij vermoord dat nieuwe huisdier wel voor me.
Die kikker slacht ik wel af.quote:
Nee, je jat gewoon geen nieuw topic.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
we kunnen allemaal ff helpen en dit topic heeeel snel volmaken.
volgende is voor jou, als ik de lapo heb tenminstequote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik heb er zo mn best voor gedaan
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewend dat iedereen mij wil. Maar dat bereikt ie niet door mij mn tt af te pikken
Onmogelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar het station gaan, trein pakken naar tiel, en hier een biertje komen doen.
Ik wil wel prikken dan hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja? We kunnen er wel staal inzetten. Neem wel een naald mee om te piercen. Dan maar even over mn eigen angst heen, of gewoon zonder te kijken prikken.
Lapo hunten is een gavequote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
volgende is voor jou, als ik de lapo heb tenminste
GvsE blijft idd dat lieve onschuldige meisje van binnenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
je grote mond is niet meer wat het geweest is heh. of eigenlijk is ie dat nooit geweest, weet ik uit ervaring.
boeiend na al die d66 zooi moet het kunnenquote:
ben je een van de weinigen denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En ik heb de behoefte om ouderwets te rellen. Ik mis kloon.
Ik was afgekicktquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
je grote mond is niet meer wat het geweest is heh. of eigenlijk is ie dat nooit geweest, weet ik uit ervaring.
Mooi. Gaan wij m mooi van een prins albert voorzien.quote:
Jullie verpesten mn reputatiequote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
GvsE blijft idd dat lieve onschuldige meisje van binnen
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil jij nog dat je auto goedgekeurd word?
Mijn goede staat achter slot en grendelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jat zijn zwaard als ie even niet kijkt. prikt veel efficienter.
Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig die rellen.quote:
Bot rotding? Dat prikt heul niet. Dat kietelt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
jat zijn zwaard als ie even niet kijkt. prikt veel efficienter.
Dat ben ik altijd ende immer!quote:
Kloon en ik hadden altijd de grootste lol. Ik kan niet wachten tot ie weer in NL isquote:
*knijpt balletjes fijn*quote:
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kloon en ik hadden altijd de grootste lol. Ik kan niet wachten tot ie weer in NL is
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker vroeg naar bed. Verveel me. Kusjes voor iedereen met uitzondering van TS
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.
dit vindt ik niet aardig van jequote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker vroeg naar bed. Verveel me. Kusjes voor iedereen met uitzondering van TS
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Ik ben ook niet aardig!!quote:
ah ja, daar weet ik niks vanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hij heeft voor mij nogal afgedaan vanwege een opmerking.
Pak ze!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
En het is vind ik, zonder t.
doet er niet toe. iets wat ik nogal erg kwetsend vond. ik had nooit dat persoonlijke gepost als ik had geweten dat hij er zo'n ongelooflijke kutopmerking over zou maken. maar het was natuurlijk een grap en ik moest het niet zo oppakken.quote:
Soms ben je wel aardigquote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
vanwaar al die haat?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet aardig!!
Onthoud, jou vind ik WEL aardig!quote:
quote:Royco: Jij hebt vanaf nu een kroegverbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |