ow har har har, ik wil al niet eens meer!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
Oh sp3c, ik had jou ook wel mee gewild hoor, maar dan komen we écht nooit meer thuis met jouw kaart-lees-capaciteiten
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow har har har, ik wil al niet eens meer!
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jongen, je moet met mij mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Hoe groot is dat eiland?![]()
Want al die seks-acties, kan de rest dan buiten gehoor-/zichtafstand blijven?
Frutsels gaat nooit naar meetingsquote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
1. Snakey, geen argumentatie nodig (en die armen)
2. sp3c voor de broodnodige humor
3. Ferdo (als het van Paddy mag) mijn modmaatje
4. Frutsel. Gewoon een schatje
5. Copycat.
Iedereen moet mensen teleurstellen, dan ga je na de schipbreuk gewoon nog met die anderen op vakantiequote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
maar 5...... ben bang dat ik er dan een paar moet teleurstellen dus ik ga maar geen lijstje maken denk ik....
ohhh damn, vergeten dat hij ook op FOK! gepost heeft en dus een FOK!ker is.quote:
Kijk, aan jou heb je watquote:Op maandag 30 juli 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Iedereen moet mensen teleurstellen, dan ga je na de schipbreuk gewoon nog met die anderen op vakantieVinden ze mss wel veel leuker dan zelf vis moeten vangen... Zo, opgelost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |