I know. Maar ik deed dat wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je twaalf bent moet je nog niet nadenken over babynamen
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef milka82 het volgende:
Hahahaha,mijn eerste naam topic,reden om weer te janken......
quote:
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeWant wij zijn niet getrouwd omdat we gelijk aan kinderen wilden beginnen
Dus hier is kinderen nog niet echt ter sprake gekomen.
Tegen anderen heb je het over Streepselquote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik noem mijn kat altijd schuifeensopdikke
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaan
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wildequote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeuren
Nee ik zeg nooit nooit; want je weet het niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wilde
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tegen anderen heb je het over Streepsel
Ik snapquote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekker
Just did! En besloten dat ik vanavond lekker spijbel van sport, voel me te moe.... Donderdag maar weer....quote:
Dat ik single ben ipv it's complicated? Ik had voor de lol met een vriendin neergezet dat we in een complicated relationship zaten, nadat we samen met snoepringen op de foto geweest waren en zij daaronder had gezet dat het eindelijk officiëel was. Alleen kreeg zij heel veel vragen van mensen die niet wisten of het nou serieus was. Dus toen hebben we onszelf maar weer op single gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef Mss het volgende:
Bambi, wat is dat op jouw facebook. Heb ik iets gemist?
Kom maar langs dan doe ik het welquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb vanmiddag haarverf gekocht. Alleen durf ik het niet zelf, want dan moet ik m'n bril afdoen en dan zie ik niet zo goed, en dan ben ik bang dat ik delen vergeet
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ik single ben ipv it's complicated? Ik had voor de lol met een vriendin neergezet dat we in een complicated relationship zaten, nadat we samen met snoepringen op de foto geweest waren en zij daaronder had gezet dat het eindelijk officiëel was. Alleen kreeg zij heel veel vragen van mensen die niet wisten of het nou serieus was. Dus toen hebben we onszelf maar weer op single gezet.
Een beetje een uit de hand gelopen grapje dus.
Wie weet!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik zeg nooit nooit; want je weet het niet natuurlijkMaar 'nu' niet in ieder geval
Cif heeft het lang ook niet over kinderen gehad; want hij wist het ook eik niet. Alleen na het trouwen; merk ik wel dat ie het af en toe over de toekomst heeft mét kinderen.. Dus dat valt wel op
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wie weet!Maar 'nu' hoeft toch ook niet? Je bent haske jong!
Die vermoeidheid is ook echt killing hoor, ben blij dat ik het ergste gehad heb. Ben nog steeds moe, maar niet meer zo tot op het bot, en ook niet meer omstorterig om 8 uur in de avond. Maar heuj, je bent zwangerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef milka82 het volgende:
[..]
Just did! En besloten dat ik vanavond lekker spijbel van sport, voel me te moe.... Donderdag maar weer....
Lekker nog niet, ga reizen, zuipen, feesten en slapen! Ik werd al heel jong mama en heb dit alles gemist, zo jammer.... Maar hee, zou midi niet willen missen, voor geen goud!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Daarom ook
Ik heb nog alle tijd
Maar vlg mij heeft cif het lastig met zijn 30 geworden zijn
![]()
Ik vind 30 (voor mij dan) een priiiiiima leeftijdMisschien...Straks... kweenie...
![]()
![]()
echt, wanneer mini 's middags slaapt, tuk ik ook even....quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is ook echt killing hoor, ben blij dat ik het ergste gehad heb. Ben nog steeds moe, maar niet meer zo tot op het bot, en ook niet meer omstorterig om 8 uur in de avond. Maar heuj, je bent zwanger
Lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt, wanneer mini 's middags slaapt, tuk ik ook even....
Ik snap je wel; op zichquote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Lekker nog niet, ga reizen, zuipen, feesten en slapen! Ik werd al heel jong mama en heb dit alles gemist, zo jammer.... Maar hee, zou midi niet willen missen, voor geen goud!
Bij mij zou het wel een breekpunt zijn omdat ik zelf heel graag kinderen wil maar nu is het waarschijnlijk geen goed idee dat ik kinderen krijg omdat mijn lichaam het niet zou aankunnen, heel fijn ... woensdag en volgende week maar weer afwachtenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaan
t heeft zijn voor en zijn nadelen, al zo lang iemand hebben waar je op kan bouwen en heerlijke relatie mee hebt is ook wel fijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap je wel; op zichIk ben eik nooit uit gegaan tot mijn... 19de ofzo... En toen was ik al 2 jaar samen met cif
Ik heb al vaker gezegd dat ik het eik jammer vind dat ik zo vroeg aan de 'mannen' ging *kuch*; maar niet dat ik het nu anders wil hoor... Maar je mist wel een stuk van je jeugd als je snel 'volwassen' wordt
Ik heb geen idee of dit enigszins logisch klot sowwy![]()
Ja dan moet ik helemaal naar jou jongeuhquote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom maar langs dan doe ik het wel
Zeker ook truequote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
t heeft zijn voor en zijn nadelen, al zo lang iemand hebben waar je op kan bouwen en heerlijke relatie mee hebt is ook wel fijn
Ja dat schiet niet op hequote:Op maandag 30 juli 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dan moet ik helemaal naar jou jongeuh
Ja met de bus naar jou duurt ook ffquote:
Ik dacht er net aan ja, hoe het voor jou isquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mij zou het wel een breekpunt zijn omdat ik zelf heel graag kinderen wil maar nu is het waarschijnlijk geen goed idee dat ik kinderen krijg omdat mijn lichaam het niet zou aankunnen, heel fijn ... woensdag en volgende week maar weer afwachten
Juh want uiteindelijk heb je al vroeg verantwoordelijkheid over iemand... Is heul anders dan dat je gewoon uitkatert tot 15u op een zondag oidquote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef milka82 het volgende:
ik ging nog steeds wel op stap, midi was 3 maanden en toen ging ik voor het eerst weer, maar toch, dat onbezorgde, tot in de middag liggen uitkateren, we zien wel waar het schip strand, ja, dat heb ik niet gehad.
Hij woont in Naaldwijk?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja met de bus naar jou duurt ook ffals ik naar
in Naaldwijk ga ben ik 45 min onderweg
met de auto is het 15 minuten
WHAAOOOO OLYMPISCHE SPELEN !!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
O ineens iets heel anders, ik ga over 2 weken naar Londen. Zijn er nog lakkies waar ik om moet denken?
Gosh holo is daar al gespot dacht ikquote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
O ineens iets heel anders, ik ga over 2 weken naar Londen. Zijn er nog lakkies waar ik om moet denken?
Neenquote:
Yep, had al een keer foto gezien van je dat je daar in de Hema zat te ontbijten, doen wij daar ook vaakquote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij woont in Naaldwijk?ik ben daar geboren whehe! Welke wijk woont hij?
als het zo door blijft gaan dan is de kans heel groot dat t niet kan, niets aan te doen ..quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik dacht er net aan ja, hoe het voor jou iszou het zo sneu vinden als je ze echt niet 'mag' krijgen
Geen specifieke denk ik? Of je moet FF nog willen. Maar sowieso Models Own, Nails Inc, Barry M, Accessorize.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier trapt toch niemand in?![]()
models ownquote:Op maandag 30 juli 2012 20:21 schreef princess-a het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als het zo door blijft gaan dan is de kans heel groot dat t niet kan, niets aan te doen ..
[..]
als het zo door blijft gaan dan is de kans heel groot dat t niet kan, niets aan te doen ..
Ik vind Gosh holo niet zo boeiendquote:Op maandag 30 juli 2012 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gosh holo is daar al gespot dacht ik
[..]
FF en Accessorize wilde ik sowieso even gaan checken jaquote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Geen specifieke denk ik? Of je moet FF nog willen. Maar sowieso Models Own, Nails Inc, Barry M, Accessorize.
Liefquote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef Incantrix het volgende:
Wat fijn PAeven ertussenuit, als íemand dat verdiend heeft!
en Milka, wij hebben het idd andersom gedaan en daar ben ik heel content mee. Nu hoef ik ook niet zo nodig meer, is het wel best om af en toe eens een feestje ofzo te doenenorm zupen heb ik alleen nooit echt afgeleerd, maar ik heb nooit katers dus soit
Waar zijn die zoal te koop daar?quote:
Mja dat kan altijd gebeuren... Ook als je verder compleet gezond bent. Ik hou het wel in mijn achterhoofd iig...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Echt heel rot.
Ik ben er zelf ook heel bang voor, dat ik op de een of andere manier kinderloos eindig. Maar dat het al zo'n dreigende realiteit is, kan me er weinig bij voorstellen.voor jou.
NICE!!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
P-A, Boots verkoopt ze over het algemeen 3 voor de prijs van 2
Precies. En daarnaast begin ik soms bang te zijn dat ik niemand ga vinden. En ik weet verstandelijk wel dat het wel meevalt en ik heus wel iemand tegen ga komen, maar gevoelsmatig werkt het niet zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja dat kan altijd gebeuren... Ook als je verder compleet gezond bent. Ik hou het wel in mijn achterhoofd iig...
Grappigquote:Op maandag 30 juli 2012 20:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yep, had al een keer foto gezien van je dat je daar in de Hema zat te ontbijten, doen wij daar ook vaakHij woont vlakbij het busstation
Het eerste. Het tweede zal ook heel zwaar izjn maar ik zou het er wel voor over hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:28 schreef Mss het volgende:
Wat klote Sjaan. Is het alleen het zwanger zijn wat je lichaam niet aan kan, of is het ook voor een kind kunnen zorgen?
DRINK ALL TZE COFFEE/RED BULLquote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Mss het volgende:
Ik ben doodmoe maar ik heb over 3 kwartier nog een afspraak bij mijn psych.
Als ik ooit kinders zou mogen krijgen mag je ze lenenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het eerste. Het tweede zal ook heel zwaar izjn maar ik zou het er wel voor over hebben.
Maargoed, het is nog niet 100% zeker, dus ik probeer er nog even niet aan te denken
En anders pik ik er wel een van de zwangere dames hier
En stel he... ook al is het inderdaad niet zo ver nog... een draagmoeder bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het eerste. Het tweede zal ook heel zwaar izjn maar ik zou het er wel voor over hebben.
Maargoed, het is nog niet 100% zeker, dus ik probeer er nog even niet aan te denken
Dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Als ik ooit kinders zou mogen krijgen mag je ze lenenMaar ik duim eerst heel hard voor je
Sowieso moet je er echt wat relaxter over doen denk ik, anders wordt het sowieso lastig. Want we weten allemaal: als je het zoekt vindt je het nooit.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Precies. En daarnaast begin ik soms bang te zijn dat ik niemand ga vinden. En ik weet verstandelijk wel dat het wel meevalt en ik heus wel iemand tegen ga komen, maar gevoelsmatig werkt het niet zo.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
derplichaam is derpquote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Whaooooo ik wil er in zwemmenquote:
Ja nouja, ik hoef hem niet perse nu, en zoek het ook niet. En verwacht ook niet dat als ik nu iemand vind ik daarmee ook echt ga trouwen ofzo. Sowieso vermaak ik me prima alleen. Het is meer het feit dat ik ook nog nooit een relatie heb gehad dat me dwars zit, dan het feit dat ik hem op dit moment niet heb.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso moet je er echt wat relaxter over doen denk ik, anders wordt het sowieso lastig. Want we weten allemaal: als je het zoekt vindt je het nooit.
Ja okay, dat kan ik dan wel weer begrijpen. Maar relaties zijn soms heel stom ende vermoeiend hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, ik hoef hem niet perse nu, en zoek het ook niet. En verwacht ook niet dat als ik nu iemand vind ik daarmee ook echt ga trouwen ofzo. Sowieso vermaak ik me prima alleen. Het is meer het feit dat ik ook nog nooit een relatie heb gehad dat me dwars zit, dan het feit dat ik hem op dit moment niet heb.
Heb je geen spreadsheet?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nja, ik ben bang dat ik ze wel moet gaan tellen ook![]()
![]()
Mja probeer er nog ff niet aan te denkenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En stel he... ook al is het inderdaad niet zo ver nog... een draagmoeder bijvoorbeeld.
second that.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, dat kan ik dan wel weer begrijpen. Maar relaties zijn soms heel stom ende vermoeiend hoor.
Dat zegt iedereen. Maar het is ook heel leuk, denk ik. En dat heb ik dus gewoon nog helemaal niet meegemaakt, terwijl ik nu 21 ben. Dus ja, daar baal ik wel eens van.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, dat kan ik dan wel weer begrijpen. Maar relaties zijn soms heel stom ende vermoeiend hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
second that.
maar ik kan het me heel goed voorstellen dat het gemis soms erg groot is, bambi
Je mag mij adopterenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja probeer er nog ff niet aan te denkenmaar dat soort dingen zou k dan eventueel over moeten nadenken of adoptie ofzo
Lijkt me heel moeilijk...quote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja probeer er nog ff niet aan te denkenmaar dat soort dingen zou k dan eventueel over moeten nadenken of adoptie ofzo
Je bent niet 21 ... je bent PAS 21 ... tijd zatquote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Maar het is ook heel leuk, denk ik. En dat heb ik dus gewoon nog helemaal niet meegemaakt, terwijl ik nu 21 ben. Dus ja, daar baal ik wel eens van.
Maar ondertussen geniet ik ook echt wel van de vrijheid hoor, kan lekker mijn eigen ding doen zonder steeds rekening te houden met iemand anders en wat hij van plan is.
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... de dokter zei dat dat ook geen goed idee was voor mijn gezondheid ....
Ik moest lolleren om je typoquote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]je mag altijd hier je hard luchten in ieder geval!
Pehehe ik lollerdequote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wel pics maken he?quote:
Sorry, maar ik loldequote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Volgens mij is Spees duur in onderhoudquote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
I know. Maar ik wil ook niet meteen trouwen oid.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je bent niet 21 ... je bent PAS 21 ... tijd zat
LEUGENAARquote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika en milo zijn al hun speeltjes aan het inpakken, ik weet niet hoor, volgens mij vermoeden ze watquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Komen ze bij mij wonen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika en milo zijn al hun speeltjes aan het inpakken, ik weet niet hoor, volgens mij vermoeden ze wat
JE KOMT NIET EENS BOVEN MIJN VENSTERBANK UIT! maar je mag best de plintjes poetsenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kook eten..... En ik wil best poetsen.............![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mika en milo zijn al hun speeltjes aan het inpakken, ik weet niet hoor, volgens mij vermoeden ze wat
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE KOMT NIET EENS BOVEN MIJN VENSTERBANK UIT! maar je mag best de plintjes poetsen
Uhhh woopsquote:
Whehe!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZE PEST MIJ, HOEZO MOET ZIJ MAMA WORDENquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
Kijk, en dat is nu waarom Sjaan gewoon mama moet worden. Zo'n kickass wijf
+1. Gamende mini Sjaansquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef Incantrix het volgende:
Kijk, en dat is nu waarom Sjaan gewoon mama moet worden. Zo'n kickass wijf
Juist daaromquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZE PEST MIJ, HOEZO MOET ZIJ MAMA WORDEN
Omdat zij niet bang is voor pubersquote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET DIE OPMERKING!!! .. als je hier komt wonen moet ik een hogere inboedelverzekering nemen!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mehehe net als toen ik bijna je macbook liet flikkerenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET DIE OPMERKING!!! .. als je hier komt wonen moet ik een hogere inboedelverzekering nemen!
don't remind mequote:Op maandag 30 juli 2012 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mehehe net als toen ik bijna je macbook liet flikkeren
OJA DIE POPCORNquote:Op maandag 30 juli 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
don't remind mepopcorn over de grond
drinken op de grond
WAT WAT WELKE ZENDERquote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MENSEN MENSEN
DRAMA BIJ HET SCHERMEN OP DE SPELEN
omg
Tv aan doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MENSEN MENSEN
omg
? Kan dat?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MENSEN MENSEN
omg
als je kijkt naar chaos bij schermen en dit ...quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
samenvatting:
gelijke stand
de laatste seconde van de wedstrijd duurt langer dan 3 seconden volgens de klok
er wordt gescoord door beide dames
protest
overleg
duitse wint
boos publiek
protest van korea
koreaanse blijft op de baan staan omdat ze anders akkoord gaat
protest van de official
verplicht 300 dollar betalen voor het schriftelijke bezwaar...
topoverleg.
CHAOS
weer iemand lekgeprikt?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MENSEN MENSEN
omg
En zo'n klein LV tasje en jurkjes en Chanelletjes enzeauwquote:
duitse nakt de koreaanse.quote:
Hongerstaking!! En dan dagen van mediacircus, en dán..quote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
duitse nakt de koreaanse.
iets met nog 1 seconde op de klok en 3 keer overspelen van die seconde die dus langer dan 1 seconde duurde.
besluit van de jury was dat de duitse won.![]()
nu moet de koreaanse blijven zitten anders gaat ze akkoord met de uitslag.
En minikaddersquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En zo'n klein LV tasje en jurkjes en Chanelletjes enzeauw
looooolquote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en als knaller op de duizendklapper
ze moeten 300 dollar betalen om in beroep te mogen gaan.![]()
![]()
SPANNEND JONGEquote:Op maandag 30 juli 2012 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
duitse nakt de koreaanse.
iets met nog 1 seconde op de klok en 3 keer overspelen van die seconde die dus langer dan 1 seconde duurde.
besluit van de jury was dat de duitse won.![]()
nu moet de koreaanse blijven zitten anders gaat ze akkoord met de uitslag.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik dacht meer aan gutsend bloed en spetterende ingewanden
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En zo'n klein LV tasje en jurkjes en Chanelletjes enzeauw
quote:
Ja pleur op nou ga ik er voor zorgen dat die koters er komen ookquote:Op maandag 30 juli 2012 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders ziet mini me's maar dan sjaans
Lolwait, whut? Is toch in de UK?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
de officials praten frans.... de koreanen geen woord.
ja maar care ....quote:
omdat fucking episch.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SPANNEND JONGE
(waarom keek je hier soberso naar?)
Importquote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja maar care ....
blijkbaar is het allemaal frans.
"whatever takes the focus off your head" is denk ik de enige goede grap die erin zatquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben liar liar aan het kijken; maar heb wel een goeien samenvatting door jullie
DIE FILM IS EPISCH!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben liar liar aan het kijken; maar heb wel een goeien samenvatting door jullie
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
"whatever takes the focus off your head" is denk ik de enige goede grap die erin zat
Haha, nee hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Ja zeg, gaan jullie nou allemaal schermen zitten kijken?
Dan ga ik maar eens Mario'en hoor![]()
(mijn kind heeft btw de oude super mario bros-serie ontdekt, zo schattighij is helemaal fan
/indoctrinatie )
Datquote:
Wat?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Shit. Ik heb weer iets gespot dat ik wil hebben.Kijk ik één keer op de website van schoonheidslab d'r zusjes, laten ze meteen iets zien waardoor ik "Gievvv." doe.
Vila Seam Dress en dan een Pieces tube sjaal erbij. Die hadden ze heel leuk gecombineerd en ik zie mezelf het al helemaal dragen, met m'n witte pumps eronder.quote:
Link?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vila Seam Dress en dan een Pieces tube sjaal erbij. Die hadden ze heel leuk gecombineerd en ik zie mezelf het al helemaal dragen, met m'n witte pumps eronder.
Naar de blog waar combi op staatquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier? http://kittehscupcakes.bl(...)-dress-van-vila.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze sjaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is samen, inclusief verzendkosten (en 12% extra korting), maar 22,26!
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Loooool... cif is 'tze clawww' aan het doen bij samson
Dan moet je het niet doen. Opgelost slotje :dquote:
Ben al te laatquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk drek en dan moet ik aan die adervent denken.
ik wil de laatste 2quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk drek en dan moet ik aan die adervent denken.
temptaliaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Vertigo lijkt kek. Maar eerst swatches.
Hoe was je afspraak?quote:
Ha, do not want. Mooi.quote:
25(?) is beter dan 100!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag er 1 uitzoeken van mezelf
Ik vind ze eigenlijk niet zo superuniek.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 24.50 of 22.50 geloof ik.
Maar welke![]()
Frenzy vs de groene dior wordt het dan denk ik
Maar 50 is meer dan 25quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar zoals ijs het zegt is 50 ook beter dan 100![]()
Omdat ik chanel jade in de winkel heb gezien en niet heb gekocht heb ikzoiets van BUY EVERYTHING BCUZ MAYBE JADE 2![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar 50 is meer dan 25
En dingen kopen omdat ze misschien htf worden.
Goedzo Speesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK hoef de diors al niet meer. Blijven 2 chanels over
quote:
Bewustwording was de eerste stap toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stel dat ze nu online waren he, had ik ze dus al alle 4 besteld![]()
Ik moet meer nadenken
Zo'n la heb ik ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Ik heb echt een la met lakjes waarvan ik denk 'jullie krijgen een eigen la want jullie vervuilen mijn stash'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja vervuil. het is gewoonb lelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n la heb ik ook.
Wel niet met de vervuil-gedachte, maar ze staan wel apart.
Mijn chipscravende hersenen zeggen ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz, zal ik een schaaltje chips nemen (ja een schaaltje want anders hele zak) of niet?
mehehquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn chipscravende hersenen zeggen ja.
Alles drogist staat bij elkaar. En dus vergeet ik ze. En draag ik ze dus nooit.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja vervuil. het is gewoonb lelijk![]()
Ik mag niet meer, de kwabben moeten toch ooit eens weg.quote:
Want rellen op de olympische spelenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom nu pas? Ik had al lang heel de kast leeggegeten
Oja dan kan het wel, ik zou er niet tegen kunnen om niets te eten en dan pas nu avondetenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Want rellen op de olympische spelenen rond 18u zat ik nog aan de chocola en chips
Mja, 12u pas opgestaan en toen dus pas ontbeten. En in de middag gesnoept de hele tijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja dan kan het wel, ik zou er niet tegen kunnen om niets te eten en dan pas nu avondeten
Klinkt goed welquote:Op maandag 30 juli 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja, 12u pas opgestaan en toen dus pas ontbeten. En in de middag gesnoept de hele tijd.
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
schaaltje chips op. En ik pak niet meer.
GIEV SCHOUDERKLOPJE
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
GIEV SCHOUDERKLOPJE
De avond is nog niet om. schouderklopje komt morgenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
GIEV SCHOUDERKLOPJE
Ja, ik zeg het verkeerd. Voor mij werkt het zo beterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Verschilt per persoon. Ik kan er beter aan wennen iets niet te eten, want maat houden kan ik niet.
Ik zit pulpblaadjes te lezen jonge.quote:
Ze zijn aan het kutten, ik wacht ook nog steeds.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:10 schreef Dwyn het volgende:
Wat is de post toch aan het doen met mijn pakketje? Hij moet alleen afgegeven worden op het postkantoor zodat ik hem kan ophalen en hij is nu al twee dagen vertraagd.
dat komt op hetzelfde neer. Sterker nog, afvaltechnisch kun je beter eens per week een hele zak leegvreten dan elke dag 1 schaaltjequote:Op maandag 30 juli 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
In mijn ogen is het beter om een beetje te eten van iets terwijl je eerst de hele zak op vroot(vrat? ijs?) dan te zeggen NEE IK DOE HELEMAAL NIET want dan ga ik juist die hele zak opvreten na 3 dagen niks
Maar wat is er mis met drogisterij lakjes?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles drogist staat bij elkaar. En dus vergeet ik ze. En draag ik ze dus nooit.
ik kocht paradoxal en peridot, want uniek. Drie maanden later kwamen er honderd miljard dupes. Doe ik dus ook niet meerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat als je heel veel hebt, het een beetje zoals postzegels verzamelen wordt. Die Nederlandse is heus wel heel mooi, maar die ene zegel uit zwahili is heel speciaal/duur, dus daar ben je trotser op.
En als je eenmaal absurd veel nagellak hebt en kijkt wat er weggaat, zijn de goedkope drogisterij-lakken de eerste die je weg doet, want die zijn toch niet zo bijzonder.
En Spees trekt dat allemaal een beetje door in het extreme..
Ik heb nog steeds de meeste lakken van Catrice en Essence volgens mij.
Maar ik zou ook nooit Dior of Chanel kopen, ik geef echt geen 25 euro uit aan 1 lak
mja uiteindelijk zijn er maar weinig lakjes waar geen dupes van zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kocht paradoxal en peridot, want uniek. Drie maanden later kwamen er honderd miljard dupes. Doe ik dus ook niet meer
geen idee.16?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe, jij hebt toch een ipad?
Hoeveel gig heb jij?
True, maar heb dan liever de Opi van 6 dollar dan de Chanel van 23 euroquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja uiteindelijk zijn er maar weinig lakjes waar geen dupes van zijn
Ah, jij hebt dus nog nooit het gevoel gehad dat het niet genoeg wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |