Pfff dit wordt boringquote:
maar dat doen we toch iedere zaterdag?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Jullie zullen raar op je neus kijken zaterdag
hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
maar dat doen we toch iedere zaterdag?
Ik schrijf een gedicht voor je als ze niet landen (of althans, als het niet in het nieuws komt, theepot theorie)quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem jij de weddenschap aan?
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik schrijf een gedicht voor je als ze niet landen (of althans, als het niet in het nieuws komt, theepot theorie)
Geinfestijn?quote:
Mijn gedichten zijn veel meer waardquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.
Tja, dat vind ik ook, put up or shut upquote:
Je blijft draaien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn gedichten zijn veel meer waard
Piet, ga toch koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, 60 Euro op een goed doel, prijs van de champagne.
Wat shut up?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat vind ik ook, put up or shut up
Als je wilt dat ik een gedicht maak over draaien is dat ook goed hoor. Kan over vanallesquote:
Je blijft draaien en draaien, commit je voor 60 Euro voor een goed doel of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik een gedicht maak over draaien is dat ook goed hoor. Kan over vanalles
Maar zeg nou eens eerlijk, zou jij toegeven dat er aliens bestaan als je ze zag? Of moeten ze eerst voor je koken?
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:17 schreef badabingie het volgende:
pietje wacht eerst af wat de wetenschap ervan vindt...
is graag afhankelijk van die club
Maar hoe weet jij nou of ze landen? Wie weet komt het wel helemaal niet in het nieuws...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?
goede doelen bestaan helemaal niet..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Commit je voor 60 Euro voor een goed doel mochten ze niet landen?
Piet is een goed doel natuurlijk, daarvan kan hij voor ons koken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef badabingie het volgende:
[..]
goede doelen bestaan helemaal niet..
wie bepaald of iets een goed doel is?
juist de bedenkers en zakkenvullers van die doelen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat nog meer van de zotte is dat mensen denken dat ze de enige zijn achter de kookpan het universum, want de kans daarop is statistisch gezien erg groot.
Weet je wat origineel is, al die UFO filmpjesquote:
Ik snap wat je wilt zeggen. Maar: er is zoveel meer dan wat wij kunnen waarnemen. Zo hebben we maar een zeer beperkt spectrum van wat we kunnen zien. Als we ons dus op dat beperkte stukje moeten baseren, missen we een heleboel.quote:
Draai Draaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij nou of ze landen? Wie weet komt het wel helemaal niet in het nieuws...
Dat is het probleem, je kunt het niet nagaan.
Draai Draaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:23 schreef badabingie het volgende:
[..]
goede doelen bestaan helemaal niet..
wie bepaald of iets een goed doel is?
juist de bedenkers en zakkenvullers van die doelen.
Neah, gewoon feiten. Als ze bij mij in de achtertuin landen mar niet bij jou, wil dat toch niet zeggen dat ze niet zijn geland omdat jij ze niet hebt gezien?quote:
Dat kan niet!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
Laten we nu gewoon afwachten tot zaterdag en daarna evalueren.
Als dat nog kan tenminste
Duidelijk, je wilt je hand niet in het vuur steken voor de alien landing.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neah, gewoon feiten. Als ze bij mij in de achtertuin landen mar niet bij jou, wil dat toch niet zeggen dat ze niet zijn geland omdat jij ze niet hebt gezien?
En draaien doe je maar in je kookpot
Doe nou eens gewoon lekker koken voor ons manquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duidelijk, je wilt je hand niet in het vuur steken voor de alien landing.
Je praat de praat, maar je loopt de loop niet.
Puntje, paaltje, faaltje
Grijp je kans, ga de weddenschap aan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe nou eens gewoon lekker koken voor ons man
Je houdt niet van me he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grijp je kans, ga de weddenschap aan.
Ja, maar ja. We moeten alles serieus nemen te allen tijde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:34 schreef jogy het volgende:
Zitten we ons nou echt hard te maken voor die mafkezen van de Galactisch federatie?
Grappig. Die gasten zitten ergens in de buurt van het afvoerputje van de geloofwaardigheid als ze er al niet in hun geheel doorheen zijn gespoeld.
Zeg dan gewoon nee, ik geloof er geen hol van.quote:
Maar ga je nou voor ons koken of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nee, ik geloof er geen hol van.
Het is voor comedie relief best goed te doen hoor. maar ze zijn zo geloofwaardig als een pathologische leugenaar met een bipolaire stoornis tijdens een psychose.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:05 schreef Kroketvulling het volgende:
The Galactic Federation of Light is toch totaal niet te vertrouwen?
Ik zeg niksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is voor comedie relief best goed te doen hoor. maar ze zijn zo geloofwaardig als een pathologische leugenaar met een bipolaire stoornis tijdens een psychose.
Uiteraard, als jij de weddenschap wintquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ga je nou voor ons koken of niet?![]()
Maar hoe stellen we dat vast, dan? Moet er een alien bij jou op de tafel staan te tapdansen? Anders geloof je het niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Uiteraard, als jij de weddenschap wint
En dat allemaal tegelijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is voor comedie relief best goed te doen hoor. maar ze zijn zo geloofwaardig als een pathologische leugenaar met een bipolaire stoornis tijdens een psychose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |