Die ziet hij thuis toch al iedere dagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, Bart, jouw vrouw zit ook op FOK! toch? En die neem je niet mee?
Op FOK! zitten wou ik het niet noemen met nog geen 50 postsquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, Bart, jouw vrouw zit ook op FOK! toch? En die neem je niet mee?
\quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef Mickeys het volgende:
1. QEX: een goede vriendin waar ik samen om de tijd te verdrijven boeken vol kan schrijven en waar we geen woorden nodig hebben om te weten wat de ander denkt
2. Yvonne: een moederfiguur die alles in goede banen kan leiden en goede raad heeft als je het even niet meer weet
3. Dirkh_: die de waanzinnige gave heeft altijd bonje met de buren te krijgen zonder daar iets voor te hoeven doen en dus voor de leuke momenten kan zorgen
4. Mint_Clansell die goed kan relativeren en een ware overlevingsdrang heeft
5. "wildcard": ik zoek nog een lekker ding (mannelijk!)
Omg dat wordt zo tof!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:29 schreef Steve het volgende:
1. Erik. Want zo iemand heb je gewoon nodig.
2. Dizer. Handig om hout voor ons te laten sprokkelen enzo. En leuk om toe te kijken..
3. MB. Zodat we voor nageslacht kunnen zorgen, zodat we het tofste eiland OOIT worden!. Vrouwen urgh, maar als het moet dan wel iets leuks om naar te kijken.
4. Greys. Want anders moeten mijn en MB's kinderen het later met elkaar doen... Dus, zie MB. Plus, die kan alles organiseren. Ons vertellen waar de hutten gebouwd moeten worden, wie gaat vissen/jagen/chillen.
5. Ik had eigenlijk Dizhensatiobliss moeten kiezen.. Maar als laatste PeRi, om 's avonds met een aangespoeld biertje te kunnen lullen.
Ik had er eerst een heel verhaal omheen verzonnen (zie edit history), maar daar gaat het niet om natuurlijk..
Stel je voor, ShowChatbaby's.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg dat wordt zo tof!
Whehe met Dizhensatiobliss was je in 1 keer klaar geweestalleen die is niet zo spraakzaam
Aantal forumposts7 (1 per dag)
Übertof dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Stel je voor, ShowChatbaby's..
.
. Dat zouden echt heel erg bitcherige incrowdbaby's zijn, die niet eens anderen op het eiland willen.
.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef Dirkh het volgende:
Greys
Gewoon omdat het een lekker wijf is, en ze dingen kan regelen op het eiland. Hoef ik mijn stoel niet af en wordt ik prima behandeld. Ze is goed in visjes vangen, of dood laten gaan. Kook ik wel voor d'r en komen we de maanden wel door.
Tombolafan
Omdat ik ook wel eens onaardig tegen haar ben geweest, gun ik haar een vakantie. Nou ja vakantie, ze moet wel zorgen dat alles er een beetje netjes bij ligt, strand mooi aangeveegd en vanzelf het koelkastje gevuld die naast m'n strandstoel staat. Als tegenprestatie zorg ik dat ze met een lach in slaap valt.
Swetsenegger
Wij gaan er voor zorgen dat het eiland een manneneiland wordt, met een aggregaat wekken we stroom op, overal stopcontacten in de bomen geboord. Koelkasten her en der. Wat laptops en een rechtstreekse satelliet verbinding bestellen we zo nu en dan een bezorgJap met een happy end. Blue Lagoon wordt omgedoopt tot "Opgesodemieterd als we je niet uitgenodigd hebben"
Honden zijn welkom.
Paul
Die dient als lokvoer voor de eventuele roofdieren en ik kan hem als aas gebruiken bij het vissen. En daarbij maak ik een hoop mensen blij, die me dan financieel zullen steunen als dank, zodat ik gewoon eten over kan laten vliegen. Survival 2.0
Pisces29
Volgens mij hobbelt die van de ene naar de andere kant van het eiland. Prima voor als ze wat te eten vindt onderweg. Ja en 's avonds gaan we praten.... right.
Die vind ik wel mooi hoor, maar Duvel is zo snel jaloersquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toch lullig dat je XM niet mooi vindt...
Geweldigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Stel je voor, ShowChatbaby's..
.
. Dat zouden echt heel erg bitcherige incrowdbaby's zijn, die niet eens anderen op het eiland willen.
.
Als een soort strafkolonie?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik ook 5 mensen selecteren die zonder mij op een onbewoond eiland geplaatst worden?
Nope, je moet er zelf mee op dat eiland gaan zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik ook 5 mensen selecteren die zonder mij op een onbewoond eiland geplaatst worden?
Bummerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, je moet er zelf mee op dat eiland gaan zitten
Desnoods achter of in een boom, maar d'r bij zijn zal je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |