Maar geef toe, cool zou het wel zijn. Ik hoop dat het goed weer wordt zaterdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Wie is dan gekker? De afwezige 'gekkies', of zij die 'gekkies' zien die er niet zijn?
Zou extreem cool zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar geef toe, cool zou het wel zijn. Ik hoop dat het goed weer wordt zaterdag.
Nee hoor. Ik vind dat soort discussies alleen mateloos interessant.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Als het maar paranoide is, wil jij het wel geloven, niet?
Ik verwacht anders hoge temperaturen zaterdagquote:
Als er buitenaards leven bestaat die technologisch capaciteiten hebben om grote afstanden door het heelal te reizen, denk ik wel dat ze minstens net zo nieuwgierig van aard zij als wij. Wij onderzoeken toch immers ook "lagere" levensvormen. Waarom kijken wij hoe mieren in hun kolonien leven?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:05 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja... nogmaals ik denk niet dat buitenaardse wezens überhaupt een bezoekje zouden brengen aan Aarde.
Precies!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als er buitenaards leven bestaat die technologisch capaciteiten hebben om grote afstanden door het heelal te reizen, denk ik wel dat ze minstens net zo nieuwgierig van aard zij als wij. Wij onderzoeken toch immers ook "lagere" levensvormen. Waarom kijken wij hoe mieren in hun kolonien leven?
Mwah, je kan ook Lion lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:25 schreef wytdyk het volgende:
Logo "2012" vormt het woord "Zion"
[ afbeelding ]
Wie meer wil weten wat dit inhoudt:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9007
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:35 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik hoop dat ze komen en de mensheid gaan uitroeien
Bij koken hou ik me aan de feiten, ik geloof niet in het instralen van vlees of dat soep zuur wordt van ongestelde vrouwen in de keuken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind dat soort discussies alleen mateloos interessant.
Net zoals jij koken interessant vindt, maar dan zeg ik toch ook niet dat jij daarom paranoide weinig zout in je replies gebruikt?
Maar niets is zo subjectief als smaak, dus wat jij lekker vindt kan een ander afschuwelijk vinden. Daar gaan je feitenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij koken hou ik me aan de feiten, ik geloof niet in het instralen van vlees of dat soep zuur wordt van ongestelde vrouwen in de keuken.
Enige die hier zuur is ben jijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar niets is zo subjectief als smaak, dus wat jij lekker vindt kan een ander afschuwelijk vinden. Daar gaan je feiten![]()
En reken maar dat soep daar zuur van wordt!
Nathalsquote:
Ik doe lief, ik zet een chick diner neer voor de winnaar van de weddenschap, maar niemand van de usual subjects zet zijn knaken waar hun muil is.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nathals
Zegt meneer zuurgraad himself. Doe eens lief![]()
Een chick dinner? Je denkt toch niet dat ik alleen maar voor kip kom? Daarvoor ga ik wel naar KFCquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe lief, ik zet een chick diner neer voor de winnaar van de weddenschap, maar niemand van de usual subjects zet zijn knaken waar hun muil is.
Zou je minder oordelen en meer observeren, dan zou je zien dat 'de usual suspects' niet meelezen/posten, alleen de usual sourmouths.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik doe lief, ik zet een chick diner neer voor de winnaar van de weddenschap, maar niemand van de usual subjects zet zijn knaken waar hun muil is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |