Uitvluchten en smoesjes, je weet gewoon dat je het gaat verliezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een chick dinner? Je denkt toch niet dat ik alleen maar voor kip kom? Daarvoor ga ik wel naar KFC
Wie begon er met "je bent zelf zuur?" Over uitvluchten gesproken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Uitvluchten en smoesjes, je weet gewoon dat je het gaat verliezen.
haha ja een soort van goede tijde slechte tijden..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:07 schreef sinepedraap het volgende:
Wat nou als ze ons al lang helemaal kennen. Dat ze ons al eeuwen in de gaten houden en we een één of andere realityserie zijn op spacetv?
Aliens die landen op 4 Augustus op de olympische spelen is een heel serieus onderwerp?quote:
Eerder een soort van "The Truman Show"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:14 schreef valandil25 het volgende:
[..]
haha ja een soort van goede tijde slechte tijden..
Vind ik ook altijd zo jammer. Het viel me ook tegen met die Delftse kerel, dinges, dattie plots alles op een hoop gooide en zei dat je in aliens móest geloven, anders was je dom ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:00 schreef huupia het volgende:
beetje jammer dat een heel serieus onderwerp weer belachelijk wordt gemaakt door lieden als Anton Teuben met zen federatie en ashtar command bla bla.
ja idd maar dan 6 miljard trumannetjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerder een soort van "The Truman Show"
7 miljard. Zal wel een grote realityshow wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef valandil25 het volgende:
[..]
ja idd maar dan 6 miljard trumannetjes
ja lijkt me echt a relaxt als je in de regie zit van die show met 7 miljard beeldschermpjes voor je neus hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
7 miljard. Zal wel een grote realityshow worden
deal!! waar woon je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:30 schreef Narasan het volgende:
Ik trakteer iedereen op een biertje bij mij thuis als de buitenaardse niet gekomen zijn op 4 augustus. Deal? Ik ga deze belofte echt na.
als dit zo is,,misschien hadden die aliens de tijd en datum beter niet bekent kunnen maken dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef wytdyk het volgende:
Ach het zal toch wel gecencureerd worden als ze 4 augustus daadwerkelijk in het Olympisch Stadion landen.
Waarschijnlijk worden alle camera's dan uitgezet of wordt de uitzending onderbroken
Ze willen natuurlijk sneaky sneaky tijdens het discuswerpen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hoe vet zou dat zijn, als er daadwerkelijk een vliegende schotel landt in het Olympische stadion
Lolwut?quote:
EDIT: Oh, zo bedoel jequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lolwut?Dat kost je bier jongen!
Maar dat krijg je natuurlijk nooit volledig onderdrukt. Al die telefoons, al die camera's, al die mensen. Neuh... daar is geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef wytdyk het volgende:
Ach het zal toch wel gecencureerd worden als ze 4 augustus daadwerkelijk in het Olympisch Stadion landen.
Waarschijnlijk worden alle camera's dan uitgezet of wordt de uitzending onderbroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |