quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat die neger de hele tijd te hijgen en te bukken, slappe vent zeg tering.
2de.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef marcodej het volgende:
Eerste echte gemiste medaillekans voor Nederland.
Makkelijk gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Montov het volgende:
Met lege handen weer terug. Jammer. Hij had de eerdere partijen eerder moeten beslissen om energie over te houden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat die neger de hele tijd te hijgen en te bukken, slappe vent zeg tering.
Plus die belachelijk korte pauze tussen de laatste twee wedstrijden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
Compleet leeg. Eerst 5 minuten tegen Medonca, daarna 7 minuten met Legrand en vervolgens 8 minuten met Nakaya, dat breekt je gewoon op in zo'n toernooi.
Ah, de verzuurde reacties bij geen medaille zijn er gelijk weerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Guillaume kan op een goede dag iedereen gooien, maar heeft een zeer zware loting. Willeboordse moet zich richten op brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Zonde.
Gevochten voor wat hij waard was, na die partij tegen de Fransman dacht ik dat het zijn toernooi zou worden. Maar hij was daarna leeg... Jammer!
Nee. Dat kon gewoon zilver worden, zeker als je tegen een uitmuntend Australie zwemt.quote:
Ga toch fietsen (pun intended), hij was gewoon niet goed genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed toernooi van Dex. Hij heeft gewoon pech gehad dat hij achterin het schema zat.
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlanderquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft het weinig mee te maken. Hij had al twee loodzware partijen ervoor. Zoiets breekt je op. Die partij tegen Legrand heeft er ook echt ingehakt. Dit soort partijen kan je je echt niet veroorloven wil je voor goud gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik maar 2 wedstrijden van hem gezien. Maar is hij conditioneel niet sterk genoeg? Tegen die Japanner was hij ook al te langzaam iedere keer.
Bullshit.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga toch fietsen (pun intended), hij was gewoon niet goed genoeg
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweestquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Mannen hockey, hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy
Dit keer ben ik er wel mee eens hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Fok-it het volgende:
En iedereen gelijk maar weer redenen verzinnen
100% waarheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Mannen hockey, hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy
Typisch is geen negerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlander
Typisch
Inderdaad. Hij heeft gefaald en het is de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Fok-it het volgende:
En iedereen gelijk maar weer redenen verzinnen
Dat was net als Vos 50% kans op goud. Dat dat 1 keer goud en 1 keer zilver oplevert, is op zich een prima resultaat.quote:
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, de verzuurde reacties bij geen medaille zijn er gelijk weer
Vrouwenhockey is wel leuk jaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweest
Hij verloor terecht die halve finale, maar probeer maar eens vrijwel direct te beginnen aan zo'n finale. Lichaam moet herstellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat had goud moeten zijn, maar Dekker heeft haar race verprutst.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Dat kon gewoon zilver worden, zeker als je tegen een uitmuntend Australie zwemt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweest
Grappig man, ik lach mij de teringquote:
Laatste twee partijen was hij gewoon niet de betere partij, dan ben je niet goed genoeg.quote:
Is ook de charme van de sport denk ik zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef lordteddybeer het volgende:
(Halve) Finales moeten gewoon een dag later, krijg je denk ik ook mooier judo van
Je loopt hier met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarBikkelen of oprotten.
ttquote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop hier.
Ja, en als hij zich net zo had gedragen, maar een medaille had gepakt, was je er niet oevr begonnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarBikkelen of oprotten.
Nu ben ik dus weer te positiefquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flikker op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, ga ergens ander stemming maken mafkees.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlander
Typisch
Grol.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er meer Nederlandse kanshebbers tijdens de Olypische spelen bij Judo?
Nogmaals, bullshit. Halve finale heeft hij terecht verloren. Partij om brons was een lost cause.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laatste twee partijen was hij gewoon niet de betere partij, dan ben je niet goed genoeg.
Ja. Henkie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Dex heeft hele lange partijen ervoor gejudoot.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef golfer het volgende:
Met name z'n conditie viel mij erg tegen.
Zeker in vergelijking met z'n tegenstanders.
Die leken allemaal stukken fitter dan Dex.
Zeker, Henk Grol gaat voor goud, Elisabeth Willeboordse morgen is een outsider.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat had goud moeten zijn, maar Dekker heeft haar race verprutst.
vrouwen niet meer?quote:
Wat nee?quote:
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het judo nu niet per se beter vind geworden met de nieuwe regels omtrent alle technieken...
Er is nu echt geen variatie meer en er wordt amper gescoord in partijen. Tuurlijk moet het zonder techniek naar de grond gaan en het 'hangen' in de pakking bestraft worden, maar er wordt alleen maar defensief gejudo'ed veelal.
En dan krijg je van die idioterie dat actieve mensen met 'verkeerde' techniek nog eerder straffen krijgen dan non-stop wegstappende judoka's, beetje scheef op momenten...
Sorry dat ik de waarheid spreekquote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, ga ergens ander stemming maken mafkees.
Bosch en Grol vooral. G. Elmont en Willeboordse outsiders.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Bosch vergetenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker, Henk Grol gaat voor goud, Elisabeth Willeboordse morgen is een outsider.
Hij moest vaak ook die golden score he. Dat kost veel energie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Hij had gewoon niet een goeie conditie, al zijn tegenstanders konden het volhouden maar hij lag bijna aan de beademing
quote:
Zeker twee keer terecht verloren, maar je kunt je vraagtekens bij het systeem zetten. De verliezend halve finalist is in het nadeel ten opzichte van de verliezend kwartfinalist. Vind ik erg vreemd/quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef muzas het volgende:
Had ie maar beter moeten Judo'en...
In mijn ogen 2x terecht verloren. Hij trok het fysiek gewoon niet.
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nogmaals, bullshit. Halve finale heeft hij terecht verloren. Partij om brons was een lost cause.
Irakli Tsirekidze die zo olympisch goud won vier jaar geleden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.
Daarvoor kon hij het niet bijhouden, handen om de knieen en huilenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij moest vaak ook die golden score he. Dat kost veel energie.
Kan je dan als 32'er nog mee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.
Is geen schande om niet goed genoeg te zijn, er zijn geen 20 winnaars, beter trainen en over 4 jaar terugkomen
Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker twee keer terecht verloren, maar je kunt je vraagtekens bij het systeem zetten. De verliezend halve finalist is in het nadeel ten opzichte van de verliezend kwartfinalist. Vind ik erg vreemd/
Kan ik niet inschatten, Grol en Willeboordse wel. Dus niets vergeten.quote:
Goed argument hoor, durven wedden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.
Is geen schande om niet goed genoeg te zijn, er zijn geen 20 winnaars, beter trainen en over 4 jaar terugkomen
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.quote:
maakt zij een kans op een medaille?quote:
als,als,als...hij zou met zo'n conditie never een medaille kunnen pakken. We praten hier over topsport, beoefen dat dan ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en als hij zich net zo had gedragen, maar een medaille had gepakt, was je er niet oevr begonnen.
Viel ook wel mee. Heeft het gewoon goed gedaan, jammer dat hij dat laatste potje alweer zo snel moest.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor kon hij het niet bijhouden, handen om de knieen en huilen
En die partij gewonnen. Werkt zeker mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Die kwartfinalist heeft nog een herkansing tussendoor moeten judoën.
Bosch is gewoon 2e favoriet voor goud. Willeboordse mag zich richten op brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik niet inschatten, Grol en Willeboordse wel. Dus niets vergeten.
Door Dekker was de race al verloren. Het is dat die laatste zo ziekelijk hard zwom.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.
Kun je daar 'gewoon' bijzetten, maar als ik net zeg dat ik het niet in kan schatten, weet ik dat niet he. Willeboordse is outsider, kan op een goede dag meedoen om de titel.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Bosch is gewoon 2e favoriet voor goud. Willeboordse mag zich richten op brons.
Redelijk, dus niet op haar top, dus niet goed genoeg, dus verprutst.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.
Dekker zwom naar haar vermogen. Ze had graag wat harder gezwommen, maar het zat er niet in.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door Dekker was de race al verloren. Het is dat die laatste zo ziekelijk hard zwom.
Mensen die eens in de 4 jaar sport kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt. Had het meer over de variatie en het verloop van de wedstrijden nu. De koka-straffen weg is prima ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.
Je kan wel allemaal smoesjes blijven verzinnen waardoor het niet gelukt is, het gaat enkel om resultaat. Win je niet, ben je niet goed genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Goed argument hoor, durven wedden.
Die Jap heeft ook niet zo'n zwaar toernooi moeten draaien als Dex. Dex had gewoon pech met zn loting, bijvoorbeeld al met die sterke neger in zn eerste pot.
Is in elke vechtsport zo. Is standaard, omdat de wereldranglijsten niet helemaal waterdicht zijn. Zijn ook relatief weinig toernooien in een jaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat er standaard 2 personen derde worden.
Vraagje, heb je ooit al een keer eerder judo gekeken?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal smoesjes blijven verzinnen waardoor het niet gelukt is, het gaat enkel om resultaat. Win je niet, ben je niet goed genoeg.
Vind dat altijd zo jammer, die mentaliteit. Meteen dat goedpraten. Ja, hij heeft wel verloren maar dit, en dit, en dat en zus en zo. Niks mee te maken, hij heeft verloren, de ander heeft gewonnen, dus je bent niet goed genoeg gebleken
Maar er is maar 1 olympische spelen, dus over 4 jaar pas weer kans het nog een keer te proberen, wel?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mensen die eens in de 4 jaar sport kijken.
Dex Elmont heeft al meerdere keren WK-finales gevochten en heeft loodzware wedstrijden gehad vandaag. En gaat iedereen die om 16:45 uur inschakelt voor het eerst vandaag janken dat hij geen conditie heeft en niet een winnaar kan zijn, lol.De nr. 1 van de wereld op de ranglijst verloor ook 'gewoon' z'n halve finale, de top van de wereld kan op een dag allemaal van elkaar winnen / verliezen.
Mag zo zijn, maar op de OS vind ik dat niet horen. Wat ze in hun eigen wereldje doen moeten ze zelf weten.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is in elke vechtsport zo. Is standaard, omdat de wereldranglijsten niet helemaal waterdicht zijn. Zijn ook relatief weinig toernooien in een jaar.
Waarom kan het niet ergens aan liggen? Hij is op waarde geklopt door die Jap, maar dat kan best oorzaken hebben. Waarom moet je daar blind voor willen zijn?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal smoesjes blijven verzinnen waardoor het niet gelukt is, het gaat enkel om resultaat. Win je niet, ben je niet goed genoeg.
Vind dat altijd zo jammer, die mentaliteit. Meteen dat goedpraten. Ja, hij heeft wel verloren maar dit, en dit, en dat en zus en zo. Niks mee te maken, hij heeft verloren, de ander heeft gewonnen, dus je bent niet goed genoeg gebleken
Neuh, volgend jaar is het weer WK. Benieuwd of je het dan ook volgt.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 olympische spelen, dus over 4 jaar pas weer kans het nog een keer te proberen, wel?
Ja. Hoe is dat relevant? Geldt voor elke sport, als je niet wint, moet het beter. Zo simpel is het, verlies je, ben je niet goed genoeg. De schuld aan allerlei omstandigheden geven, dat vind ik geen sportersmentaliteitquote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vraagje, heb je ooit al een keer eerder judo gekeken?
Resultaat is niet heilig. Makkelijk gedacht om hem af te maken op die laatste pot. Iedere gek zag dat hij er compleet doorheen zat en niet de energie had om scherp genoeg te zijn op z'n pakking.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit dus, niks geen medelijden met die vent. Topsport is een harde wereld en Dex faalde gewoon hard.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je niet goed genoeg dat klopt, het resultaat is er niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar wat jij vindt boeit niemand natuurlijk binnen de sportwereld. Er horen gewoon eigen regels bij elke sport en die moeten niet opeens veranderd te worden omdat jij dat vindt.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mag zo zijn, maar op de OS vind ik dat niet horen. Wat ze in hun eigen wereldje doen moeten ze zelf weten.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dus, niks geen medelijden met die vent. Topsport is een harde wereld en Dex faalde gewoon hard.
Vind het altijd zo jammer, die zwart/wit-blik. Ja hij was in die laatste wedstrijd niet goed genoeg, maar dat ligt aan het schema waarin hij geen tijd heeft om te herstellen van een halve finale. Dat is gewoon onzinnig. Dat niet meewegen getuigt van totaal gebrek aan inzicht in hoe zwaar topsport is.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan volg ik het niet, dan hoor ik alleen ergens de uitslag, en dan denk ik goed gedaan, of volgende keer beter. Neemt niet weg dat WK niet de OS is, dit is toch speciaal.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neuh, volgend jaar is het weer WK. Benieuwd of je het dan ook volgt.
Dus als je tegen iemand moet die al een paar uur rust heeft gehad en jij niet dan maakt dan niet uit??quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Hoe is dat relevant? Geldt voor elke sport, als je niet wint, moet het beter. Zo simpel is het, verlies je, ben je niet goed genoeg. De schuld aan allerlei omstandigheden geven, dat vind ik geen sportersmentaliteit
We zeggen hier dat hij op waarde geklopt is, maar best lastige omstandigheden had. Wat teh fuck is daar nou zo gek aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Hoe is dat relevant? Geldt voor elke sport, als je niet wint, moet het beter. Zo simpel is het, verlies je, ben je niet goed genoeg. De schuld aan allerlei omstandigheden geven, dat vind ik geen sportersmentaliteit
Dat is heel relevant, omdat je dan wat meer finesse met de sport hebt. Nakaya was gewoon beter, daar ben ik het absoluut mee eens, maar tegen Sainjargal heeft hij door de korte tijd gewoon geen reële kans gehad. Dat was op voorhand al gedaan, niet omdat hij minder is.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook niet hoe zo'n toernooi in elkaar zit voor judoka's.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan volg ik het niet, dan hoor ik alleen ergens de uitslag, en dan denk ik goed gedaan, of volgende keer beter. Neemt niet weg dat WK niet de OS is, dit is toch speciaal.
En als er een sport komt waarbij het de regel is dat de top 3 allemaal goud krijgt, dan is dat verder ook prima? Ik vind het iig nergens op slaan en het niet bij de OS horen, maar dat is idd 'slechts' mijn mening.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag jij vinden, maar wat jij vindt boeit niemand natuurlijk binnen de sportwereld. Er horen gewoon eigen regels bij elke sport en die moeten niet opeens veranderd te worden omdat jij dat vindt.
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Cpt.Awesome het volgende:
Legrand zo wel met een medaille natuurlijk.
Tataa... Over relevantie gesprokenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan volg ik het niet, dan hoor ik alleen ergens de uitslag, en dan denk ik goed gedaan, of volgende keer beter. Neemt niet weg dat WK niet de OS is, dit is toch speciaal.
Ik dacht dat Wang 'm wel zou pakken.quote:
Ik maak hem niet af, ik stel enkel vast dat hij niet goed genoeg was. Niet alleen op de laatste pot, maar ook die daarvoor, en die daarvoor was hij maar nét goed genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Resultaat is niet heilig. Makkelijk gedacht om hem af te maken op die laatste pot. Iedere gek zag dat hij er compleet doorheen zat en niet de energie had om scherp genoeg te zijn op z'n pakking.
Heeft ook te maken met het systeem van de OS, waar de finales na elkaar worden gejudood, terwijl op andere toernooien eerst het andere gewicht wordt afgemaakt met een medailleceremonie er tussendoor, waardoor je zo een goede 20 minuten verder bent.
Nja je doet je best maar om hem af te maken
Wat is je conclusie dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Twee verliezend kwartfinalisten die brons pakken. Lijkt me nuff said, eigenlijk.
Jawel joh, dan ben je een loser. Maar je mag aan de andere kant je kop ook niet boven het maaiveld uitsteken. Goeie mentaliteit hierquote:Op maandag 30 juli 2012 17:13 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]![]()
Vijfde op de spelen is wmb niet hard falen.
Dat klopt, maar wat is dan je punt?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 olympische spelen, dus over 4 jaar pas weer kans het nog een keer te proberen, wel?
Wat is dat voor een non-argument. Dit is wereldtop. Die Jap was toch ook maar nét goed genoeg volgens jou, omdat je alleen maar naar de uitslag kijkt?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak hem niet af, ik stel enkel vast dat hij niet goed genoeg was. Niet alleen op de laatste pot, maar ook die daarvoor, en die daarvoor was hij maar nét goed genoeg.
Dat de verliezende kwartfinalisten in het voordeel zijn omdat ze langer kunnen rusten. Is niet eerlijk.quote:
Wat ben je ook een troll zeg jijquote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel joh, dan ben je een loser. Maar je mag aan de andere kant je kop ook niet boven het maaiveld uitsteken. Goeie mentaliteit hier
Helemaal niets. En ik zeg dat hij gewoon niet goed genoeg was voor een medaille, wat is daar zo gek aan?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We zeggen hier dat hij op waarde geklopt is, maar best lastige omstandigheden had. Wat teh fuck is daar nou zo gek aan?
Dat zij in het voordeel zijn ten opzichte van de verliezend halve finalisten. Maar dat had je zelf ook wel eruit kunnen halen, niet?quote:
Tja, zoals ik zei is dat gewoonlijk minder het geval. Maar omdat hier de bronzen medaille partijen na elkaar zijn, zonder finales en medailleceremonie ertussen, is het een stuk zwaarder voor de verliezend halve finalisten inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef captaintokyo het volgende:
[..]
Dat de verliezende kwartfinalisten in het voordeel zijn omdat ze langer kunnen rusten. Is niet eerlijk.
Ze is geen troll, ze stelt zich terecht vragen bij die Nederlandse kuthouding waarin je constant wordt neergesabeld behalve als je wint.quote:
Nee, ik snap niet hoe een WK in elkaar zit, wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:14 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook niet hoe zo'n toernooi in elkaar zit voor judoka's.
Oh jaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pavia en Malloy pakten ook brons, dus het is 2-2.
Zo is dat toch in Nederland/FOK!. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:
Ik doel niet alleen op die postquote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo is dat toch in Nederland/FOK!. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Win je geen goud, dan ben je een loser.
Doe dan niet zo krampachtig over mentaliteit dit en mentaliteit dat. Je snapt er geen moer van en gaat ff lekker op z'n Hollands oordelen. Als je niet begrijpt dat die nederlaag tegen die Mongoliër eigenlijk niets met kwaliteit te maken heeft, houdt het een eind op.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helemaal niets. En ik zeg dat hij gewoon niet goed genoeg was voor een medaille, wat is daar zo gek aan?
Dat jij Dex hier afmaakt op een enkele keer judo kijken, zonder dat je weet wat die gozer in andere toernooien (met een iets andere opzet) presteert.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe een WK in elkaar zit, wat heeft dat ermee te maken?
Ik steun DeLuna. Net als met de 4x100zwemmen, prima prestatie. Iets minder dan gehooopt, maar zeker niet slecht. En al die Nederlanders die dat team dan neersabelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze is geen troll, ze stelt zich terecht vragen bij die Nederlandse kuthouding waarin je constant wordt neergesabeld behalve als je wint.
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op die posten dit is de troll als in de goede zin van het woord
![]()
Oh.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Humoristisch, sarcastisch, uitlokkend.
Klopt. Als je geen goud wint kun je net zo goed niet gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo is dat toch in Nederland/FOK!. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Win je geen goud, dan ben je een loser.
Waar heb ik dat in vredesnaam gezegd? Rode lap hier, een kritisch geluid, dat blijkt maar weer. Ik heb niet eens kritiek, hij heeft het goed gedaan. 5de is ook goed. Maar hij was niet goed genoeg voor een medaille.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:17 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat is dan je punt?
Dat stellig doen dat het een 'loser' is en als mensen dan een onderbouwde mening geven dan zijn dat altijd 'excuses', zo'n debiele manier van discussieren.
En dan ervan uitgaan dat die Japanner 'sowieso wel gewoon had', op basis waarvan dan? Z'n frisse kop in de halve finale? Dat kwam nu juist door z'n makkelijkere partijen daarvoor...
Maar nee, zo ergens over nadenken is 'zwak' en Elmont een prutser die nooit een winnaar is, nee tuurlijk joh. Lekker ongenuanceerd en 'stoer' als tekst, ook goed...
Gesink was één van de beste renners van het jaar maar in de Tour bakt hij er niks van, dan maken we hem toch ook terecht af.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Dat jij Dex hier afmaakt op een enkele keer judo kijken, zonder dat je weet wat die gozer in andere toernooien (met een iets andere opzet) presteert.
Dan had je ook wel geweten dat de opzet daar anders is, met meerdere gewichtsklasses op 1 dag en dus meer rust.
Moet je wel de toekomst kunnen voorspellen. Mja, da's allemaal nep dus dat kan ook niet. Moeilijke situatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Als je geen goud wint kun je net zo goed niet gaan.
Zit via nos.nl te kijken en die zenden hockey uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Maar wel leuk al die zeer tijdelijke aandacht voor judo als er een Nederlander meedoet en daarna wordt er niet meer gekeken naar de finale bij de vrouwen nu en straks de finale bij de mannen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gesink was één van de beste renners van het jaar maar in de Tour bakt hij er niks van, dan maken we hem toch ook terecht af.
Zo gaat dat. Maar judo is niet zo geweldig vandaag. Veel vlaggetjes en rolletjes. Weinige spetterende ippons.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Maar wel leuk al die zeer tijdelijke aandacht voor judo als er een Nederlander meedoet en daarna wordt er niet meer gekeken naar de finale bij de vrouwen nu en straks de finale bij de mannen?
Nogmaals, ik maak hem helemaal niet af. Hij is enkel niet goed genoeg op deze Spelen. Waarom mag je dat hier niet zeggen, zonder dat iedereen gaat huilen?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:19 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Dat jij Dex hier afmaakt op een enkele keer judo kijken, zonder dat je weet wat die gozer in andere toernooien (met een iets andere opzet) presteert.
Dan had je ook wel geweten dat de opzet daar anders is, met meerdere gewichtsklasses op 1 dag en dus meer rust.
Stream Judo zenden ze ook uit.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zit via nos.nl te kijken en die zenden hockey uit.
Die vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gesink was één van de beste renners van het jaar maar in de Tour bakt hij er niks van, dan maken we hem toch ook terecht af.
Voor de zwemsters zaterdag niet hoor..quote:Op maandag 30 juli 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook wel 'apart', in de rest van de topsport zien wij (als toeschouwers) meestal de 2e plek als slecht in .. of je nu 2e of 14e word, ja er zit wel verschil in maar je bent nog steeds een verliezer.. Maar op de olympische spelen is 2e of 3e wel goed
Kritisch geluid mag niet van de meeste hier als je 'hun' sport niet 24/7 volgt of als het Nederlanders betreft inderdaad. Gaat al sinds de 1ste dag zoquote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar heb ik dat in vredesnaam gezegd? Rode lap hier, een kritisch geluid, dat blijkt maar weer. Ik heb niet eens kritiek, hij heeft het goed gedaan. 5de is ook goed. Maar hij was niet goed genoeg voor een medaille.
Daarmee zeg ik niet dat het een prutser is die nooit een winnaar is, dat maak je er zelf van, helemaal zwart is namelijk veel makkelijker denken dan grijs
Ja, je bent een verliezer dan, maar mensen doen dan net alsof je er helemaal niks voor gedaan hebt.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het is ook wel 'apart', in de rest van de topsport zien wij (als toeschouwers) meestal de 2e plek als slecht in .. of je nu 2e of 14e word, ja er zit wel verschil in maar je bent nog steeds een verliezer.. Maar op de olympische spelen is 2e of 3e wel goed
Vond ik gister ook te gek voor woorden, zitten we naar een of andere kwalificatie van beachvolleybal ofzo te kijken, terwijl er verdomme finales zijn om het goudquote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef golfer het volgende:
Verwachtingspatroon.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
Het heeft niks te maken met wel of niet goed genoeg zijn hier. Iedereen ziet dat hij vandaag absoluut de klasse had om een medaille te pakken, echter door omstandigheden lukt dat niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, ik maak hem helemaal niet af. Hij is enkel niet goed genoeg op deze Spelen. Waarom mag je dat hier niet zeggen, zonder dat iedereen gaat huilen?
Iedereen dacht dat we wel ff dat goud gingen ophalenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Voor de zwemsters zaterdag niet hoor..
Klopt, maar je hebt vaak ook weinig met die mensen he.. als ze winnen is het leuk want chauvinisme, verliezen ze tja.. lekker afzeiken terwijl wij lui op de bank zitten met een zak chipsquote:Op maandag 30 juli 2012 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, je bent een verliezer dan, maar mensen doen dan net alsof je er helemaal niks voor gedaan hebt.
Oh nee, yuko wordt weggewoven.quote:
"We" winnen en "zij" verliezen. Als je dan echt een 'baas' bent zeg je ook dat "we" verloren hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat we wel ff dat goud gingen ophalen
Gezien de race vond ik het echt fantastisch dat we nog zilver haaldeRanomi Kroojkjweoijweoijwoidj-dinges..
[..]
Klopt, maar je hebt vaak ook weinig met die mensen he.. als ze winnen is het leuk want chauvinisme, verliezen ze tja.. lekker afzeiken terwijl wij lui op de bank zitten met een zak chips![]()
DSQquote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef Lann555 het volgende:
Ik keek even weg en het is voorbij? Wat is er gebeurd in deze partij?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beetje faalmanier om te winnen.. verliezen
Kan ze ook niks aan doen toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel beetje faalmanier om te winnen..
Het enige wat je kan zeggen is dat áls je die klasse hebt voor een medaille (en dat heeft hij), je die eerdere partijen eerder had af moeten kunnen maken, waardoor het conditie-element niet telt in die finalerondes.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:25 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met wel of niet goed genoeg zijn hier. Iedereen ziet dat hij vandaag absoluut de klasse had om een medaille te pakken, echter door omstandigheden lukt dat niet.
Makkelijk om te zeggen dat mensen snel op hun teentjes getrapt zijn, maar jij denkt hier wel erg makkelijk over. Judo is simpelweg een ontzettend zware sport en in korte tijd vechten op zo'n niveau is een aanslag op je conditie.
Zij winnen en zij verliezen. Dat vind ik ook zoiets raars. Zij doen al het werk, er is geen 'wij' manquote:Op maandag 30 juli 2012 17:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"We" winnen en "zij" verliezen. Als je dan echt een 'baas' bent zeg je ook dat "we" verloren hebben.
Ja klopt, ik bedoelde verliezen.quote:
Lijkt me wel. Toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef ddx het volgende:
Heb je dan nog wel zilver als je een dsq krijgt ?
Tja, dat blijft het moeilijke van een sport waarbij loting plaatsvindt he. Je kan ook zeggen dat als hij gewoon na 1 minuut op ippon had verloren van die Jap, hij een stuk fitter was geweest voor de pot om bronsquote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het enige wat je kan zeggen is dat áls je die klasse hebt voor een medaille (en dat heeft hij), je die eerdere partijen eerder had af moeten kunnen maken, waardoor het conditie-element niet telt in die finalerondes.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef ddx het volgende:
Heb je dan nog wel zilver als je een dsq krijgt ?
Maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij winnen en zij verliezen. Dat vind ik ook zoiets raars. Zij doen al het werk, er is geen 'wij' man
Natuurlijk. Je kan wel uit het toernooi worden gegooid als je jezelf of je tegenstander in gevaar brengt volgens mij.quote:
Je klinkt nu al 3 tandjes genuanceerder dan net...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar heb ik dat in vredesnaam gezegd? Rode lap hier, een kritisch geluid, dat blijkt maar weer. Ik heb niet eens kritiek, hij heeft het goed gedaan. 5de is ook goed. Maar hij was niet goed genoeg voor een medaille.
Daarmee zeg ik niet dat het een prutser is die nooit een winnaar is, dat maak je er zelf van, helemaal zwart is namelijk veel makkelijker denken dan grijs
Yah, daar erger ik me ook zo aan. Mensen die op de bank hangen achter hun tv en dan aandeel claimen in de medailles. Ik heb hier persoonlijk geen ene fuck voor gedaan, dus ik geef de sporter liever de eerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij winnen en zij verliezen. Dat vind ik ook zoiets raars. Zij doen al het werk, er is geen 'wij' man
Yah, is gewoon zilver, tenzij de Spelen andere regels hebben dan regulier judo.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. Je wordt uit de wedstrijd gediskwalificeerd, niet het toernooi.
Je betaalt wel belasting waarmee de trainingsfaciliteiten en de vergoedingen vanuit de bond gefinancierd worden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, daar erger ik me ook zo aan. Mensen die op de bank hangen achter hun tv en dan aandeel claimen in de medailles. Ik heb hier persoonlijk geen ene fuck voor gedaan, dus ik geef de sporter liever de eer
Klopt, en aan de mentaliteit die jij aan de kaak stelt, kan ik me ook ergeren.quote:
Als de scheidsrechters zo bij elkaar komen, kun je weten dat er iets gaat gebeuren.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef ddx het volgende:
Op de bbc dachten ze gewoon simpele straf trouwens, waren beetje verbaasd toen het opeens dsq was.
Daar zit wel wat in; ik betaal alleen zelden belastingquote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je betaalt wel belasting waarmee de trainingsfaciliteiten en de vergoedingen vanuit de bond gefinancierd worden.
Dat is dan een andere kwestie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in; ik betaal alleen zelden belasting
Op dat ene foutje na was ie wel beter dan Dex eigenlijk.quote:
Gebeurt vaak genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 17:34 schreef TLC het volgende:
Maar onvoorstelbaar sta je in de halve finales wordt je toch nog 5de !!!! wtf![]()
![]()
Verder ben ik het wel met je eens dat het vooral de verdienste is van hun talent en inspanningen. Maar ze gebruiken uiteraard publieke voorzieningen. Maar daarmee hoeven ze natuurlijk geen verantwoording aan het volk af te leggen. We blijven een vrij land.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:32 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in; ik betaal alleen zelden belasting
Betalen sporters ook geen belasting over prijzengeld? Dan betalen ze eigenlijk zelf voor hun voorzieningen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Verder ben ik het wel met je eens dat het vooral de verdienste is van hun talent en inspanningen. Maar ze gebruiken uiteraard publieke voorzieningen. Maar daarmee hoeven ze natuurlijk geen verantwoording aan het volk af te leggen. We blijven een vrij land.
Hebben volgens mij bijna allemaal wel een part-time baan ernaast ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Nu zal dat in de judo-sport wel meevallen. Dat is echt droog brood voor de meesten
Prijzengeld zal niet zo hoog liggen, gok ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:36 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Betalen sporters ook geen belasting over prijzengeld? Dan betalen ze eigenlijk zelf voor hun voorzieningen.
Nu zal dat in de judo-sport wel meevallen. Dat is echt droog brood voor de meesten
Ja vond het al vreemd uit zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, werd overgenomen. Yuko voor Isaev.
Bij de dames net Japans goud.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
Die Jap gaat helemaal naar de kloteO_O_
Nog steeds geen judogoud voor Japan?
Vorige pot.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
Netquote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
-57 ging net naar Japanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:38 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij is die arm van Nakaya niet goed meer. Die armklem zat toch wel enkele seconden diep en hij hing er wat raar bij toen hij vrijkwamquote:
Ik heb alleen vandaag Judo gekeken, en zag dit toch wel aankomen. Die Rus is sterkquote:
Die Jap is volgens mij ook niet de meest sportievequote:Op maandag 30 juli 2012 17:40 schreef debeterebob het volgende:
Gaat ie op hem zitten
Das toch gewoon onsportief.
Hopelijk genoeg om die Rus een full-body wax te geven. Wat een haar zit er op die man zegquote:Op maandag 30 juli 2012 17:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Prijzengeld zal niet zo hoog liggen, gok ik.
Bewust vernederen. Nergens voor nodig. Laat je tegenstander gewoon met rust, die zit hier echt niet op te wachten.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, wat aan de onsportieve kant was dat wel ja.
Inderdaad, slaat helemaal nergens op wat hij op het laatst deed. Zwaar onsportief!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bewust vernederen. Nergens voor nodig. Laat je tegenstander gewoon met rust, die zit hier echt niet op te wachten.
Derde in Rotterdam (2009) en op de Masters(2012) Masters doen top16 vd wereld meequote:Op maandag 30 juli 2012 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb alleen vandaag Judo gekeken, en zag dit toch wel aankomen. Die Rus is sterkWeet verder niet hoe hij het doet tijdens WK's ofzo.
Omstrengelde ze het been?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:11 schreef TheArt het volgende:
Ik zag nu pas waarom Caprioriu echt gediskwalificeerd was. Ze maakte een o uchi gari aan de verkeerde kant van het been. Ze deed die uchi gari buitenom en dat is verboden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:41 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hopelijk genoeg om die Rus een full-body wax te geven. Wat een haar zit er op die man zeg
Tsja geen excuusnegerin sturen is niet echt een goede jinxquote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk morgen wel succes met de andere Elmont en Willeboordse... maar het zal lastig worden denk ik
Elisabeth heeft dé loting om de halve finale te halen, als ze zelf top is. Maar daarin wacht dan waarschijnlijk Ueno en dat is een brug te ver, want de finale gaat gewoon Ueno-Emane worden. Wordt dus weer strijden om brons vrees ik. Moet ze wel zelf goed zijn natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk morgen wel succes met de andere Elmont en Willeboordse... maar het zal lastig worden denk ik
En Guillaume, maakt die nog kans op een medaille?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Elisabeth heeft dé loting om de halve finale te halen. Maar daarin wacht dan waarschijnlijk Ueno en dat is een brug te ver, want de finale gaat gewoon Ueno-Emane worden. Wordt dus weer strijden om brons vrees ik.
De -81 is een hele sterk bezette categorie. Guillaume moet echt top zijn om iets te bewerkstelligen. Eerste duel tegen Schmitt wordt gelijk een hele belangrijke. Wint hij dat, haalt hij zeker de kwartfinale en dan kan je hopen op misschien brons via de herkansingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En Guillaume, maakt die nog kans op een medaille?
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:07 schreef tompsv18 het volgende:
En Guillaume, maakt die nog kans op een medaille?
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:49 schreef Nielsch het volgende:
Ik geloof niet dat die S-Arabische een vrouw is.
Is gewoon een dik puberjoch:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:16 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig kunnen ze bij de NOS vandaag 4 keer aan Annicka vragen hoe het voelt dat zij er niet staat en Elisabeth Wllleboordse wel
quote:
Brons op het EK. Onderkant subtop in deze klasse. Heeft een goede loting in de 2e ronde, maar in 3e ronde wacht dan waarschijnlijk Nifontov en dat wordt heel lastig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef Sasman het volgende:
Joachim Bottieau is die wat waard? Of word dat een lachertje...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:14 schreef TheVulture het volgende:
TheArt, heb je die handige judosite nog waarvan je gisteren de link postte, kan hem niet zo snel meer vinden
www.ippon.org Dan op dat London logo klikken en dan kan je links naar de klasses navigerenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:14 schreef TheVulture het volgende:
TheArt, heb je die handige judosite nog waarvan je gisteren de link postte, kan hem niet zo snel meer vinden
Fransman... dus da's per definitie wel een lastige klant jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:17 schreef Marcoss het volgende:
Zag dat Elmont bij Unibet niet eens favoriet was voor de 1ste ronde, maar wel 5de staat als favoriet voor goud qua notering. Is die 1ste ronde zo lastig?
Tegen Schmitt inderdaad, nummer 7 van de wereld. Elmont staat 18e, maar dat zegt weinig want hij heeft mede door blessures amper toernooien gedraaid het afgelopen jaar. Maar Schmitt wordt zeker lastig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:17 schreef Marcoss het volgende:
Zag dat Elmont bij Unibet niet eens favoriet was voor de 1ste ronde, maar wel 5de staat als favoriet voor goud qua notering. Is die 1ste ronde zo lastig?
Schmitt is vrij goed meen ik. Ben niet zo'n goede volger dus pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:17 schreef Marcoss het volgende:
Wat een clichequote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Als ie die Fransman kan werpen zou het hem zo maar in de juiste flow kunnen brengen... maar het zal lastig worden
Ja eigenlijk welquote:
Goed man. Clichés uitbraken en er nog voor betaald krijgen ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, je bent al een betere analist dan Inge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |