te weinig tiet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja een knuffel is nooit erg maar daar blijft het dan ook bij voor mijik zou ze niet willen die turnsters.
quote:
Wat dan nog?quote:
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six packquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze wasquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn ten eerste al te jong, ik vind ze niet knap/aantrekkelijk, hebben geen leuke kont, geen tieten, zeg maar gewoon geen vormen.. waarschijnlijk hebben ze een six pack
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, net als die judoka vrouwkes.. al zijn ze 50kilo ofso.. wed maar dat die mij pijn laten lijdenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb eens een turnster als vriendin gehad. Daar werd je bang van hoe sterk ze was
Ik ben geen 40 manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Maar dan zijn ze te jong voor jou ja.
40!?Ik dacht serieus 18 ofzo
![]()
Dan is stoeien niet leuk meer inderdaad. Als man zijnde wil je toch wat overwicht hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, net als die judoka vrouwkes.. al zijn ze 50kilo ofso.. wed maar dat die mij pijn laten lijden
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen 40 mandat zat ik te trollen in de SC ik ben 23
maar alsnog te jong voor mij.
Ponor is volgens mij al 24/25quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.
Ik houd een 3 jaar verschil regel aanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je aan man, zitten 19 jarigen bij. Dat kan gewoon.
Soms hoop ik dat wel dat ze die kei hard tegen dat paard aan knallen.. of hun salto niet afmaken en dan vol met hun face op de mat komenquote:
Concurrentie is groot.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik houd een 3 jaar verschil regel aanmaargoed uitzonderingen zijn er altijd. Maar die zitten daar niet bij. En dan nog, alsof ik die kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |