Ik zeg altijd mocht ik ooit de Nederlandse nationaliteit verliezen dan neem ik een Iers paspoortquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Zo waar. Van die Ieren kan -elke- supporter van -elk- ander land wat leren.
Op werk werd het beelscherm van de videoconferencing room vandaag gebruikt om de wedstrijd te kijken. Verplichte onderbreking op het werk en klanten, die bellen wtfquote:
quote:
Toch al leuke namen in de halve finales. Falcao en Shimizu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:27 schreef Leatherface het volgende:
Mammadov staat in de halve finale van het boksen. Pappadov zal trots zijn.
Koekoek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch al leuke namen in de halve finales. Falcao en Shimizu.
Welk land en welke klasse ? En tegen wie ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn stadsgenoot goud!Campbell!
Feestje hier binnenkort!
GBR (Hull)- Flyweight - tegen IRLquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welk land en welke klasse ? En tegen wie ?
Shit ja. Die had ik willen zien. Gekkenhuis zeker ? Straks word het nog wel herhaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GBR (Hull)- Flyweight - tegen IRL
Ja! *ril*quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ongelooflijke engerd, die Usyk
Goud voor hem.
Dat dansje was wel lachenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ongelooflijke engerd, die Usyk
Goud voor hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |