Nee, ze gaat zich op de 100m vrije slag richten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die schaamt zich natuurlijk voor haar wanprestatie laatst
Waarom?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:02 schreef alors het volgende:
Koreaanse schermster is weggestuurd, naaiers, publiek liet het ze weten gelukkig.
quote:
Ze willen door.quote:
hij is een nederlanderquote:
Jepquote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Sorry, was even afgeleid door het schermen. Maar die Lacourt faal nu toch net zo hard als de NOS of niet?
Nederlandse oudersquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Neroje het volgende:
Hoe Nederlands is die vent, dat jullie het allemaal zo speciaal vinden? (en nee, ik kijk geen NOS)
Hij komt gewoon voor Amerika uit.quote:
zijn pa en ma komen uit nederlandquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Neroje het volgende:
Hoe Nederlands is die vent, dat jullie het allemaal zo speciaal vinden? (en nee, ik kijk geen NOS)
landverraderquote:
Erg he. Daarom vind ik haar zo interessant. Dezelfde mimiek die ze nu heeft na de blijdschap van de winst had ze ook toen ze vertelde hoe erg ze het vond van die schietpartijquote:
Idd.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef DeeBee het volgende:
Dat analyseren op de NOS is ook maar matig trouwens.
Ik hoor echt nooit vernieuwende dingen of zo. Weinig inzichtelijk, niets technisch of zo.
Allemaal zo verhalend: 'ja, die Missy Franklin zwemt hard he!' 'Ja, inderdaad, wow zeg, kijk, ze wint!' 'Ja, echt knap dat je dat kan, schoenmaat 46!' 'Ok, we gaan naar de volgende race!'
ze laten alleen uitgebreid zwemmen zien als een nederlander meedoetquote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef mrstylo het volgende:
NOS faalt alleen maar. Wat boeit mij dit. Doe prijsuitreiking.
quote:
Dat boeketje is vooral lulligquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Dat boeketje staat wel lullig bij zo een kerel
En ze hebben live streams op de site he, daar zijn ze trots op.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze laten alleen uitgebreid zwemmen zien als een nederlander meedoet
Hij is ter plekke gekrompen.quote:
Eigenlijk is Park maar een kleintje vergeleken bij die 2.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat het over deze man ging.
Yep ik was EK mod, anderen kregen de kans voor OS, zou anders niet eerlijk zijn toch? Ik heb EK al gedaan. Nu weer alleen 40+ en TAL.quote:
Mods die we nu hebben zijn sloom. Of niet aanwezig.quote:
over 2 jaar wk mod of weet je dat niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep ik was EK mod, anderen kregen de kans voor OS, zou anders niet eerlijk zijn toch? Ik heb EK al gedaan. Nu weer alleen 40+ en TAL.
waarom word jij geen mod?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mods die we nu hebben zijn sloom. Of niet aanwezig.
Snap niet waarom jij & GGMM het niet zijn geworden.
Wat ik zei, zou niet zo eerlijk zijn toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mods die we nu hebben zijn sloom. Of niet aanwezig.
Snap niet waarom jij & GGMM het niet zijn geworden.
Nee dat is nog zo ver weg, dat zien we dan wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
over 2 jaar wk mod of weet je dat niet?
Las ik later pasquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik zei, zou niet zo eerlijk zijn toch?
Kunnen ze eigenlijk niet 3 mods doen? OS is 17 dagen super actief zijn, en dat zie ik niet lukken met 2 mods.quote:
En dat op de breaststroke.quote:
Denk het schermen, al was dat 1-3quote:Op maandag 30 juli 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig wat die 3-0 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |