quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat die neger de hele tijd te hijgen en te bukken, slappe vent zeg tering.
2de.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef marcodej het volgende:
Eerste echte gemiste medaillekans voor Nederland.
Makkelijk gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef Montov het volgende:
Met lege handen weer terug. Jammer. Hij had de eerdere partijen eerder moeten beslissen om energie over te houden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wat staat die neger de hele tijd te hijgen en te bukken, slappe vent zeg tering.
Plus die belachelijk korte pauze tussen de laatste twee wedstrijden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef TheArt het volgende:
Compleet leeg. Eerst 5 minuten tegen Medonca, daarna 7 minuten met Legrand en vervolgens 8 minuten met Nakaya, dat breekt je gewoon op in zo'n toernooi.
Ah, de verzuurde reacties bij geen medaille zijn er gelijk weerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Guillaume kan op een goede dag iedereen gooien, maar heeft een zeer zware loting. Willeboordse moet zich richten op brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Zonde.
Gevochten voor wat hij waard was, na die partij tegen de Fransman dacht ik dat het zijn toernooi zou worden. Maar hij was daarna leeg... Jammer!
Nee. Dat kon gewoon zilver worden, zeker als je tegen een uitmuntend Australie zwemt.quote:
Ga toch fietsen (pun intended), hij was gewoon niet goed genoegquote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed toernooi van Dex. Hij heeft gewoon pech gehad dat hij achterin het schema zat.
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlanderquote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft het weinig mee te maken. Hij had al twee loodzware partijen ervoor. Zoiets breekt je op. Die partij tegen Legrand heeft er ook echt ingehakt. Dit soort partijen kan je je echt niet veroorloven wil je voor goud gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Nou heb ik maar 2 wedstrijden van hem gezien. Maar is hij conditioneel niet sterk genoeg? Tegen die Japanner was hij ook al te langzaam iedere keer.
Bullshit.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga toch fietsen (pun intended), hij was gewoon niet goed genoeg
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweestquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Mannen hockey, hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy
Dit keer ben ik er wel mee eens hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Fok-it het volgende:
En iedereen gelijk maar weer redenen verzinnen
100% waarheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
Mannen hockey, hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy
Typisch is geen negerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlander
Typisch
Inderdaad. Hij heeft gefaald en het is de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Fok-it het volgende:
En iedereen gelijk maar weer redenen verzinnen
Dat was net als Vos 50% kans op goud. Dat dat 1 keer goud en 1 keer zilver oplevert, is op zich een prima resultaat.quote:
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, de verzuurde reacties bij geen medaille zijn er gelijk weer
Vrouwenhockey is wel leuk jaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweest
Hij verloor terecht die halve finale, maar probeer maar eens vrijwel direct te beginnen aan zo'n finale. Lichaam moet herstellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat had goud moeten zijn, maar Dekker heeft haar race verprutst.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee. Dat kon gewoon zilver worden, zeker als je tegen een uitmuntend Australie zwemt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit op een hockeyfeestje geweest
Grappig man, ik lach mij de teringquote:
Laatste twee partijen was hij gewoon niet de betere partij, dan ben je niet goed genoeg.quote:
Is ook de charme van de sport denk ik zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef lordteddybeer het volgende:
(Halve) Finales moeten gewoon een dag later, krijg je denk ik ook mooier judo van
Je loopt hier met je eigen domheid te koop.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarBikkelen of oprotten.
ttquote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop hier.
Ja, en als hij zich net zo had gedragen, maar een medaille had gepakt, was je er niet oevr begonnen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat me niet om die medaille maar wel om hoe die vent daar staat. hijgen, huilend op de grond liggen, hij heeft het zo zwaarBikkelen of oprotten.
Nu ben ik dus weer te positiefquote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flikker op man.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, ga ergens ander stemming maken mafkees.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hij heeft verloren en nu is het ineens een neger en geen nederlander
Typisch
Grol.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Zijn er meer Nederlandse kanshebbers tijdens de Olypische spelen bij Judo?
Nogmaals, bullshit. Halve finale heeft hij terecht verloren. Partij om brons was een lost cause.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laatste twee partijen was hij gewoon niet de betere partij, dan ben je niet goed genoeg.
Ja. Henkie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Dex heeft hele lange partijen ervoor gejudoot.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef golfer het volgende:
Met name z'n conditie viel mij erg tegen.
Zeker in vergelijking met z'n tegenstanders.
Die leken allemaal stukken fitter dan Dex.
Zeker, Henk Grol gaat voor goud, Elisabeth Willeboordse morgen is een outsider.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Nee.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat had goud moeten zijn, maar Dekker heeft haar race verprutst.
vrouwen niet meer?quote:
Wat nee?quote:
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het judo nu niet per se beter vind geworden met de nieuwe regels omtrent alle technieken...
Er is nu echt geen variatie meer en er wordt amper gescoord in partijen. Tuurlijk moet het zonder techniek naar de grond gaan en het 'hangen' in de pakking bestraft worden, maar er wordt alleen maar defensief gejudo'ed veelal.
En dan krijg je van die idioterie dat actieve mensen met 'verkeerde' techniek nog eerder straffen krijgen dan non-stop wegstappende judoka's, beetje scheef op momenten...
Sorry dat ik de waarheid spreekquote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ach, ga ergens ander stemming maken mafkees.
Bosch en Grol vooral. G. Elmont en Willeboordse outsiders.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Mascleta het volgende:
Bosch vergetenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeker, Henk Grol gaat voor goud, Elisabeth Willeboordse morgen is een outsider.
Hij moest vaak ook die golden score he. Dat kost veel energie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Doublepain het volgende:
Hij had gewoon niet een goeie conditie, al zijn tegenstanders konden het volhouden maar hij lag bijna aan de beademing
quote:
Zeker twee keer terecht verloren, maar je kunt je vraagtekens bij het systeem zetten. De verliezend halve finalist is in het nadeel ten opzichte van de verliezend kwartfinalist. Vind ik erg vreemd/quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef muzas het volgende:
Had ie maar beter moeten Judo'en...
In mijn ogen 2x terecht verloren. Hij trok het fysiek gewoon niet.
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nogmaals, bullshit. Halve finale heeft hij terecht verloren. Partij om brons was een lost cause.
Irakli Tsirekidze die zo olympisch goud won vier jaar geleden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.
Daarvoor kon hij het niet bijhouden, handen om de knieen en huilenquote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij moest vaak ook die golden score he. Dat kost veel energie.
Kan je dan als 32'er nog mee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.
Is geen schande om niet goed genoeg te zijn, er zijn geen 20 winnaars, beter trainen en over 4 jaar terugkomen
Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker twee keer terecht verloren, maar je kunt je vraagtekens bij het systeem zetten. De verliezend halve finalist is in het nadeel ten opzichte van de verliezend kwartfinalist. Vind ik erg vreemd/
Kan ik niet inschatten, Grol en Willeboordse wel. Dus niets vergeten.quote:
Goed argument hoor, durven wedden.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als de japanner meteen doorhad gemoeten na die wedstrijd, dat hij wel gewonnen had. Gewoon omdat die beter is.
Is geen schande om niet goed genoeg te zijn, er zijn geen 20 winnaars, beter trainen en over 4 jaar terugkomen
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.quote:
maakt zij een kans op een medaille?quote:
als,als,als...hij zou met zo'n conditie never een medaille kunnen pakken. We praten hier over topsport, beoefen dat dan ook.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, en als hij zich net zo had gedragen, maar een medaille had gepakt, was je er niet oevr begonnen.
Viel ook wel mee. Heeft het gewoon goed gedaan, jammer dat hij dat laatste potje alweer zo snel moest.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor kon hij het niet bijhouden, handen om de knieen en huilen
En die partij gewonnen. Werkt zeker mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo?
Die kwartfinalist heeft nog een herkansing tussendoor moeten judoën.
Bosch is gewoon 2e favoriet voor goud. Willeboordse mag zich richten op brons.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan ik niet inschatten, Grol en Willeboordse wel. Dus niets vergeten.
Door Dekker was de race al verloren. Het is dat die laatste zo ziekelijk hard zwom.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.
Kun je daar 'gewoon' bijzetten, maar als ik net zeg dat ik het niet in kan schatten, weet ik dat niet he. Willeboordse is outsider, kan op een goede dag meedoen om de titel.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Bosch is gewoon 2e favoriet voor goud. Willeboordse mag zich richten op brons.
Redelijk, dus niet op haar top, dus niet goed genoeg, dus verprutst.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dekker zwom redelijk naar vermogen, vooral Veldhuis en Heemskerk hadden wellicht wat harder gekund. Hun tijd was overigens goed, sneller dan het WK 2011 (die ze wonnen), Australie was gewoon beter.
Dekker zwom naar haar vermogen. Ze had graag wat harder gezwommen, maar het zat er niet in.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door Dekker was de race al verloren. Het is dat die laatste zo ziekelijk hard zwom.
Mensen die eens in de 4 jaar sport kijken.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat klopt. Had het meer over de variatie en het verloop van de wedstrijden nu. De koka-straffen weg is prima ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:04 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Vroeger werd een partij beslist op 1 strafje, dat is nu een stuk beter geregeld.
Je kan wel allemaal smoesjes blijven verzinnen waardoor het niet gelukt is, het gaat enkel om resultaat. Win je niet, ben je niet goed genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Goed argument hoor, durven wedden.
Die Jap heeft ook niet zo'n zwaar toernooi moeten draaien als Dex. Dex had gewoon pech met zn loting, bijvoorbeeld al met die sterke neger in zn eerste pot.
Is in elke vechtsport zo. Is standaard, omdat de wereldranglijsten niet helemaal waterdicht zijn. Zijn ook relatief weinig toernooien in een jaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind het sowieso vreemd dat er standaard 2 personen derde worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |