Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Peerijsje het volgende:
Waarom wordt dit topic constant dicht gegooid?
10equote:
Dat lijkt zo door de auto-updatesquote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Vorige topic ging dicht na 2 pagina's?
Zou mooi zijn, misschien worden ze dan een beetje wakker. Voor je het weet zijn ze na deze wedstrijd 'tevreden' met de overwinningquote:
Drink je ook al bier?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had tijd om wat koffie te halen![]()
Jamie Dwyerquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de Cristiano Ronaldo van de hockeywereld? Bestaat er een Cristiano Ronaldo in de hockeywereld?
Dat was Teun de Nooijer ooit.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de Cristiano Ronaldo van de hockeywereld? Bestaat er een Cristiano Ronaldo in de hockeywereld?
In welk opzicht, als mooiboy? Als grootverdiener?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
taeke taekemaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
qua spel of qua mooiboy?quote:
Iemand die er een show van maakt met tricks enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
In welk opzicht, als mooiboy? Als grootverdiener?
Tijd staat toch stilquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef chufi het volgende:
Er wordt wel gelijk stil gelegd... liggende speler op het veld is ook gevaarlijk lijkt me
quote:
Qua snelheid in acties. Mooiboy niet zozeer nee.quote:
Bakker of Verga dan denk ik?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Qua snelheid in acties. Mooiboy niet zozeer nee.
en gaat ook nog een SC opleverenquote:
Als het terecht is behoudt je hem.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze hadden die Video toch al gebruikt
dacht dat je er maar 1 per wedstrijd mocht...
Als correct is hou je de video.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Als je het goed hebt behoudt je het recht.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef AldoTheApache het volgende:
De videoref moet echt iets anders gezien hebben, want de shoot was duidelijk. Zal wel terechte beslissing zijn.quote:
Niet perse. Als er vooraf al iets gebeurd is moet het spel dan stil gelegd worden al.quote:
Kunstgras is nat gemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef henkde_j het volgende:
Brandt dat niet fucking hard als je zo glijdt over dat kunstgras?
Nee, niet als het fatsoenlijk nat gemaakt is.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef henkde_j het volgende:
Nat kan ook schurenquote:
Waterveld waar veel gesproeid is niet. Waterveld waar niet gesproeid is deels. Kunstgras nog veel erger, ligt dan vooral aan de prijs van het veld. Hoe goedkoper hoe erger je verwondingen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef henkde_j het volgende:
Weet niet bij het hockey. Weet nog wel dat Johan Neeskens door zijn vele tackles destijds steeds met brandwonden van het veld afkwam in Amerika.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef henkde_j het volgende:
Ach, dat gun ik hem ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Peerijsje het volgende:
Sjaak bijna coach van India geweest, jammer dat het niet is gelukt.
En natuurlijk de hoeveelheid zand die erop gestrooid is, op een kunstgrasveld... soms net schuurpapierquote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Brembo het volgende:
[..]
Waterveld waar veel gesproeid is niet. Waterveld waar niet gesproeid is deels. Kunstgras nog veel erger, ligt dan vooral aan de prijs van het veld. Hoe goedkoper hoe erger je verwondingen.
Klopt dat was het voor vandaag, naja morgen weer wat nederlanders te zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja idd. Ook niet bij het zwemmen straks.
Tennis, Wozniackiquote:
Voetbal op kunstgras was ook nooit wat voor mijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet niet bij het hockey. Weet nog wel dat Johan Neeskens door zijn vele tackles destijds steeds met brandwonden van het veld afkwam in Amerika.
Gelukkig was de eerste wedstrijd niet tegen een topland.
Brinkman....held....
Nou ja, meer dat we dan niet naar hem hoefden te kijken en luisteren.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, dat gun ik hem ook niet.
Zonder sarcasme.
Mooie vent die denkt wat ie zegt en andersom. Schijt aan de bobo's en authoritaire coaches.quote:
Dat snapte ik alquote:Op maandag 30 juli 2012 18:32 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Nou ja, meer dat we dan niet naar hem hoefden te kijken en luisteren.
Op een waterveld zit geen zand, alleen water waardoor het mits goed gesproeid goed glijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Guard het volgende:
[..]
En natuurlijk de hoeveelheid zand die erop gestrooid is, op een kunstgrasveld... soms net schuurpapier
Oke, just checking.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat snapte ik al
Maar dat zou natuurlijke een echte baan zijn geweest. Daarom beter iemand anders.
Precies. Maar zo'n wijsneus als Lammers is ook niet allesquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Oke, just checking.![]()
Dat moeten we voor India ook niet willen met zijn allen.
Laten we 't hopen en ze bakken er al niks van deze os en met 't ek ook al niks. Het is niet veel met die duitsers, je bent ze liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verslagen door de Belgen
Nieuw dieptepunt?
Jawel...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ben je niet zenuwachtig als belg zijnde?
Zolang het nodig is natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:24 schreef Drassss het volgende:
Nu de vraag hoelang Belgie dit aanvallende spel/druk zetten.. kan volhouden.
Ja en nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef Beregd het volgende:
ik ben belg en ken niks van hockey. Doen de Neerlandse mannen mee en maken die een beetje kans?
Nederland in andere poule, tegenwoordig outsider voor medaille. Helaas.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef Beregd het volgende:
ik ben belg en ken niks van hockey. Doen de Neerlandse mannen mee en maken die een beetje kans?
Ja Nederland doet mee en maakt normaal gesproken net wat meer kans op een medaille als België, maar als de Belgen zo goed blijven spelen, is de kans even groot.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef Beregd het volgende:
Huh? Dezelfde poule toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nederland in andere poule, tegenwoordig outsider voor medaille. Helaas.
WTFquote:Hockeyer Freixa breekt arm
Toegevoegd: maandag 30 jul 2012, 22:24
De Spaanse hockeyers moeten het de rest van het olympisch toernooi doen zonder Santi Freixa.
De vedette blijkt in de wedstrijd tegen Pakistan (1-1) zijn linkeronderarm te hebben gebroken. Freixa, die na de zomer weer bij Amsterdam aan de slag gaat, kreeg een tik op de arm. Hij speelde het duel nog wel uit.
Ja dé sterquote:Op maandag 30 juli 2012 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
The fuck...
Beste speler van Spanje toch?
ik heb geen drop en nu wel zin in natuurlijkquote:
haha, na deze zak heb ik ook niks meerquote:Op maandag 30 juli 2012 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
ik heb geen drop en nu wel zin in natuurlijk
Je lijkt me vader.... Zelfde opmerkingquote:
Is helaas al vaak mis gegaan..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:32 schreef Szura het volgende:
Dit gaat nog echt een keer goed mis, met die hockeyballen
Ja Klaver, maar ik doel op nog iets ergersquote:
Ben al regelmatig met een bebloede hockeyer richting ziekenhuis kunnen gaan ja...quote:
Volgens mij weten profs ze wel te ontwijken en komen er ook minder mongolische ballen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, wel op amateur niveau.
Ook de hartstreek hoor je wel eens...
Ken het, vaak genoeg gezien helaas.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben al regelmatig met een bebloede hockeyer richting ziekenhuis kunnen gaan ja...
Deflection kun je niets aan doen, welk niveau dan ookquote:Op maandag 30 juli 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij weten profs ze wel te ontwijken en komen er ook minder mongolische ballen.
Zeker door die lopme meiden die er niks van konden? dat heb ik ook vaak genoeg gehad...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op school vroeger eens een stick tegen me neus gekregen.
Hoezo vreemd?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een vreemde sport Hockey, maar het is wel leuk om naar te kijken..
Of moderne vijfkampquote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo vreemd?
Gaelic football das vreemd
Die kerel is het gewoon om voetbalcommentaar te geven....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:44 schreef Drassss het volgende:
Belgische commentaar weet niks van hockey, zijn co gelukkig wel
Valt nog mee dat ie nog geen buitenspel heeft geconstateerdquote:Op maandag 30 juli 2012 22:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kerel is het gewoon om voetbalcommentaar te geven....
Dat duurt nog wel even: Belgisch ijshockeyteam op de spelen....quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ze ijshockey spelen... hoe vaak die mannen uitgegleden zijn...
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke buurland supporter jullie? Zuiderburen of oosterburen
Ik heb er nog nooit in m'n leven over gedacht om voor Duitsland te juichen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke buurland supporter jullie? Zuiderburen of oosterburen
Amai, ge zijt unne rappe.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
He We krijgen nog een België - Nederland als ik het goed begrijp?
Zelfs niet voor Steffi?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit in m'n leven over gedacht om voor Duitsland te juichen.
Individuele Duitse sporters wel (Schumacher, Ullrich bijvoorbeeld), maar een Duits team niet.quote:
Duits Davis Cup team?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Individuele Duitse sporters wel (Schumacher, Ullrich bijvoorbeeld), maar een Duits team niet.
En Friesingerquote:Op maandag 30 juli 2012 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Individuele Duitse sporters wel (Schumacher, Ullrich bijvoorbeeld), maar een Duits team niet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Pechstein.
Maar goed, laten we het enigszins ontopic houden.
Nee, gewoon een puntquote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
een puntje zou leuk zijn tegen Duitsland...
Of spreken ze niet over ''een puntje'' in het Hockey.
Allemaal verwachte uitslagen op SPA-PAK naquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Nober het volgende:
Groep A
Australië 6-0 Zuid-Afrika
Spanje 1-1 Pakistan
Groot-Brittannië 4-1 Argentinië
Groep B
Zuid-Korea 2-0 Nieuw-Zeeland
Nederland 3-2 India
Duitsland 1-1 België (ruststand)
Australië favoriet? GBr verrast?
Gewoon eerste en tweede in de groep, Nederland en België, zowel bij de vrouwen als mannen. Tevens de finale dus nog 3 keer tegen elkaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
een puntje zou leuk zijn tegen Duitsland...
Of spreken ze niet over ''een puntje'' in het Hockey.
Nee de echte uitslagen volgens de officiële site.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Allemaal verwachte uitslagen op SPA-PAK na
Dan vreet ik het tapijt hier opquote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon eerste en tweede in de groep, Nederland en België, zowel bij de vrouwen als mannen. Tevens de finale dus nog 3 keer tegen elkaar.
das pas een echte Belg. Een Belg krijg je niet zomaar plat.quote:
die ene had een groene kaart gekregen, maar normaal is hij al terug.quote:
Alleen als je rood krijgtquote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef sausagin het volgende:
Bij Hockey ben je niet voor een hele match eruit?
Omdat het kan...quote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom word er zoveel gewisseld in het hockey??
Omdat je onbeperkt mag wisselen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom word er zoveel gewisseld in het hockey??
Ze kunnen bij het voetbal nog eens wat leren van het hockey, geen buitenspel meer, videoref om maar eens wat te noemenquote:Op maandag 30 juli 2012 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zie het al voor me in het voetbal.
hele middenveld wisselen
dat videoref zou een goed idee zijn. maar dat buitenspelquote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze kunnen bij het voetbal nog eens wat leren van het hockey, geen buitenspel meer, videoref om maar eens wat te noemen
Schwalbes, kleinzerigheidquote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze kunnen bij het voetbal nog eens wat leren van het hockey, geen buitenspel meer, videoref om maar eens wat te noemen
Veel minder onzuivere speeltijd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Och als er altijd zoveel discussie over is is afschaffen zo slecht nog niet, plus veld wordt veel groterquote:Op maandag 30 juli 2012 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dat videoref zou een goed idee zijn. maar dat buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |