I know. Maar ik deed dat wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je twaalf bent moet je nog niet nadenken over babynamen
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef milka82 het volgende:
Hahahaha,mijn eerste naam topic,reden om weer te janken......
quote:
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeWant wij zijn niet getrouwd omdat we gelijk aan kinderen wilden beginnen
Dus hier is kinderen nog niet echt ter sprake gekomen.
Tegen anderen heb je het over Streepselquote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik noem mijn kat altijd schuifeensopdikke
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaan
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wildequote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeuren
Nee ik zeg nooit nooit; want je weet het niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wilde
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tegen anderen heb je het over Streepsel
Ik snapquote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekker
Just did! En besloten dat ik vanavond lekker spijbel van sport, voel me te moe.... Donderdag maar weer....quote:
Dat ik single ben ipv it's complicated? Ik had voor de lol met een vriendin neergezet dat we in een complicated relationship zaten, nadat we samen met snoepringen op de foto geweest waren en zij daaronder had gezet dat het eindelijk officiëel was. Alleen kreeg zij heel veel vragen van mensen die niet wisten of het nou serieus was. Dus toen hebben we onszelf maar weer op single gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:59 schreef Mss het volgende:
Bambi, wat is dat op jouw facebook. Heb ik iets gemist?
Kom maar langs dan doe ik het welquote:Op maandag 30 juli 2012 19:56 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb vanmiddag haarverf gekocht. Alleen durf ik het niet zelf, want dan moet ik m'n bril afdoen en dan zie ik niet zo goed, en dan ben ik bang dat ik delen vergeet
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ik single ben ipv it's complicated? Ik had voor de lol met een vriendin neergezet dat we in een complicated relationship zaten, nadat we samen met snoepringen op de foto geweest waren en zij daaronder had gezet dat het eindelijk officiëel was. Alleen kreeg zij heel veel vragen van mensen die niet wisten of het nou serieus was. Dus toen hebben we onszelf maar weer op single gezet.
Een beetje een uit de hand gelopen grapje dus.
Wie weet!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee ik zeg nooit nooit; want je weet het niet natuurlijkMaar 'nu' niet in ieder geval
Cif heeft het lang ook niet over kinderen gehad; want hij wist het ook eik niet. Alleen na het trouwen; merk ik wel dat ie het af en toe over de toekomst heeft mét kinderen.. Dus dat valt wel op
quote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wie weet!Maar 'nu' hoeft toch ook niet? Je bent haske jong!
Die vermoeidheid is ook echt killing hoor, ben blij dat ik het ergste gehad heb. Ben nog steeds moe, maar niet meer zo tot op het bot, en ook niet meer omstorterig om 8 uur in de avond. Maar heuj, je bent zwangerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:02 schreef milka82 het volgende:
[..]
Just did! En besloten dat ik vanavond lekker spijbel van sport, voel me te moe.... Donderdag maar weer....
Lekker nog niet, ga reizen, zuipen, feesten en slapen! Ik werd al heel jong mama en heb dit alles gemist, zo jammer.... Maar hee, zou midi niet willen missen, voor geen goud!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Daarom ook
Ik heb nog alle tijd
Maar vlg mij heeft cif het lastig met zijn 30 geworden zijn
![]()
Ik vind 30 (voor mij dan) een priiiiiima leeftijdMisschien...Straks... kweenie...
![]()
![]()
echt, wanneer mini 's middags slaapt, tuk ik ook even....quote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is ook echt killing hoor, ben blij dat ik het ergste gehad heb. Ben nog steeds moe, maar niet meer zo tot op het bot, en ook niet meer omstorterig om 8 uur in de avond. Maar heuj, je bent zwanger
Lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 20:10 schreef milka82 het volgende:
[..]
echt, wanneer mini 's middags slaapt, tuk ik ook even....
Ik snap je wel; op zichquote:Op maandag 30 juli 2012 20:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Lekker nog niet, ga reizen, zuipen, feesten en slapen! Ik werd al heel jong mama en heb dit alles gemist, zo jammer.... Maar hee, zou midi niet willen missen, voor geen goud!
Bij mij zou het wel een breekpunt zijn omdat ik zelf heel graag kinderen wil maar nu is het waarschijnlijk geen goed idee dat ik kinderen krijg omdat mijn lichaam het niet zou aankunnen, heel fijn ... woensdag en volgende week maar weer afwachtenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaan
t heeft zijn voor en zijn nadelen, al zo lang iemand hebben waar je op kan bouwen en heerlijke relatie mee hebt is ook wel fijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap je wel; op zichIk ben eik nooit uit gegaan tot mijn... 19de ofzo... En toen was ik al 2 jaar samen met cif
Ik heb al vaker gezegd dat ik het eik jammer vind dat ik zo vroeg aan de 'mannen' ging *kuch*; maar niet dat ik het nu anders wil hoor... Maar je mist wel een stuk van je jeugd als je snel 'volwassen' wordt
Ik heb geen idee of dit enigszins logisch klot sowwy![]()
Ja dan moet ik helemaal naar jou jongeuhquote:Op maandag 30 juli 2012 20:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kom maar langs dan doe ik het wel
Zeker ook truequote:Op maandag 30 juli 2012 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
t heeft zijn voor en zijn nadelen, al zo lang iemand hebben waar je op kan bouwen en heerlijke relatie mee hebt is ook wel fijn
Ja dat schiet niet op hequote:Op maandag 30 juli 2012 20:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dan moet ik helemaal naar jou jongeuh
Ja met de bus naar jou duurt ook ffquote:
Ik dacht er net aan ja, hoe het voor jou isquote:Op maandag 30 juli 2012 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mij zou het wel een breekpunt zijn omdat ik zelf heel graag kinderen wil maar nu is het waarschijnlijk geen goed idee dat ik kinderen krijg omdat mijn lichaam het niet zou aankunnen, heel fijn ... woensdag en volgende week maar weer afwachten
Juh want uiteindelijk heb je al vroeg verantwoordelijkheid over iemand... Is heul anders dan dat je gewoon uitkatert tot 15u op een zondag oidquote:Op maandag 30 juli 2012 20:16 schreef milka82 het volgende:
ik ging nog steeds wel op stap, midi was 3 maanden en toen ging ik voor het eerst weer, maar toch, dat onbezorgde, tot in de middag liggen uitkateren, we zien wel waar het schip strand, ja, dat heb ik niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |