I know. Maar ik deed dat wel.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je twaalf bent moet je nog niet nadenken over babynamen
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef milka82 het volgende:
Hahahaha,mijn eerste naam topic,reden om weer te janken......
quote:
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NopeWant wij zijn niet getrouwd omdat we gelijk aan kinderen wilden beginnen
Dus hier is kinderen nog niet echt ter sprake gekomen.
Tegen anderen heb je het over Streepselquote:Op maandag 30 juli 2012 19:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik noem mijn kat altijd schuifeensopdikke
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar zou voor mij toch wel een breekpunt zijn als iemand echt geen kinderen zou willen en daarom wel iets om te bespreken voor we naar het stadhuis gaan
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wildequote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zeer 'tegen' kinderen. Ik zeg ook niet dat ik nooit kinderen wil. Ik zie het gewoon niet in nu en de komende 2 jaar gebeuren
Nee ik zeg nooit nooit; want je weet het niet natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 19:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Aaah excuus, ik dacht dat je ze helemaal niet wilde
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekkerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tegen anderen heb je het over Streepsel
Ik snapquote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij heet Streepsel McSnauw maar dat bekt niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |